Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: čím čístit?
kukam na to video a nieco ma napadlo otec ma taku tekutinu asi nejaka kyselina alebo co a ked do toho da nieco kovove tak komplet špina hrdza vsetko opadne s kovu az do hlbkykukurelli píše:a čím to čístit? mám z toho celkem respekt,ale co jsem koukal (http://www.youtube.com/watch?v=FqJHVrWA ... re=related)tady to hazi do vody s něčím,s tím každej zachází jak s obyč kusem kovu a je jedno jak,jen z toho nějak dostat ten bordel, tak jestli nejaky čističem, technickej benzín aceton?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 265
- Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13 říj 2006, 10:54
- Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
Odpovědi: 0
demontáž turba vrchem
Zeptal bych se jestli je možné u OII demontovat turbo vrchem
podobně jako je to tu u OI ?
podobně jako je to tu u OI ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Odpovědi: 0
Re: demontáž turba vrchem
jo jde to. stejně tak na G4NICK píše:Zeptal bych se jestli je možné u OII demontovat turbo vrchem
podobně jako je to tu u OI ?
Re: demontáž turba vrchem
moje otázka je konkrétnejšia - ide to vrchom aj u OII, motor BKD?Vici píše:jo jde to. stejně tak na G4NICK píše:Zeptal bych se jestli je možné u OII demontovat turbo vrchem
podobně jako je to tu u OI ?
Octávia 2.0TDI 103kW BKD
ahoj,
vprvom rade chcem podakovat autorovi tochto navodu,velmi mi ulahcil pracu. Turbo sa mi podarilo bez problemu vybrat vrchom von. mam par otazok na ktore som nenasiel odpoved, a radsej sa spytam ako by som spravil niaku chybu.
moje auto : VW Golf mkIV 2002, 1.9 TDI PD ARL 110kw
1.pri skladani chcem povymienat vsetky tesnenia, je potrebne naniest na dosadacie plochy niaky silikon ?
ktora strana tesnenia ide kam ? je nato niake pravidlo ?
2. pri prvom starte staci ak do mazacej trubky dam trocha oleja ? alebo treba aj odpojit zhavice a zastartovat na prazdno ? ked ano, ako ?
3. pri prilezitosti demontaze turba som sa rozhodol vsetko dokladne ocistit. len neviem ako vycistim FMIC bez toho aby som musel rozobrat cely cumak. v celom sacom trakte ako aj v turbe nebolo vela oleja, takze predpokladam ze ani v FMIC nebude toho vela i ked je to miesto kde zhromazduje najviac oleja. takze neviem co spravit, niake napady rady ako nato ???
dakujem za rady
vprvom rade chcem podakovat autorovi tochto navodu,velmi mi ulahcil pracu. Turbo sa mi podarilo bez problemu vybrat vrchom von. mam par otazok na ktore som nenasiel odpoved, a radsej sa spytam ako by som spravil niaku chybu.
moje auto : VW Golf mkIV 2002, 1.9 TDI PD ARL 110kw
1.pri skladani chcem povymienat vsetky tesnenia, je potrebne naniest na dosadacie plochy niaky silikon ?
ktora strana tesnenia ide kam ? je nato niake pravidlo ?
2. pri prvom starte staci ak do mazacej trubky dam trocha oleja ? alebo treba aj odpojit zhavice a zastartovat na prazdno ? ked ano, ako ?
3. pri prilezitosti demontaze turba som sa rozhodol vsetko dokladne ocistit. len neviem ako vycistim FMIC bez toho aby som musel rozobrat cely cumak. v celom sacom trakte ako aj v turbe nebolo vela oleja, takze predpokladam ze ani v FMIC nebude toho vela i ked je to miesto kde zhromazduje najviac oleja. takze neviem co spravit, niake napady rady ako nato ???
dakujem za rady
Zdravim,
resim jsem o vikendu zanesene turbo. Postup dle navodu.
Vse OK akorat pri povolovani tech 3sroubku M4 na torx myslim 25 se mi ten posledni utrhl, utrhl se jen kousek asi 2mm zustali v turbu. Musel jsem tedy odvrtavat a projet zavity. Jen se chci zeptat, zda se toto take nekomu stalo nebo vzdy bez problemu.
DIky
resim jsem o vikendu zanesene turbo. Postup dle navodu.
Vse OK akorat pri povolovani tech 3sroubku M4 na torx myslim 25 se mi ten posledni utrhl, utrhl se jen kousek asi 2mm zustali v turbu. Musel jsem tedy odvrtavat a projet zavity. Jen se chci zeptat, zda se toto take nekomu stalo nebo vzdy bez problemu.
DIky
stává se to, chce to opravdu velice jemně povolovat/utahovat a mezi lopatkami zkusit promazávat závit. děje se to u těch starších turb, u 96kw jsem se s tím nesetkal, je to nejspíš materiálem a závitem až do konce.exiter píše:Zdravim,
resim jsem o vikendu zanesene turbo. Postup dle navodu.
Vse OK akorat pri povolovani tech 3sroubku M4 na torx myslim 25 se mi ten posledni utrhl, utrhl se jen kousek asi 2mm zustali v turbu. Musel jsem tedy odvrtavat a projet zavity. Jen se chci zeptat, zda se toto take nekomu stalo nebo vzdy bez problemu.
DIky
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation