EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

live 69 píše:Žádnej ubytek výkonu, problém se spotřebou nic??? A hadičku nechal zapojenou jo?? Jen dal přepážku a jezdí OK??
Jo dal tam jenom ten plech a hadićku normálně nechal...spotřeba 7.5l-8.5l jako předttim...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

P.e.p.i.n píše:
live 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
čau...hele otec to má Passatu B6 96kw taky zaslepený a nic mu to nepíśe ani nic nesvítí..takźe by to mélo bejt v cajku...
Asi má Euro 3 u Euro 4 se to jednotce líbit nebude.
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

P.e.p.i.n píše:To máš takhle zalepený celý sáni i s hlavou...já délal těsnéní pod hlavou a ty inženýry bych nakopal do prd....celý komplet jsem to úplné vyćistil ERG zaslepil a kouřivost o 40%nižší...jinak proti heslu No SMOG NO FUN nic nemam..ale rozhodné to vyčisti a zadélej..brácha to na octávce taky čistlil..nejŕív chtěl jenom EGR,ale kdyź to vidél tak vyndal celý sací potrubí...!!!!
naštěstí ty saze nebyli s olejem,tak to šlo čisit ok,jinak to zahřívání motoru je o poznání horší,včera i dnes jsem to ráno testoval,při mé cestě 13km s neucpanym ventilem 90st az po 8km,teplota venku 0st,celou noc stání venku,s ucpanym 13km 90st,jinak spotřeba o 2dc méně,sice mě to moc nejde na rozum,motor není tolik zahřátý.Výkon se mě asi zdál menší,jede to asi stejně,ale maximálku jsem ted nezkoušel
vildap
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 kvě 2007, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od vildap »

live 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
Na 2002 to nic hlásit nebude , dát plech na propoj. trubku a zaslepit hadičku - jak je to tady tisíckrát popsáno.....Já to měl horší (2004) ,mě hlásil,tak se to muselo řešit softwarově
Pssat Variant Comfortline 2004,1.9 TDi PD 96kW ,AWX (chip+EGR off)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Je jedno kde to zaslepim?? jestli pod egrem, nebo na turbu?? Nebo radši obě strany?? Jen abych to pak nemusel předělávat kuli nějakým zvukum?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

live 69 píše:Je jedno kde to zaslepim?? jestli pod egrem, nebo na turbu?? Nebo radši obě strany?? Jen abych to pak nemusel předělávat kuli nějakým zvukum?
Ja som zaslepoval pod EGR ventilom. Stačí to na jednom mieste
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

díky KLOBÁSO! :-D já jen aby to nák nepískalo nebo tak, víš jak to s těma pazvukama nekdy je
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

live 69 píše:díky KLOBÁSO! :-D já jen aby to nák nepískalo nebo tak, víš jak to s těma pazvukama nekdy je
No ja som ziadne divné zvuky neostrehol a uz to mam zaslepene nejaký ten tyzden
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Zaslepeno již 2 roky. Minulý týden STK+EMISE. Povolená max. kouřivost 1,9. Naměřená 0,31. Vše je původní. Takže není co řešit. :)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

JO JO DÍKY MAJKLE1! TAK JÁ TO V SOBOTU TAKY BOUCHNU POD TEN EGR! A jak jsem se dočet tak raději to udělat z něčeho silnějšího jo?? No na felinu jsem to udělal z náký 1mm plechu a pohoda jazz tak z čeho to máte??
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

live 69 píše:JO JO DÍKY MAJKLE1! TAK JÁ TO V SOBOTU TAKY BOUCHNU POD TEN EGR! A jak jsem se dočet tak raději to udělat z něčeho silnějšího jo?? No na felinu jsem to udělal z náký 1mm plechu a pohoda jazz tak z čeho to máte??
Ja tam mam 3 mm hruby plech
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

zaslepeno už asi 6 let jen plech pod EGR, a emise, zvuky a spotřeba v poho
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Na spotřebu by to snad mít vliv nemělo, ne? Vždyť akorát místo lehce jetýho vzduchu pouštíš čistej z venku. To by spíš naopak mělo "docházet" k lepšímu složení směsi a čistě teoreticky by mohla spotřeba malinko klesnout. :?
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

Slavkov píše:
maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)
presne tak,ja rikam zaslepit (noteeth)
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

caf ja som vcera zaslepil EGR a za hodinu som ho daval nazat pretoze na vykone sa nezmenilo nic akurat to islo este horsie pretoze vaha si nevedela stim dat rady a viacej to hulilo. neviem je to moj nazor ale vykon to urcite nezdvihne akurat ze to nebude zasierat turbo a sanie.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“