MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jakou hodnotu by měla mít oct II 2,0tdi? na volnoběch mě to ukazuje 240 a až ve 4tis ot. mě to stoupne na 700 to je asi k.o že? dik
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
Při čistění turba jsem čistil i sací potrubí a EGR, bylo tam takovýho bordelu, že jsem se rozhodl EGR zaslepit . NAstal všal problém, že váha vzduchu BOSCH (č. 0280217529, 071906461A), která to má nejspíš už za sebou téměř nefungovala /oproti jejímu úplnýmu odpojení od svorkovnice/. Dal sem diodu BAV21 na PIn 4 a 5 a jede to parádně. Takže můžu potvrdit, že i na PD 96kw r.v. 2001 to funguje:) Zatím sem ještě nedával na VAG. Kouřivost je vyšší, až při sešlápnutí pedálu plně na podlahu. Dal zkušenosti dopíšu až pozdějí
zkusil bych dat ty dve diody do serie a skontroluj si ve vagu kolik ti to ukazuje... nemas taky ve vaze jeste teplotni cidlo nebo tak neco? 

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
volnobeh cca 250-480 pri zatezi kolem 3000 ot kolem 850 pak to mirne pada, pri spicce (2000ot.) to ukazuje asi do cca 1100mg/r.
nevim jakou mas vahu jestli bosh tak tam se vrtala dirka aby sel vzduch rovnou na element kterej to meri a ne pres nejaky zahyb v plastu, nebo se proste pred cidlo zuzil prumer vzduchovyho vedeni (tusim o 1cm) - proste takovej plastovej krouzek a tim se dosahlo rychlejsiho proudeni a vaha ukazovala vic.
nevim jakou mas vahu jestli bosh tak tam se vrtala dirka aby sel vzduch rovnou na element kterej to meri a ne pres nejaky zahyb v plastu, nebo se proste pred cidlo zuzil prumer vzduchovyho vedeni (tusim o 1cm) - proste takovej plastovej krouzek a tim se dosahlo rychlejsiho proudeni a vaha ukazovala vic.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
ja znam jenom tdi motory a jeste malo a ty mas hdi a tam muze bejt cokoliv - ale asi bys tam mel mit bosh kterej ma vymontovatelnej element - dva hvezdy srouby a vytahnes to z tubusu no a tam kdyz se pak poradne podivas tak v plastu bude jakoby zahnuta cesta a za tim nejaka ploska kovova
pohledej na foru ja uz nevim kde sem to videl..
nemas foto?
edit:
jak to tak znova ctu ty mas na obou stranach sitka a veprostred napevno jakoby kovovy siroky placaty draty? to by mel bejt pieburg a to muzes zkusit vycistit cisticem brzd me to poomohlo - sundal sem jedno sitko vystrikal poradne, jemne - velice jemne zadny tlaceni spis jenom aby se to smykalo o povrch vatovou tycinkou namocenou v izopropyl alkoholu aby na tom nebyl bordel od ty doby chodi jak ma (nevyfoukavej kopresorem a kdyz uz tak z dalky aby to nebylo moc tlakovy a pak nech vyschnout poradne doma v teplicku:P
pohledej na foru ja uz nevim kde sem to videl..
nemas foto?

edit:
jak to tak znova ctu ty mas na obou stranach sitka a veprostred napevno jakoby kovovy siroky placaty draty? to by mel bejt pieburg a to muzes zkusit vycistit cisticem brzd me to poomohlo - sundal sem jedno sitko vystrikal poradne, jemne - velice jemne zadny tlaceni spis jenom aby se to smykalo o povrch vatovou tycinkou namocenou v izopropyl alkoholu aby na tom nebyl bordel od ty doby chodi jak ma (nevyfoukavej kopresorem a kdyz uz tak z dalky aby to nebylo moc tlakovy a pak nech vyschnout poradne doma v teplicku:P
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL