dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

těch 115k by na to mělo stačit, jinak výměna jen kol je tak na hoďku, když není nějakej problém ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nechcem byt prehany pesimista, ale so 115k to na 5.st bude skor take priblizovadlo... ten tam pojde tak na dialnici kvoli spotrebe, inak na bezne jazdenie to s tym vykonom bude skoro nepouzitelne oproti ostatnym stupnom ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a proč myslíš že jsem ho dával já kvůli rychlosti? ne spíš kvůli norrmálním otáčkám při ustálený rychlosti přecijenom pořád nejezdíme 230 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

No ale ty si daval len 5.st :) Ja som daval celu prevodovku a nebolo to len kvoli nizsej spotrebe po dialnici, ale kvoli lepsiemu vyuzivaniu vykonu. Kazdopadne ten 5.st je uz ozaj dost tazky prevod a treba na jeho vyuzivanie mat aj patricny vykon.... ludia na seriovych motoroch so 17, 18, 19" gumami nech na tuto moznost bez navysenia vykonu radsej zabudnu, to je moj nazor ;) Druha moznost je samozrejme podradzovat na 4.st pri predbiehani, ale to si myslim ze nebude ono (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

však on se na předělání jen pátýho stupně ptal a na to mi přijde 115k dostatečných, na celou skříň z Fabie to chce od 130k nahoru
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Huml: Ano rozumiem. Je to vec nazoru a navykov... naucit sa vyuzivat hlavne tie prve 4 stupne... poznam ludi co su zvyknuty jazdit na 5.st po meste (extrem) a vacsina ludi jazdi na 5.st pri ustalenej jazde po okreske... Pre niekoho moze byt problem mat z toho mimo dialnice 4-kvalt prip. radit tam 4.st vzdy ked bude chciet predbiehat. Len tolko som chcel povedat.... boze chran ze by som chcel vyvracat nazory TOP-prispevovatelom kalibru p.Humla a p.Ladase :-D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-martin-
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 bře 2008, 19:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od -martin- »

tak na 5 ve městě to je prasečina :)
jinak na okreskách kolem tý 100 by asi bylo vhodnější podřadit kvůli rychlejšímu předjetí, ale na dálnici já řadím ze 4 na 5 max ve 140, takže nevím proč bych měl na dálnici kvůli předjíždění v rychlosti 130+ podřazovat ?
nebo jak na tom si teď ty ladas ? kolik máš vůbec koní ?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

-martin- píše:na dálnici já řadím ze 4 na 5 max ve 140, takže nevím proč bych měl na dálnici kvůli předjíždění v rychlosti 130+ podřazovat ?
takze vlastne jazdis po dialnici na 4.st a preradujes na 5.st len ked ides predbiehat, ci ako mam tomu co si napisal rozumiet... :P
ja som nepisal nic o tom ze budes musiet radit z 5.st na 4.st na dialnici, kedze na dialnici nepotrebujes predbiehat rychlo, pretoze pritom nejazdis v protismere, ale problem moze byt na okresnych cestach, kde jazda 90 km/h uz bude na 4. prevodove sukolie zbytocne hlucna/neekonomicka ale pri 5.st s novym sukolim bude treba na predbiehanie podradovat prave na ten 4.st....
ale nechajme to tak, kludne si to tam daj... v najhorsom sa vratis k povodnej prevodovke ak ti to nebude vyhovovat, alebo budes mat dovod k navyseniu vykonu ;)
P.S. Ladas ma polazeno....... 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cca 140 nebo i víc stádo jsem nepočítal ale 2.0TDI 103Kw proženu:D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chatar
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 08 lis 2008, 23:17
Odpovědi: 0

Toledo

Příspěvek od chatar »

Zdravim. Mam otazku. Sel by ten dlouhej petikvalt i do Toleda ??? Motor je v zakladu 81KW a udajne bych tam mel mit chip na 110KW. Chiply uz to mam rok a pul a zadnej problem, oproti stavu pred chipem je auto znatelne silnejsi, takze nejaky ty koniky bych snad mohl na tu prevodovku mit.
Auta mi nic nerikaj, ale jezdit rychlejs a uspornejs by se mi libilo. Podarilo by se mi s nejakou tou prevodovkou pokorit treba i 240KM/h? Rozhodujici jsou pro me finance a co jsem se tu docetl, petka je o dost levnejsi nez jakakoliv sestka.
Je mi jasny, ze bez uprav se to neobejde, ale mam urcite lidi, co by se mi o to postarali.
Diky za odpoved...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do Toleda 2 není problém
chatar
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 08 lis 2008, 23:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od chatar »

Tak to je supr, potreboval bych tedy presne rici, kterou tu prevodovku mam shanet a vubec, co vsechno k tomu potrebuji, abych nebyl diky nejakymu nemilymu prekvapeni 14 dni bez auta. Horsi akceleraci resit nebudu, nemam ASR a rozjezdy jsou katastrofalni, jakmile uz prestanu hrabat, do 160-ti to zrychluje celkem slusne, pak do 210 to leze pomalejs a z kopce dam 225. Takze mi jde proste jen o idealnejsi otacky a kdyz by se podarilo, tak i o vetsi maximalku.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na začátku by to mělo být napsaný, jedná se o převodovky z Fabie 1,9TDI 74kW, EWT, EMD,GGU, jinak je tam psanej i postup, kus plocháče na vypodložení toho držáku ;)
Petrsem
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 kvě 2007, 11:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petrsem »

Jak tlustej je ten plocháč, 5 mm?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, dal jsem 5mm plocháč, ale u toho šroubu jak jde držák z druhé strany jsem musel dát podložku, takže nejlepší by byl 6mm, ale ten jsem neměl
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“