Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Douf
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 lis 2010, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Svitavy

Příspěvek od Douf »

Zdravím všechny, mám najeto cca 1000km po výměně rozvodů na oktávě 2.0 tdi 16V typ motoru BKD. Od výměny je auto znatelně lenivější, dle palubáku žere míň, ale v reálu víc než předtím. Na volnoběh ukazuje spotřebu 0,4l/hod. Poloha vačka klika je přesně na 0,0 a nikam se to nehýbe , ale jednou za čas se tam mihne -56,XX . A hlavně od rozvodů mi to začalo na studeném motoru ( do 80°C ) chvílema vynechávat dva válce. Po zahřátí vynechávání zmizí. Nevíte někdo kde může být zakopaný pes? Díky za odpověď.
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Mám ted rozebrány OII 4x4 BXE a klika vačka puvodně -2,5
Ted nevím jestli to při novejch rozvodech dát zase na -2,5 a nebo jen přípravky a nechat jak to vyjde??
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

myslim nechat presne na pripravky. mam to iste akurat 2011, 24000 km necelých a synchronizácia je -3,9, neriesim ide ako hodiny a je to od vyroby
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto Obrázek
Obrázek

puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!! (noteeth)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

ja mam take kde su vsetky zuby a tiez som si myslel ze mi tam nepasuju aj som ich reklamoval a potom som ho tam nasunul od predu a vosiel tam na presno od vrchu sa tam neda dat.ak si to skusal aj tak tak potom neviem poznam iba tie dva co mas.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

live69 píše:ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto Obrázek
Obrázek

puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!! (noteeth)
S tímhle jsem se setkal několikrát, dokonce jsem můj poznatek psal vedle do hlavního fóra a byl jsem odmítnut s tím, že pan má oba hřebínky a nemá problém ;)

Osobně to aretuju na druhou fotku jak jsi dal a ještě před rozebráním sleduju synchronizaci ve vagu, Huml mi psal, že mu tyhle motory vycházej na něco kolem -2,5 až -1,0 což do toho se trefuju a zdar.
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Mam obidva druhy pripravkov akurat su na nich vsetky zuby a zatial bud jeden alebo druhy tieto su nejake divne asi
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Tomas.cz píše:
live69 píše:ještě se zeptám co na to používáte za přípravky na 1,9 BXE 2007 se šišatým kolečkem na klice? mám 1,9 a 2,0 a správně neseděl ani jeden, teda jeden jo jen nesedí šipky viz foto Obrázek
Obrázek

puvodní hodnota byla -2,5 po výměně a přesném seřízení pomocí přípravku byla hodnota -2,9 tak sem to nechal ....................... jaké máte hodnoty na EDC 16 ? ještě doplním že sem to X krát protáčel a vždy se mi to sešlo přesně na přípravky takže přesně!! (noteeth)
S tímhle jsem se setkal několikrát, dokonce jsem můj poznatek psal vedle do hlavního fóra a byl jsem odmítnut s tím, že pan má oba hřebínky a nemá problém ;)


Osobně to aretuju na druhou fotku jak jsi dal a ještě před rozebráním sleduju synchronizaci ve vagu, Huml mi psal, že mu tyhle motory vycházej na něco kolem -2,5 až -1,0 což do toho se trefuju a zdar.
pan má oba hřebínky a s BXE nikdy problém neměl a že už jich udělal spoustu..

Na kolečko s číslem 038105263H mi vždycky pásnul T10100 což jest ten se šipkou do zubový mezery. Spíš bych se zaměřil na to jestli provedení přípravku odpovídá originálu.

U BXE to vychází většinou na -2,9 občas - 3,5, -2,5 a -2. Už jsem viděl pár rozvodů nastavených v autorizovaným servisu na - 6, ale žralo to jak benzín, pár těch posledních z roku 2010 jsem viděl ve VAGu na 0..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

vcera jsem koupil celou sadu pripravku a je to taky tak. Jeden hrebinek na PD nepasuje,druhej suprove ale nesedi znacky. Na rotacku nesedi ani jeden. :x
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
lavega
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 dub 2010, 21:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od lavega »

Tak dnes som pozrel cez VAG tie rozvody, mozte sa na to pozriet
dakujemObrázek
ta stabilizacia na 4 kanali mi skače medzi -1,1 a -1,7
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

cotakhle zkusit ten hřebínek nasunout ;) na to ozubené kolečko a ne ho nasazovat z vrchu
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

lavega: To ma zaujima, ci ten 4. kanal, pole 4 je prave ta synchronizacia vacka/kluka... Ja tam mam na PD-cku "Cold Start Valve 3-80%" a hodnotu -0.6 CF.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1665
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kuci jaky pripravek tedy na BLS v O2 a kde to kupujete ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Lupino píše:cotakhle zkusit ten hřebínek nasunout ;) na to ozubené kolečko a ne ho nasazovat z vrchu
po nasunutí tam jde pěkně !
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
rami
Aktivista
Příspěvky: 1665
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

ktery si mam tedy koupit na BLS r.v.2007

Kód: Vybrat vše

http://www.tesam.pl/s0000759-blokada-rozrzadu-vw-audi-ford-seat-skoda-diesel-19-14-tdi-pd-p-9297.html

Kód: Vybrat vše

http://www.tesam.pl/s0000020-zestaw-blokad-rozrzadu-vw-audi-ford-seat-skoda-diesel-19-14-tdi-pd-p-7.html
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“