dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

bez úprav ne, navíc v G3 si vůbec nepomůžeš rozdíl v převodech je minimální, jedině prodloužit 5ku pomocí sady ozubených kol, jak je to tadyhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=30
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

jaké úpravy máš na mysli, já to mám stejně celé překopané, původně 1Z golf, teď motor AHF keramika a další změny, převodovka 1Z, co věechno budu muset předělat
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na tu převodovku z Fabie je těch úprav celkem dost, nemá díry na držák převodovky ani nálitek pro držák předního silentbloku, navíc stálej převod má stejnej jako skříň z tý G3 a podle mě i převody budou podobný, s největší pravděpodobností máš převodovku ASD a ta má 5ku takřka stejnou jak ta Fabia, jen o malinko kratší, rozdíl je zanedbatelnej, jediná pomoc, jaksi zvednout maximálku je výměna těch ozubených kol, jejich převodový poměry a zlepšení při použití v různých převodovkách máš v tom odkazu
Petrsem
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 kvě 2007, 11:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petrsem »

Obrázek
Ahoj, nevíte prosím, na co je tahle černá páčka na převodovce?
A nemáte někdo detailněji nafocené úpravy držáku převodovky při motáži fabiácké TDI do Oktávie?
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

to je aretačni kolik ktery se použiva při seřizovani řazeni
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

myslím, že z těch fotek je to celkem jasný a jestli jsi to nepochopil nebo nejseš tak zručnej, tak tu předělávku radši někomu nech udělat ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

taky něco přidám do diskuze 5* z fabie jo a pro rýpaly ve 2 lidech a s plnou :D rovinka.... :kol1:
Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Lupino píše:to je aretačni kolik ktery se použiva při seřizovani řazeni

jak se to používa dokážeš mi to nějak vysvětlit případně jak se to dělá na 6-ti kvaltu tam tohle není ale je tam něco jako kolik kterej nevím na co pořadne je
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

odjistíš koncovky na lanech, pak tady tu páčku zatlačíš a pootočíš, přitom se kulisa na převodovce nastaví jakoby jsi chtěl řadit 1 nebo 2, pak ti někdo přiklopí i řadící páku nebo když je dole manžeta, tak se tam dá zasunout kolík, zajistíš lana a ten čudl na skříni vrátíš do původní polohy
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Huml píše:odjistíš koncovky na lanech, pak tady tu páčku zatlačíš a pootočíš, přitom se kulisa na převodovce nastaví jakoby jsi chtěl řadit 1 nebo 2, pak ti někdo přiklopí i řadící páku nebo když je dole manžeta, tak se tam dá zasunout kolík, zajistíš lana a ten čudl na skříni vrátíš do původní polohy
já tam ale nemám to co je na fotce ale takový dejme tomu tlačítko a jde to zaaretovat v poloze jako když jde řadící páka doleva takže asi jak píšeš na 1/2 zkouknu tedy ještě tu řadící páku co by se kam dalo zaaretovat. Jinak ti děkuju přístí týden budu jednu převodovku měnit tak jsem zase o kus chytřejší

BTW: na mojí převodovce je v háji synchron na 3° jak náročna je oprava ??
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no řekl bych, že to už je náročnější oprava
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

to Rybízek
ako si prišiel na to, že ti odchadza synchron na 3ke? Mne ide tažko radiť
3, hlavne pri podradovaní, ked nepodradim rýchlo a necham padnuť otáčky, tak musím dať medziplyn aby som nešiel cez zúbky.poradte prosím, čo s tým.
-martin-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 bře 2008, 19:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od -martin- »

Co říkáte na kombinaci pouze 5tého stupně z fabky TDI do Octy AGR (cca 115ps) Bude nějaký problém, třeba se spojkou ? stačej koně ? díky.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na tý fotce od Ladase, vidíš jaký to má otáčky a rychlost tato kombinace, on to tak má, jen ty 5kový kola ;)
-martin-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 bře 2008, 19:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od -martin- »

Jo to sice jo, otázka je kolik má on koní že ? já jen jestli cca 115 stačí :) jinak kde na převodovce se dá zjistit jaký to je kód ? nebo to je jedno když je to prostě z fábie 1.9 TDI ?
a poslední otázka jak dlouho trvá montáž jen toho 5tého stupně, když si sebou v kufru přitáhnu tu vymontovanou převodovku. Dal bych to nejspíš stejně ja byl Jaster Ladovi aspol. z AutoskloTurnov
díky za odpovědi.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“