[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Co je moc to je moc. - Stránky 154
Stránka 154 z 187

Napsal: 15 pro 2018, 13:38
od WOB
egr se má zaslepit pokud to jde

Napsal: 15 pro 2018, 14:36
od fekálek
Jo a pak v naftovým autě jezdit s rampouchem u rypáku. J

Super mechanik, kolik asi bere na hodinu (rofl)

Napsal: 15 pro 2018, 15:04
od WOB
Ty fakt věříš pohádkám že se auto dřív zahřeje? (LOL)

Napsal: 15 pro 2018, 18:44
od Source
No ono po dlhšom testovaní ono to auto sa nejak o moc rýchlejšie nezohreje s odstaveným EGR, napríklad mám otestované:

Rotaćka ASV - EGR OFF, teplota -4, voda po presne 3km má 60 stupňov, olej okolo 40 stupňov, od cca 60 hroe to už potom ťažsie trochu stúpa lebo sa vypýnajú žhaviće do vody.

Caddy 2.0 TDI CR 2018 - podla diagnostiky voda po 3 km 65 stupňov a olej 40 :D čiže veľký rozdiel v tom teda nevidím

Napsal: 16 pro 2018, 08:49
od fekálek
WOB píše:Ty fakt věříš pohádkám že se auto dřív zahřeje? (LOL)
To není pohádka, třeba vozy diesel vybaveny egrem chlazeným vodou, to je úplně jiná liga, je jasný že GTRo je ohřátý hned, to je jinej příběh u tebe, ale nám lůze nezbývá, než egr zapojit aby jsme nejezdili s rampouchem u nosu ;)

Napsal: 16 pro 2018, 09:43
od Rayx
To je snad jasný, že nasávaný vzduch bude vždy chladnější než recirkulované spaliny, to není o pohádkách ale realitě, jak už napsal fekálek. Pokud navíc spaliny předávaj teplo vodě v chladiči, je to ještě znatelnější, než u starýho systému bez chladiče spalin. Kdo tvrdí opak je jen teoretik, kdo si to nikdy nevyzkoušel ...

Source - srovnáváš nesrovnatelné, zkus si to ASV s odstaveným EGR pojezdit, když vyřadíš topení do vody, uvidíš ten rozdíl ...

Proto nechápu ty "tunery" co maj na dieslu EGR OFF ... Ano, je to zařízení kvůli emisím NOx, ale vedlejší efekt je rychlejší ohřev motoru, protože i kdyby měl začít pracovat až od 50st, tak poté už teplotu motoru bez zátěže výš tak lehce nedostanete a bez zatížení teplota opět klesá.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126799
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=139854
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=70079

takže když, tak maximálně omezit, ne zcela zaslepit
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=154050
a někdo, snad tdifun, tady někde psal o tom, jak upravuje soft tak, aby do teploty 70st byl aktivní, výš pak ne. Jen to momentálně nemohu dohledat ...

Napsal: 16 pro 2018, 09:49
od NOVON
WOB píše:Ty fakt věříš pohádkám že se auto dřív zahřeje? (LOL)
Jo zahreje! Jednu oktu mam egr off a na druhe je ON a ta se zahriva rychleji.

Napsal: 16 pro 2018, 12:05
od WOB
Moje GTR přes zimu spinká.
Přes zimu drtím starou škodofku, to je krám to svět neviděl.

Pánové a dámy, ale pokud vám egr přepouští spaliny zpět do sání, je dávkováno menší množství paliva, tudíž se ten váš rychlý ohřev bije se zasíráním motoru a jeho namáháním nedokonalým spalováním. A nevěřím, že se auto s egr on zahřeje funkcí egr, ale spíš tím, že je zasraný od těch sraček, dochází tam k většímu tření zvýšeným otáčkám a nevím čemu všemu ještě.

Protože jako mechanici by jste měli vědět, že při stlačení vzduchu ve válci dojde k mžikovému zahřátí vzduchu. Takže je úplně jedno jestli má vzduch na začátku 5 nebo 50°C, protože po stlačení má vždycky 600-800°C.

Jste jak malé děti, člověk aby vám vysvětloval základní principy někde kde se předpokládá jakési vzdělání technického charakteru.

EGR je zlo a do auta nepatří. Jeho přínos je záporný než kladný po všech stránkách.

Napsal: 16 pro 2018, 13:48
od fekálek
Má to cenu to dítě řešit? Jdi domu a vem z vytríny to svoje gtr a jdi pojezdit pod stolem a nepleť se tady ty specialisto na egry (LOL)

Napsal: 17 pro 2018, 20:31
od burton.b22

Napsal: 17 pro 2018, 21:48
od Tomas.cz
Ruční práce :)

Napsal: 18 pro 2018, 06:41
od Tomas6
Ale je to kluk šikovná ti se musí nechat.

Napsal: 18 pro 2018, 08:18
od fekálek
No než udělá tu bednu co má za sebou, to se pobaví, ale pěkný :)

Napsal: 18 pro 2018, 08:51
od Vici
Source píše:No ono po dlhšom testovaní ono to auto sa nejak o moc rýchlejšie nezohreje s odstaveným EGR, napríklad mám otestované:

Rotaćka ASV - EGR OFF, teplota -4, voda po presne 3km má 60 stupňov, olej okolo 40 stupňov, od cca 60 hroe to už potom ťažsie trochu stúpa lebo sa vypýnajú žhaviće do vody.

Caddy 2.0 TDI CR 2018 - podla diagnostiky voda po 3 km 65 stupňov a olej 40 :D čiže veľký rozdiel v tom teda nevidím
a ta rotačka má jistě navíc ty tři žhavičky do vody, předpokládám.. Caddy nemá nic (možná PTC tak leda) ....

Napsal: 18 pro 2018, 11:07
od Forest
WOB píše:Ty fakt věříš pohádkám že se auto dřív zahřeje? (LOL)
No, obavam se, ze fyzika hovori jasne: kdyz jde vzduch teplejsi (a resim ted diky cemu) do motoru, rychleji se ohreje.
Vici píše:Caddy nemá nic (možná PTC tak leda) ....
No, otazkou je, zda to Caddy nema ciste nahodou vodni intercooler, ktery ma jednak sdileny chladici okruh s motorem a pomaha ohrivat a take zamerne neposila do hlavy teplejsi vzduch aby se drive ohrala.

... ale ja netusim o jaky motor se jedna, takze je to jen domnenka.