Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prosím o pomoooc... Vyměnil jsem na mým passatu AFN jednohmotu za dvouhmotu a vše bylo ok až do dneška. Mám set od Valea obj. číslo VA 835005 a lamelu jsem nechal ještě přeobložit HDS 57. Po montáži mi spojka prokluzovala, ale do 2000km si sedla a pak už přenášela výkon bez problémů (na PP764, C-vý čidlo, turbo 130PS, bez chipu). A minulý týden jsem byl na chipu (175PS/360Nm) a vše OK. od chipu jsem najel cca 1000km a dnes mi poprvé proklouzla spojka, když jsem chtěl při výjezdu z obce roztáhnot 4. Pak mi klouzla i 5, prostě mi spojka proklouzne mezi 2tis- 3tis. při plným plynu od 3st. výše. Na spojku mám najeto cca 5tis.km. Jsem docela naštvanej, o seriový lamele jsem věděl že je slabá, proto taky HDS, ale že to neudrží přítlačák???
Nechce se mi věřit, že by si lamela ještě nesedla (hlavně po chipu naprosto bez problemu přenášela hezky od spodu až do dnes)
Existuje nějaký silnější přítlačák na jedn. setrvák od Valea?? nebo jiný typ na jednohmotu na passata AFN 5q


Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Tiez som vymenil dvojhnotu za jednohmotu. Pedal mäkky, startovanie je tichsie, aj na volnobeh menej vibruje autom, ako pri starej dvojhmote. No pri pridani, alebo naopak, ked dam nohu dolu z plynu, tak motorom cukne(trhne). To asi predtym tlmila dvojhmota, lebo to nerobilo. Je to dost neprijemne, da sa s tym nieco robit?puci píše:Tiež som dal jednohmotu, hned som na nej spravil taliansko 2500km a moje doterajšie poznatky.
1. spojkový pedál bol po výmene jak hovno, ale už ztvrdol, chvalabohu, cítil som sa ako v maminej EX fabii 1,4 mpi - grc
2. auto má ostrejší zvuk a je trochu hlučnejšie, ked šlapnem na plyn v dialničných rýchlostiach
3. trhnutie motorom pri pridaní a ubratí plynu ako keby bol urvaný silentblok na prevodovke (kamarátova fábia ATD robí to isté)
4. a zdá sa mi, že ide lepšie do otáčok, nie je o niečo ľahší ako dvojhmota??
Aké máte poznatky vy?? Trápi ma hlavne ten 3. bod, trochu mi to lezie na nervy, už som začal uvažovat o Powerflexe na motor.
Zdravím všechny, nevím, jestli se tu něco podobného probíralo nebo ne, ale potřeboval bych poradit. Čeká mě výměna spojky na Fordu Galaxy 1,9 TDi 66 kW, což je motor od VW. Dokázal by někdo pomocí VINu zjistit, jakou tam mám mít spojku? V nabídce prodejců jsem totiž našel dvě varianty - u jedné y nich je v sadě uveden jako doplňkový výrobek dvouhmota....Takže teď nevím, co mám nakoupit... 

Rok výroby? Minimálně jde o to, zda máš ještě převodovku Ford nebo již VW...pa9 píše:Zdravím všechny, nevím, jestli se tu něco podobného probíralo nebo ne, ale potřeboval bych poradit. Čeká mě výměna spojky na Fordu Galaxy 1,9 TDi 66 kW, což je motor od VW. Dokázal by někdo pomocí VINu zjistit, jakou tam mám mít spojku? V nabídce prodejců jsem totiž našel dvě varianty - u jedné y nich je v sadě uveden jako doplňkový výrobek dvouhmota....Takže teď nevím, co mám nakoupit...
GIV Variant TDi ???kW