[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Co je moc to je moc. - Stránky 155
Stránka 155 z 186

Napsal: 18 pro 2018, 13:16
od Source
je to motor DFSF, čiže áno má to vodný cooler

Napsal: 18 pro 2018, 13:25
od Vici
pak porovnáváš jabka s banánem (noteeth)

Napsal: 18 pro 2018, 17:42
od burton.b22
Nemá náhodu vodní IC svůj vlastní okruh?

Napsal: 18 pro 2018, 19:16
od Forest
burton.b22 píše:Nemá náhodu vodní IC svůj vlastní okruh?
Expanzka je sdilena. Nicmene to neni to, co ohriva hlavu - to ohriva teplejsi vzduch, ktery se ohriva o vodu, ktera je zamerne cerpana tak, aby se vzduch ohrival (mysleno dokud neni zahrata). Teplota vody je regulovana vykonem cerpadla na zaklade podnetu RJ, ktera ma z cidla dostupne udaje o vystupni teplote vzduchu ;)

Navic, netreba se obavat o teplotu nasavaneho vzduchu, protoze hlava je hlinikova a teplo z velke casti pojme. Dle meho skromneho nazoru velice sikovna a uzitecna vecicka, myslenka z hlavy, ktera pouzivala mozek.

Napsal: 19 pro 2018, 12:02
od WOB
ještě jednou pro debila jako jsem já, ty tvrdíš, že přepouštěné spaliny z výfuku do sání mezitím ohřívají vodu a olej ? :o

Napsal: 19 pro 2018, 12:15
od blacklight
WOB píše:ještě jednou pro debila jako jsem já, ty tvrdíš, že přepouštěné spaliny z výfuku do sání mezitím ohřívají vodu a olej ? :o
Když spaliny, které letí z výfuku do sání chceš po cestě ochladit, tak použiješ výměník který je připojený na vodní okruh. Tímto způsobem je to u hodně aut řešeno a vyřazení by opravdu mohlo mít vliv na rychlost ohřátí motoru.

Napsal: 19 pro 2018, 13:04
od WOB
Můžeš mi ten výparník ukázat, kde je a jak vypadá? A zajímalo by mě jak vypadá po 50.000km. Pro mě to je naprostá novinka.

Napsal: 19 pro 2018, 13:28
od blacklight
WOB píše:Můžeš mi ten výparník ukázat, kde je a jak vypadá? A zajímalo by mě jak vypadá po 50.000km. Pro mě to je naprostá novinka.
Obrázek
Zdroj: fiat díly cz
Tohle je tuším z Ducato. Tvarů a modifikací je spousta. Někdo chladí jen přírubu těsně za ventilem, jiný má kus trubky a tu chladí celou.

Napsal: 19 pro 2018, 13:48
od WOB
Tak to demence dosáhla naprostého vrcholu. Ale v oktávce to nemáš.

Napsal: 19 pro 2018, 13:59
od Vici
Chadič spalin už měl třeba AUY v SAGu... nebo ARL v G4... v roce 2001. s funkčním egrem ze zahřejou určitě dřív

Jeden z ARL mám někde schovaný, dám si jej na ASZ a EGR v softu tak, aby se zavřel dejme tomu při 75 stupních... to je asi nej řešení ze všech

Napsal: 19 pro 2018, 15:32
od Tomas.cz
Chladič spalin měla známá na Fordu Transit Euroline 2.5TD z roku 1997, zas taková novinka to není...

Napsal: 19 pro 2018, 16:30
od Forest
WOB píše:ještě jednou pro debila jako jsem já, ty tvrdíš, že přepouštěné spaliny z výfuku do sání mezitím ohřívají vodu a olej ? :o
Nejsem si jist na co presne reagujes, nicmene:
1) paklize jdou naprimo, termalni energie se spotrebovava prostredim, kterym proudi - saci svody, hlava (a co proudi hlavou za tekutiny vime, ne?)

2) paklize jdou novodobymi EGR ventily, tak ty maji integrovane chladice spalin.

Vzhledem k tomu, ze pripady uvedene v bodu 2) se lisi od pripadu v bodu 1) tim, ze maji integrovany chladic spalin (jehoz meziproduktem je teplejsi voda), je zcela jasne, ze do sani bez tohoto chladice jdou spaliny o vyssi teploty, diky cemuz dochazi k ohrivani prostredi, ktere toto teplo spotrebovava.

Vici píše:... to je asi nej řešení ze všech
Nikoliv, nej reseni je (z hlediska provozni teploty hlavy, nikoliv za ucelem zvyseni teploty v kabine) vodni intercooler, ve kterem nefiguruji saze a teplota cisteho nasavaneho vzduchu (paklize tento nema integrovany vystup z EGR) je regulovana rychlosti ridici jednotkou.
Tomas.cz píše:Chladič spalin měla známá na Fordu Transit Euroline 2.5TD z roku 1997, zas taková novinka to není...
No, pro "mistra" WOBa zjevne ano.


Jinak, priznam se, ze jsem zvazoval, ze dam hned nekolik EGR ventilu nejak sikovne za sebou (co se toku vody tyce) abych mel ofuk co nejteplejsi co nejdrive ale neni tolik mista, bohuzel.

Napsal: 19 pro 2018, 17:05
od WOB
Zhroutil se mi svět ! V životě jsem to ve všech autech co jsem měl neviděl. Co to dělá v létě když je motor zahřátý? To jako saje horské spaliny a ohřívá letní horkej vzduch ještě víc? Vždyť to musí být po 50.000-100.000km totálně ucpané sajrajtem. To né, to je demencé tohlencto. Já chci elektrické auto!!! (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 19 pro 2018, 17:07
od Vici
Forest : ofuk co nejteplejší co nejdříve - jako na okno? tak to leda PTC ....

Napsal: 19 pro 2018, 17:09
od Vici
WOB : voni se ty horké spaliny právě tím chladičem spalin chladí...