jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

machy1118 píše:Co myslíte, pomohlo by, kdyby se při jízdě přidala do sání voda? A co by se mohlo poškodit. Myslím krátkodobé použití.
Myslíš jako hópnout i s autem do rybníka ?? (noteeth)

Já bych šel klasickou cestou zvyšování výkonu jako všichni ostatní zde na foru, t.j. množství paliva vs. plníci tlak a s věcmi jako NOS/voda bych si hlavu nelámal.
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

nemoze sem niekto napisat presny postup a co vsetko je potrebne pri prehadzovani na to turbo z 130hp?bol by som velmi vdacny
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

ake turbo by pasovalo bez nejakych brutalnych uprav do GII a je bez naklapania lopatiek a zabera od tych 1200-1500ot/min.
dik
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

skoro jakekoliv z okty I, GIII, GIV
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

zdravim,stavim motor do golf 2 1,6td,budu tam dávat turbo z octávky 81kw s nastavením alespon 1,2baru a nevím jestli mám zvedat tlak na vstřikovačích nebo ne,čerpadlo upravím podle zde přečteného návodu,taky jsem uvažoval o vačce z 1,9td nebo tdi-jaký na to máte názor? nepotřebuji 200koní,chci jen ,aby to jelo lépe
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

se vstřikama nic nedělej, nebo odpravíš čerpadlo. vačku z 1.9? a proč bys to chtěl? v čem je lepší? myslím že by se nic nezměnilo. radši dej jen turbo z 96kw a velkej IC- budeš nadmíru spokojen!!!! a pokud bych chtěl fakt velkej výkon, tak tam dej rovnou celej motor 1.9TDi
;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

vačka z tdi má jiný časování,dobře nechám tam původní, turbo mám pouze z 81kw,chci zachovat originál motor1,6td, abych prolezl technickou
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

technicka (rofl)
tak to bylo jediny co me pri stavbe mtdi netrapilo (noteeth)

ikdyz zase 1,6 vypada jinak, u me neni poznat rozdil
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

Podle mě je jednodušší použít přetlakovou plechovku z turba z obtokem. Má to tady každý druhý, tedy odzkoušeno. ;)


a nemohol by si to zohnat?kolko by to asi stalo?

alebo nemate niekto navod ako prerobit tu plechovicu na T aby fachcilo naklapanie???
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Nemecka verze tohohle superbastlu :):):)

Příspěvek od ceti »

iTD píše:
janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm

.Obrázek

kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).

Obrázek
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Re: Nemecka verze tohohle superbastlu :):):)

Příspěvek od wr8 »

ceti píše:
iTD píše:
janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm

.Obrázek

kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).

Obrázek

zvazuji vyrobu tech ovladacich tycinek z kulatiny a ruzny vybrouseni a nechat tam tu ,se kterou to bude optimalni,popr.sladit to na brzde,spis si myslim ze ta pruziny je pro tlak 1,5baru co tam mam slaba,jestli ji podlozit nebo nechat udelat novou a tvrdsi?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

myslim že dávat jinou pružinu nemá cenu, tyšinka má doraz a když už tam jde tolik vzduchu, tak proč né nafty :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

asi uz jen dopiluju cromicku a vrham se na dalsi projekt,zase nafta a zase ital,auto uz je vybrany,cromicka skonci jako moje auto ktery je na bezny jezdeni,kdyz se klidnim tak je i spotreba o.k,jeste jen vyresit to ostry koleno u turba a lak....je sice pravda ze pri plnym tlaku dat dost nafty je dobry,ale zase to pak moc kouri,radsi bych byl kdyby ten vykon byl postupnej teda i s tou kourivosti,jak to bude o.k tam vam semka dam graf z brzdy ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

TD-turbo s lopatkama

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Kontrolní otázka...Pokud bych dal třeba do golfu 1.6td motor z octavie 1.9tdi 66kw tak jak my bude fungovat na turbu naklapěni lopatk bez ventilu N75,nebo se tam musi nejakym zpusobem dodelat???

Diyk za info a rady...
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

66kw podle me jeste nema nataceni lopatek,jinak se to resi ze se bere tlak vzduchu ze sani a ovlada se s tim nataceni lopatek,jen se ten ovladaci bazmek musi vymenit
Btw:pokud bys prodaval ten motor z toho golfu tak se ozvy
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“