MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

tak jsem dneska přidal ještě jednu diodu mám tam 2 váha dává 1275 na volnoběh závady to nehlásí Se 3 diodama to taky dává 1275 ale váha už při nízkejch otáčkách pada asi na 700 tak nechám 2 a uvidím od spoda to jede nádherně pak je to skoro stejný jako s original váhou a spotřeba taky stejná
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

jakou hodnotu by měla mít oct II 2,0tdi? na volnoběch mě to ukazuje 240 a až ve 4tis ot. mě to stoupne na 700 to je asi k.o že? dik
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

Při čistění turba jsem čistil i sací potrubí a EGR, bylo tam takovýho bordelu, že jsem se rozhodl EGR zaslepit . NAstal všal problém, že váha vzduchu BOSCH (č. 0280217529, 071906461A), která to má nejspíš už za sebou téměř nefungovala /oproti jejímu úplnýmu odpojení od svorkovnice/. Dal sem diodu BAV21 na PIn 4 a 5 a jede to parádně. Takže můžu potvrdit, že i na PD 96kw r.v. 2001 to funguje:) Zatím sem ještě nedával na VAG. Kouřivost je vyšší, až při sešlápnutí pedálu plně na podlahu. Dal zkušenosti dopíšu až pozdějí
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

tak nastaly problémy, po ujetí 30 km, VAG píše závady:

16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadicky
17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena
P1556 - 35-00 - -

takže někdo další se zkušenostmi s PD 96kw?
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

mas zaslepeny egr?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

jj EGR zaslepenej, no už mám objednanou novou váhu
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zkusil bych dat ty dve diody do serie a skontroluj si ve vagu kolik ti to ukazuje... nemas taky ve vaze jeste teplotni cidlo nebo tak neco? :D
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 13 zář 2009, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od llukass »

katoda diody zapojená na PIN 5, kdepak, teplotní čidlo tam není (PIN 1 je nezapojenej), ve vagu to ukazuje pořád nějakých 1275 na volnoběh a to i na 2, 3, 4 diody zapojený do série, u váhy co tam mám tak něco kolem 255 (což je málo, váha nejspíš z roku 2003),
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 18 led 2008, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakki11 »

ahoj prosim vas funguje toto zapojenie diody aj na vahe vzduchu Peugeotu 406 2Hdi 80kW RHZ r.v 2000.Mam vahu v cudu ale nemam schemu pinov tak neviem ako zapojit.Egr je zaslepeny dik za info
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

nelze
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 18 led 2008, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakki11 »

dik za odpoved tak aspon viete ake asi hodnoty mg ma mat pri otackach napr volnobeh, 2000ot 3000ot mozno by sa dala zachranit napr vycistenim...este raz dik
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

volnobeh cca 250-480 pri zatezi kolem 3000 ot kolem 850 pak to mirne pada, pri spicce (2000ot.) to ukazuje asi do cca 1100mg/r.

nevim jakou mas vahu jestli bosh tak tam se vrtala dirka aby sel vzduch rovnou na element kterej to meri a ne pres nejaky zahyb v plastu, nebo se proste pred cidlo zuzil prumer vzduchovyho vedeni (tusim o 1cm) - proste takovej plastovej krouzek a tim se dosahlo rychlejsiho proudeni a vaha ukazovala vic.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 18 led 2008, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakki11 »

ta vaha je cely komplet a z takym plastovym sitkom pred vahou to musi ven?a potom spravit taky lievik ?na tie pliesky a je tam este take nieco ako dioda.Alebo ako si to myslel?mozes nejaky nacrt....dik za ochotu
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

ja znam jenom tdi motory a jeste malo a ty mas hdi a tam muze bejt cokoliv - ale asi bys tam mel mit bosh kterej ma vymontovatelnej element - dva hvezdy srouby a vytahnes to z tubusu no a tam kdyz se pak poradne podivas tak v plastu bude jakoby zahnuta cesta a za tim nejaka ploska kovova

pohledej na foru ja uz nevim kde sem to videl..

nemas foto? :)

edit:

jak to tak znova ctu ty mas na obou stranach sitka a veprostred napevno jakoby kovovy siroky placaty draty? to by mel bejt pieburg a to muzes zkusit vycistit cisticem brzd me to poomohlo - sundal sem jedno sitko vystrikal poradne, jemne - velice jemne zadny tlaceni spis jenom aby se to smykalo o povrch vatovou tycinkou namocenou v izopropyl alkoholu aby na tom nebyl bordel od ty doby chodi jak ma (nevyfoukavej kopresorem a kdyz uz tak z dalky aby to nebylo moc tlakovy a pak nech vyschnout poradne doma v teplicku:P
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 18 led 2008, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakki11 »

Obrázek tak tu je foto ked tu mriezku odstranim alebo spravim v nej otvor stane sa nieco?pomoze to nejakemu lepsiemu prudeniu na vahu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“