EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

3copsi3 píše:caf ja som vcera zaslepil EGR a za hodinu som ho daval nazat pretoze na vykone sa nezmenilo nic akurat to islo este horsie pretoze vaha si nevedela stim dat rady a viacej to hulilo. neviem je to moj nazor ale vykon to urcite nezdvihne akurat ze to nebude zasierat turbo a sanie.
A to je prave pricina preco si to ludia davaju zaslepovat. Aby šetrili sanie, turbo a ine veci s tym spojene :) Keby som chcel zvysovat vykon tak urcite nie zaslepenim EGR ale aspon vymenou trysiek, chipom, a podobne :)
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Re: Záslepka EGR v Autocadu

Příspěvek od Decase »

borelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...

http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html

náhled:
Obrázek
tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za radu
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

DynDyn píše:
Deivid píše:Kluci dotaz,můžu to zaslepit na motoru AXR PD 2002?Někde jsem četl,že řídící jednotka dělá bordel,může mi tedy někdo říct jak to je?Díky
je to tak, že jestli splnujes normu EURO 4, tak si to zaslepit nemuzes, protoze ŘJ ti to nahlasi. to mas stejné jako já.... ja si to necham na jaře pouze pres vag omezit- ted na zimu ne, udajne se od toho lepe zahříva motor....
pokud mas euro 3 tak si to zaslepit můžeš....
Mám ojro 3.Ale vzhledem k tomu,že jezdím krátké trasy,tak to nechám tak,kvůli ohřevu a jen to vagem omezím....
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání (noteeth)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

Mirek12 píše:kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání (noteeth)
aha. no tak tohle jsem zas třeba nevedel já. kazdopadne si myslim, ze pro motor, minimalne pro muj (E4) je omezení přes vag šetrnější
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Jozef Kráľ
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 18 črc 2007, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jozef Kráľ »

Slavkov píše:
maros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...
... ano je tam pouze za účelem snížení emisí (LOL)

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování :)
ale to není celkem tak , je to proste chudá zmes s malou dávkou paliva a velký spalovací prostor , tak se tam pridáva spálené pliny abi ten prostor bil viplnenej a chod volnobehu ekonomickejší a mekší(dlkšia životnosť dvojhmotného zotrvačníka), ináč to ide vo volnobehu natvrdo , ale samozrejme v motoroch ktoré už majú čoto zasebou to neni poznať , lebo ani kompresiu už u nich neni moc poznať Jožo, predsa prebitok kyslíka nieje dobrý na volnobehu , prečo , ochladzuje ešte aj tak chudobnú zmesktorá má čo robiť abi sa zohriala , pri volnobehu má egr ventil význam,
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

No, jenže já nemám auťák, aby blafal na volnoběh. Ani z kopce nevyřazuju, takže na volnoběh jde jen pár desítek vteřin denně. A v nízkých otáčkách, když není motor ve velké zátěži, tam už to význam má. Nebo se pletu? :P
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Já jsem pro omezení. Na volnoběh ať si to klidně mlsá přes EGR a při o málo vyšších otáčkách ať to zavře.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

čau,mám od Reeshy snížen EGR softwarově,má smysl ještě EGR zaslepit ? Dík.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

jak je to sitm zahřívánim motoru??
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

jak je to u A6 motor AVG ?

Příspěvek od no-fosil »

Hobby píše:Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen
Pomoci takovyho levnyho bazmegu VAG5053 (nepotrebujes notebook) jsem to zkusil taky. Proklikal jsem se az do toho menu, prednastavena hodnota byla skutecne 32768, sipkou jsem chtel zvysit hodnotu az na 33768, ovsem slo to maximalne na 33638 a vys jsem se nedostal ani kdybych se picnul. Je to chyba toho VAG5053 ? Nebo je mozny ze u ty A6 81kW TDI je maximalni hodnota skutecne jenom 33638 a vic to nejde ?

predem dik za radu :)
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Re: Záslepka EGR v Autocadu

Příspěvek od no-fosil »

Decase píše:
borelli píše:Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...

http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html

náhled:
Obrázek
tohle pasuje i na Fabii 1.9 TDi 74KW rv2002? děkuji za radu
Pasuje to taky na A6 99-00 81kW TDI ? :roll:
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tak jsem dnes zaslepil...večer dodám fotky, jak to vypadá po 380tis:-) nejdřív jsem chtěl jen vložit nahoru k sání záslepku, ale pak jsem udělal ještě jednu a vyhodil celou tu hadici. Motor se mi zdá možná trošku hlučnejší a v ot nad 3000možná víc kouře...třeba jsem špatně utěsnil...do hadičky narval kuličku z ložiska a nasadil z5 :D
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“