Stránka 15 z 44

Napsal: 19 říj 2008, 15:25
od P.e.p.i.n
live 69 píše:Žádnej ubytek výkonu, problém se spotřebou nic??? A hadičku nechal zapojenou jo?? Jen dal přepážku a jezdí OK??
Jo dal tam jenom ten plech a hadićku normálně nechal...spotřeba 7.5l-8.5l jako předttim...

Napsal: 19 říj 2008, 15:38
od Tomas.cz
P.e.p.i.n píše:
live 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
čau...hele otec to má Passatu B6 96kw taky zaslepený a nic mu to nepíśe ani nic nesvítí..takźe by to mélo bejt v cajku...
Asi má Euro 3 u Euro 4 se to jednotce líbit nebude.

Napsal: 21 říj 2008, 13:58
od octavie81
P.e.p.i.n píše:To máš takhle zalepený celý sáni i s hlavou...já délal těsnéní pod hlavou a ty inženýry bych nakopal do prd....celý komplet jsem to úplné vyćistil ERG zaslepil a kouřivost o 40%nižší...jinak proti heslu No SMOG NO FUN nic nemam..ale rozhodné to vyčisti a zadélej..brácha to na octávce taky čistlil..nejŕív chtěl jenom EGR,ale kdyź to vidél tak vyndal celý sací potrubí...!!!!
naštěstí ty saze nebyli s olejem,tak to šlo čisit ok,jinak to zahřívání motoru je o poznání horší,včera i dnes jsem to ráno testoval,při mé cestě 13km s neucpanym ventilem 90st az po 8km,teplota venku 0st,celou noc stání venku,s ucpanym 13km 90st,jinak spotřeba o 2dc méně,sice mě to moc nejde na rozum,motor není tolik zahřátý.Výkon se mě asi zdál menší,jede to asi stejně,ale maximálku jsem ted nezkoušel

Napsal: 21 říj 2008, 20:34
od vildap
live 69 píše:Jaký máte názor na zaslepení egru u 96KW PD?? nebude to hlásit nákou závadu??? nebo to nechat radši funkční??? Nemám přístup na VAG tak bych nerad aby tam pak neco na mě svítilo na palubce!!
Na 2002 to nic hlásit nebude , dát plech na propoj. trubku a zaslepit hadičku - jak je to tady tisíckrát popsáno.....Já to měl horší (2004) ,mě hlásil,tak se to muselo řešit softwarově

Napsal: 04 lis 2008, 19:55
od live69
Je jedno kde to zaslepim?? jestli pod egrem, nebo na turbu?? Nebo radši obě strany?? Jen abych to pak nemusel předělávat kuli nějakým zvukum?

Napsal: 04 lis 2008, 19:58
od SVKKlobasa
live 69 píše:Je jedno kde to zaslepim?? jestli pod egrem, nebo na turbu?? Nebo radši obě strany?? Jen abych to pak nemusel předělávat kuli nějakým zvukum?
Ja som zaslepoval pod EGR ventilom. Stačí to na jednom mieste

Napsal: 04 lis 2008, 20:06
od live69
díky KLOBÁSO! :-D já jen aby to nák nepískalo nebo tak, víš jak to s těma pazvukama nekdy je

Napsal: 04 lis 2008, 20:09
od SVKKlobasa
live 69 píše:díky KLOBÁSO! :-D já jen aby to nák nepískalo nebo tak, víš jak to s těma pazvukama nekdy je
No ja som ziadne divné zvuky neostrehol a uz to mam zaslepene nejaký ten tyzden

Napsal: 04 lis 2008, 20:14
od majkl1
Zaslepeno již 2 roky. Minulý týden STK+EMISE. Povolená max. kouřivost 1,9. Naměřená 0,31. Vše je původní. Takže není co řešit. :)

Napsal: 04 lis 2008, 20:18
od live69
JO JO DÍKY MAJKLE1! TAK JÁ TO V SOBOTU TAKY BOUCHNU POD TEN EGR! A jak jsem se dočet tak raději to udělat z něčeho silnějšího jo?? No na felinu jsem to udělal z náký 1mm plechu a pohoda jazz tak z čeho to máte??

Napsal: 04 lis 2008, 20:21
od SVKKlobasa
live 69 píše:JO JO DÍKY MAJKLE1! TAK JÁ TO V SOBOTU TAKY BOUCHNU POD TEN EGR! A jak jsem se dočet tak raději to udělat z něčeho silnějšího jo?? No na felinu jsem to udělal z náký 1mm plechu a pohoda jazz tak z čeho to máte??
Ja tam mam 3 mm hruby plech

Napsal: 04 lis 2008, 21:02
od turbo kamna power
zaslepeno už asi 6 let jen plech pod EGR, a emise, zvuky a spotřeba v poho

Napsal: 05 lis 2008, 12:51
od kartmen
Na spotřebu by to snad mít vliv nemělo, ne? Vždyť akorát místo lehce jetýho vzduchu pouštíš čistej z venku. To by spíš naopak mělo "docházet" k lepšímu složení směsi a čistě teoreticky by mohla spotřeba malinko klesnout. :?

Napsal: 06 lis 2008, 19:40
od Kuko
Slavkov píše:
maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)
presne tak,ja rikam zaslepit (noteeth)

Napsal: 07 lis 2008, 10:18
od 3copsi3
caf ja som vcera zaslepil EGR a za hodinu som ho daval nazat pretoze na vykone sa nezmenilo nic akurat to islo este horsie pretoze vaha si nevedela stim dat rady a viacej to hulilo. neviem je to moj nazor ale vykon to urcite nezdvihne akurat ze to nebude zasierat turbo a sanie.