Stránka 17 z 124

Napsal: 29 kvě 2012, 20:37
od dawe2706
Míšánek píše:ttd vs. tds jsoiu především rozdílné v ecu
Noo asi tady bude zakopanej pes..

Napsal: 29 kvě 2012, 21:23
od Little player
Ops, tak som doladil turbo... Neda sa v ECU upravit tolerancia? Alebo neda sa ECU oklamat nejakym rezistorom, alebo niecim co upravi signal z cidla tlaku?

Napsal: 29 kvě 2012, 21:25
od bjukemen
..daj tam chip a bude to ok inak to neurobis

Napsal: 30 kvě 2012, 07:31
od Little player
ved to, ze chip tam uz je :o

Napsal: 30 kvě 2012, 07:51
od dawe2706
Čipem si asi nepomůžeš..asi to bude chtít posunout limiter turba..ALE kdysi mi někdo říkal,že to je problém...a to skáče do nouzáku i s tím 3barovým čidlem? a nebo ho ještě nemáš?
Je možný,že ten TDčkovej soft je jinej jako TDS a tak vyšší tlak nedovolí..
Tohle už mě nebavilo řešit a tak mám mechaniku a ani při 2,1baru žádnej nnouzák (noteeth)

Napsal: 30 kvě 2012, 12:04
od bjukemen
..zaujimave nejaky limiter turba by tam mohol byt :( nemas ten tvoj soft niekde ulozeny.?..bolo by to kuknut.. inak to nevidim a to cislo si vymenil ako ppise dawe..?

Napsal: 01 čer 2012, 08:13
od Little player
Zistoval som si ze cidlo tlaku je pre td aj tds rovnake, preto som ho nemenil. Volal som s chlapom co mi to chipoval, tak mi povedal ze mi posunul limit tlaku z povodnej hodnoty na 1,2. Udajne ze keby som tam aj dal vyssi tlak a limit by bol vyssi, auto nepojde lepsie, lebo by bola chudobna zmes. Vraj to treba bud prechipovat, alebo dat mechaniku. Najviac ma sere, ze toto turbo ma este aj nejaky iny priebeh tlacenia. Manometer mi ukazuje momentalne 1,1 a aj tak pri velkej zatazi hodi nudzak pri vyssich otackach. Sprava sa to asi tak, ze auto strati na chvilu vykon, drzim plyn, potom sa chyti zas a zas strati. Jaaaj, som necakal ze s tym bude takyto problem...

Napsal: 01 čer 2012, 08:50
od bjukemen
..to potom musel chipovat nejaky fuser by som povedal, lebo taketo blbosti to nezvykne robit nikomu

Napsal: 01 čer 2012, 10:57
od dawe2706
Taky se mi to zdá jako kravina na entou... Chce to čipaře a né nalívače.

Napsal: 02 čer 2012, 08:40
od viktorddd
kým neprekročíš tých 1,5-1,6 alebo koľko je tolerancia čidla tak to do núdzaku kvôli turbu padať nebude, a ísť vyššie na TDS turbe je blbosť
problém bude v tom chipe, a možno v samotnom nastavení motora, keď nemáš rozvody, predvstrek + dávku na 100% tak to poriadne nikdy nepôjde

Napsal: 03 čer 2012, 20:59
od Little player
skor chip, ked som mal tdckove turbo, islo to uplne bez zavad. Keby bol rozvod na hovno,alebo casovanie, tak dam najprv to dokopy a chipovanie neriesim. Zlata mechanika.....

Napsal: 20 čer 2012, 21:34
od Little player
Este to nemam precipovane. Ciper mi povedal, ze td a tds maju rozdielne rj a tam je pes zakopany. Vraj bude treba asi emulator snimaca tlaku,nieje to take jednoduche...

Napsal: 01 srp 2012, 19:49
od Little player
Ok, bolo treba nahrat cely soft z tds a potom este cipnut...

Elektrická kostka čerpadla z TDS na TD čerpadlo

Napsal: 04 zář 2012, 14:28
od TheJaricek
Dobrý den, potřeboval bych poradit popřípadě říct jestli to takto jde udělat?
Dobrý den, chci se zeptat na pár věcí nenašel jsem kde by to bylo řešený:
jedná se o auto bmw e36 325tds a byl tam dán motor který je jenom TD,
motor byl úspěšně přehozen ale nejde nastartovat.
Poznatky jsou takové:
Dlouho se staruje... dále když povolím vysokotlakou trubku která vede do vstřiku tak z ní nejde nafta (povolena byla hned u vývodu čerpadla)
Je možné že motor i s čerpadlem který je z TD nekomunikuje s řídící jednotkou motoru z TDS?
Co se pro to dá udělal popřípadě pozměnit aby to dávalo naftu a normálně jelo?
Dá se prohodit vrchní elektronická kostka která je na čerpadle z motoru TDS na motor TD která ovládá čerpadlo?
Doufám že mi někdo poradí nebo nejlépe dá odkaz kde se to řeší a úspěšně vyřešilo.
děkuji Jarda

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115791

Jinak temá je tady řešeno a zatím se k tomu nikdo nevyjádřil.
Když tak jsem napište nějaké poznatky jestli to už někdo dělal nebo jestli to vůbec půjde. Děkuji Jarda

Napsal: 04 zář 2012, 18:00
od Bmwrepair
Cerpadlo td a tds je stejne, tady problem nehledej. El. hlavy se lisi rokem, pokud byla na puvodnim cerpadle jina hlava nez na tom co tam je ted tak to ani jet nemuze. Poznas to podle vyusteni prepadu