Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím všechny, mám najeto cca 1000km po výměně rozvodů na oktávě 2.0 tdi 16V typ motoru BKD. Od výměny je auto znatelně lenivější, dle palubáku žere míň, ale v reálu víc než předtím. Na volnoběh ukazuje spotřebu 0,4l/hod. Poloha vačka klika je přesně na 0,0 a nikam se to nehýbe , ale jednou za čas se tam mihne -56,XX . A hlavně od rozvodů mi to začalo na studeném motoru ( do 80°C ) chvílema vynechávat dva válce. Po zahřátí vynechávání zmizí. Nevíte někdo kde může být zakopaný pes? Díky za odpověď.
Mám ted rozebrány OII 4x4 BXE a klika vačka puvodně -2,5
Ted nevím jestli to při novejch rozvodech dát zase na -2,5 a nebo jen přípravky a nechat jak to vyjde??
Ted nevím jestli to při novejch rozvodech dát zase na -2,5 a nebo jen přípravky a nechat jak to vyjde??
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
myslim nechat presne na pripravky. mam to iste akurat 2011, 24000 km necelých a synchronizácia je -3,9, neriesim ide ako hodiny a je to od vyroby
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto 

puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!!


puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!!

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
S tímhle jsem se setkal několikrát, dokonce jsem můj poznatek psal vedle do hlavního fóra a byl jsem odmítnut s tím, že pan má oba hřebínky a nemá problémlive69 píše:ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto
puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!!

Osobně to aretuju na druhou fotku jak jsi dal a ještě před rozebráním sleduju synchronizaci ve vagu, Huml mi psal, že mu tyhle motory vycházej na něco kolem -2,5 až -1,0 což do toho se trefuju a zdar.
Mam obidva druhy pripravkov akurat su na nich vsetky zuby a zatial bud jeden alebo druhy tieto su nejake divne asi
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
pan má oba hřebínky a s BXE nikdy problém neměl a že už jich udělal spoustu..Tomas.cz píše:S tímhle jsem se setkal několikrát, dokonce jsem můj poznatek psal vedle do hlavního fóra a byl jsem odmítnut s tím, že pan má oba hřebínky a nemá problémlive69 píše:ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto
puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!!![]()
Osobně to aretuju na druhou fotku jak jsi dal a ještě před rozebráním sleduju synchronizaci ve vagu, Huml mi psal, že mu tyhle motory vycházej na něco kolem -2,5 až -1,0 což do toho se trefuju a zdar.
Na kolečko s číslem 038105263H mi vždycky pásnul T10100 což jest ten se šipkou do zubový mezery. Spíš bych se zaměřil na to jestli provedení přípravku odpovídá originálu.
U BXE to vychází většinou na -2,9 občas - 3,5, -2,5 a -2. Už jsem viděl pár rozvodů nastavených v autorizovaným servisu na - 6, ale žralo to jak benzín, pár těch posledních z roku 2010 jsem viděl ve VAGu na 0..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
po nasunutí tam jde pěkně !Lupino píše:cotakhle zkusit ten hřebínek nasunoutna to ozubené kolečko a ne ho nasazovat z vrchu
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
ktery si mam tedy koupit na BLS r.v.2007
Kód: Vybrat vše
http://www.tesam.pl/s0000759-blokada-rozrzadu-vw-audi-ford-seat-skoda-diesel-19-14-tdi-pd-p-9297.html
Kód: Vybrat vše
http://www.tesam.pl/s0000020-zestaw-blokad-rozrzadu-vw-audi-ford-seat-skoda-diesel-19-14-tdi-pd-p-7.html
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km