Jo dal tam jenom ten plech a hadićku normálně nechal...spotřeba 7.5l-8.5l jako předttim...live 69 píše:Žádnej ubytek výkonu, problém se spotřebou nic??? A hadičku nechal zapojenou jo?? Jen dal přepážku a jezdí OK??
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Asi má Euro 3 u Euro 4 se to jednotce líbit nebude.P.e.p.i.n píše:čau...hele otec to má Passatu B6 96kw taky zaslepený a nic mu to nepíśe ani nic nesvítí..takźe by to mélo bejt v cajku...live 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
naštěstí ty saze nebyli s olejem,tak to šlo čisit ok,jinak to zahřívání motoru je o poznání horší,včera i dnes jsem to ráno testoval,při mé cestě 13km s neucpanym ventilem 90st az po 8km,teplota venku 0st,celou noc stání venku,s ucpanym 13km 90st,jinak spotřeba o 2dc méně,sice mě to moc nejde na rozum,motor není tolik zahřátý.Výkon se mě asi zdál menší,jede to asi stejně,ale maximálku jsem ted nezkoušelP.e.p.i.n píše:To máš takhle zalepený celý sáni i s hlavou...já délal těsnéní pod hlavou a ty inženýry bych nakopal do prd....celý komplet jsem to úplné vyćistil ERG zaslepil a kouřivost o 40%nižší...jinak proti heslu No SMOG NO FUN nic nemam..ale rozhodné to vyčisti a zadélej..brácha to na octávce taky čistlil..nejŕív chtěl jenom EGR,ale kdyź to vidél tak vyndal celý sací potrubí...!!!!
Na 2002 to nic hlásit nebude , dát plech na propoj. trubku a zaslepit hadičku - jak je to tady tisíckrát popsáno.....Já to měl horší (2004) ,mě hlásil,tak se to muselo řešit softwarovělive 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
Pssat Variant Comfortline 2004,1.9 TDi PD 96kW ,AWX (chip+EGR off)
Je jedno kde to zaslepim?? jestli pod egrem, nebo na turbu?? Nebo radši obě strany?? Jen abych to pak nemusel předělávat kuli nějakým zvukum?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 22 úno 2008, 12:10
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 22 úno 2008, 12:10
JO JO DÍKY MAJKLE1! TAK JÁ TO V SOBOTU TAKY BOUCHNU POD TEN EGR! A jak jsem se dočet tak raději to udělat z něčeho silnějšího jo?? No na felinu jsem to udělal z náký 1mm plechu a pohoda jazz tak z čeho to máte??
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 22 úno 2008, 12:10
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
presne tak,ja rikam zaslepitSlavkov píše:... ano je tam pouze za účelem snížení emisímaros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...![]()
Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování

BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.