EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

jen jeden dotaz, proč tady dost lidí tvrdí, že je dobré použít záslepku 4mm a víc???Jak na tohle přišli?Já měl záslepku z 1mm plechu a drží už 100tis km.Kde nic neproudí, nemůže se ani nic propálit.Lopatky turba jsou ještě tenčí a to tam je jiný pohyb a také drží (většinou) :D .Tak by mě zajímalo, jak na tu tloušťku někdo přišel....
Viděl jsem na netu k prodeji podložky z nerezu 5mm, no blázen kdo si tam dá takovou obludu.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Záleží, kam tu záslepku dáš. Pokud jí foukneš k sání, tak není třeba silnější. Pokud k výfuku, tak se ti může časem propálit, nebo se zprohybá a začne třeba podfukovat. By ses asi divil jak horký jsou výfukový plyny hned u svodů (noteeth)
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

spíš si myslím, že 1mm mužeš stáhnout mezi, kdežto když někdo tu trupku tam nedává musí použít silnější matroš! já zaslepoval v utery a taky sem dal 1mm mezi zatím
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

právě já dával 4mm mezi a nešlo to....ale k tomu sání by mohl přijít podle mě hliník 1mm a bude pohoda...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

majkl1 píše:Záleží, kam tu záslepku dáš. Pokud jí foukneš k sání, tak není třeba silnější. Pokud k výfuku, tak se ti může časem propálit, nebo se zprohybá a začne třeba podfukovat. By ses asi divil jak horký jsou výfukový plyny hned u svodů (noteeth)
dával jsem ji mezi přívod plynů k EGR a vlastní těleso EGR ventilu a bez problémů.Výfukové plyny sice horké jsou, ale tím místem zaslepení nic neproudí, tudíž to nemá co ohřívat, takže je tam tak teplo jak je teplo kolem výfuku.Výfukové svody také nejsou z 4mm plechu.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

absolutně jsem nezaznamenal ani změnu zvuku ani nic jiného
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Toledak píše:
P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

P.e.p.i.n píše:
Toledak píše:
P.e.p.i.n píše:Já dal 1.5mm a no problemo...táta na Passata 96kW taky bratr na Octavii AHF taky...
to docela koukám že PéDéčku 96 kW nevadí zaslepenej EGR.Jak dlouho už s tím tak jezdí.Akorát si to u PD nedokážu představit, protože po zaslepení je klasické TDi o trošku hlučnější a PD je hlučné už tak dost.
S tim zaslepenym...má nějakejch 15tis.km...no a hlučnéjśi ani nevim nějak mi to ani nepřijde...nebo mi to nějak splinulo...klasickym hlukem...
a pozoroval nějaké změny?
Nafta patří do TDi!
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

ne u tohodle typu to ještě navadí...akorád...takže žádná zména pouze źe je čistý sání... :D :D :D
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

P.e.p.i.n píše:ne u tohodle typu to ještě navadí...akorád...takže žádná zména pouze źe je čistý sání... :D :D :D
podle toho co máš napsané v infu (teda jestli ta Ibiza ještě platí), tak v ní máš stejný motor jako já v Oktávce.Jakou máš tak cca spotřebu s těma vstřikama Sprint 764?
Nafta patří do TDi!
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Toledak píše:
P.e.p.i.n píše:ne u tohodle typu to ještě navadí...akorád...takže žádná zména pouze źe je čistý sání... :D :D :D
podle toho co máš napsané v infu (teda jestli ta Ibiza ještě platí), tak v ní máš stejný motor jako já v Oktávce.Jakou máš tak cca spotřebu s těma vstřikama Sprint 764?
No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...[/quote]

tak to je docela dobré
Nafta patří do TDi!
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Toledak píše:No kolem těch 6 litrů jezdim svižnějš...ale dá se za 5 možná i míň ale to sem fakt nezkoušel...
tak to je docela dobré[/quote]¨
No já tu spotřebu fakt neřešim...stejně pujdu nejspíš do větších úprav chtěl jsme to prodat a koupit větší auto v benzinu...ale když sem teď viděl jak to ztratilo hodnotu tak ani náhodou...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“