Stránka 16 z 119
Napsal: 28 led 2007, 22:45
od Radim205D
machy1118 píše:Co myslíte, pomohlo by, kdyby se při jízdě přidala do sání voda? A co by se mohlo poškodit. Myslím krátkodobé použití.
Myslíš jako hópnout i s autem do rybníka ??
Já bych šel klasickou cestou zvyšování výkonu jako všichni ostatní zde na foru, t.j. množství paliva vs. plníci tlak a s věcmi jako NOS/voda bych si hlavu nelámal.
Napsal: 14 čer 2007, 09:18
od MikiJojo
nemoze sem niekto napisat presny postup a co vsetko je potrebne pri prehadzovani na to turbo z 130hp?bol by som velmi vdacny
Napsal: 14 čer 2007, 11:47
od MikiJojo
ake turbo by pasovalo bez nejakych brutalnych uprav do GII a je bez naklapania lopatiek a zabera od tych 1200-1500ot/min.
dik
Napsal: 14 čer 2007, 21:40
od Smoke
skoro jakekoliv z okty I, GIII, GIV
Napsal: 18 čer 2007, 07:12
od mirabarkas
zdravim,stavim motor do golf 2 1,6td,budu tam dávat turbo z octávky 81kw s nastavením alespon 1,2baru a nevím jestli mám zvedat tlak na vstřikovačích nebo ne,čerpadlo upravím podle zde přečteného návodu,taky jsem uvažoval o vačce z 1,9td nebo tdi-jaký na to máte názor? nepotřebuji 200koní,chci jen ,aby to jelo lépe
Napsal: 18 čer 2007, 19:35
od Smoke
se vstřikama nic nedělej, nebo odpravíš čerpadlo. vačku z 1.9? a proč bys to chtěl? v čem je lepší? myslím že by se nic nezměnilo. radši dej jen turbo z 96kw a velkej IC- budeš nadmíru spokojen!!!! a pokud bych chtěl fakt velkej výkon, tak tam dej rovnou celej motor 1.9TDi

Napsal: 19 čer 2007, 05:04
od mirabarkas
vačka z tdi má jiný časování,dobře nechám tam původní, turbo mám pouze z 81kw,chci zachovat originál motor1,6td, abych prolezl technickou
Napsal: 19 čer 2007, 06:16
od AlesShi
technicka
tak to bylo jediny co me pri stavbe mtdi netrapilo
ikdyz zase 1,6 vypada jinak, u me neni poznat rozdil
Napsal: 20 čer 2007, 09:57
od MikiJojo
Podle mě je jednodušší použít přetlakovou plechovku z turba z obtokem. Má to tady každý druhý, tedy odzkoušeno.
a nemohol by si to zohnat?kolko by to asi stalo?
alebo nemate niekto navod ako prerobit tu plechovicu na T aby fachcilo naklapanie???
Nemecka verze tohohle superbastlu :):):)
Napsal: 22 čer 2007, 15:10
od ceti
iTD píše:janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm
.
kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).

Re: Nemecka verze tohohle superbastlu :):):)
Napsal: 12 črc 2007, 13:37
od wr8
ceti píše:iTD píše:janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm
.
kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).

zvazuji vyrobu tech ovladacich tycinek z kulatiny a ruzny vybrouseni a nechat tam tu ,se kterou to bude optimalni,popr.sladit to na brzde,spis si myslim ze ta pruziny je pro tlak 1,5baru co tam mam slaba,jestli ji podlozit nebo nechat udelat novou a tvrdsi?
Napsal: 12 črc 2007, 14:10
od machy1118
myslim že dávat jinou pružinu nemá cenu, tyšinka má doraz a když už tam jde tolik vzduchu, tak proč né nafty

Napsal: 16 črc 2007, 21:48
od wr8
asi uz jen dopiluju cromicku a vrham se na dalsi projekt,zase nafta a zase ital,auto uz je vybrany,cromicka skonci jako moje auto ktery je na bezny jezdeni,kdyz se klidnim tak je i spotreba o.k,jeste jen vyresit to ostry koleno u turba a lak....je sice pravda ze pri plnym tlaku dat dost nafty je dobry,ale zase to pak moc kouri,radsi bych byl kdyby ten vykon byl postupnej teda i s tou kourivosti,jak to bude o.k tam vam semka dam graf z brzdy

TD-turbo s lopatkama
Napsal: 19 črc 2007, 19:40
od ThrashTheTrash
Kontrolní otázka...Pokud bych dal třeba do golfu 1.6td motor z octavie 1.9tdi 66kw tak jak my bude fungovat na turbu naklapěni lopatk bez ventilu N75,nebo se tam musi nejakym zpusobem dodelat???
Diyk za info a rady...
Napsal: 19 črc 2007, 19:44
od wr8
66kw podle me jeste nema nataceni lopatek,jinak se to resi ze se bere tlak vzduchu ze sani a ovlada se s tim nataceni lopatek,jen se ten ovladaci bazmek musi vymenit
Btw:pokud bys prodaval ten motor z toho golfu tak se ozvy