jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
- LanciaTDSberg
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 08 črc 2007, 18:18
pekna praceACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

BMW E30 325ix (trochu ostrejsi subaru
)
mazda RX-7 FC 5.0 V8 (PEKLO)

mazda RX-7 FC 5.0 V8 (PEKLO)
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Uz na to jezdim 2-3 roky, jede to defakto stejne, jelikoz tam byly a jsou i jine problemy na motoru - hlavne v zime, takze se porad neco predelava (ted byla prvni zima, kdy OK - ale ot bude asi mirnou zimou
) - jinak turbo je znat, ze tahne mnohem drive, ale po posledni navsteve servisu, kdy zabrusovali sedla ventilu a repasovali cerpadlo (podle toho co mi bylo receno) to tak nejak uz nejede, takze zvazuju ze si pohraju s naftou na cerpadle, ale jeste 8000km a budu menit rozvody, tak zvazuju, ze pockam, jelikoz se v tom zase budou v servise hrabat, tak aby ot ted nebyla zbytecna prace.
Drive byl zacatek tahu turba znat tak na 2300ot, ted kdyz mam tak 1500ot a slapnu na to a koukam na otackomer a na budit tlaku, tak to ani nestiham postrehnout jak to de nahoru - proste za chvili tam uz je 2000ot a to uz jede turbo na tech 0,9bar a zacina to poradne tahnout,a le chce to poladit, jelikoz kdyz lehce pridam plyn a mam asi tak 2500ot, tak je citit, jak najednou de do motoru namo nafty - vykon poklesne, jako kdybych ubral plyn, musim kouknout na kuzelku nahore na cerpadle, co pridava naftu, kdyz zabere turbo, jestli s ni nekdo neotacel, mel sem ji na radu reeshy (kdysi) natocenou na max vybrani, zatim sem ji nebrousil, jelikoz mi reesha rikal, ze ji staci vyndat, pridat rukou opatrne plyn, aby tycinka vylezla,a l ene uplne a treba vlozenim nejakeho sroubku (tycky, koliku) ji zajistit, aby nemohla vyce vylest a jet to projet - tim udelate bez prouseni stav, ze by to meo uz od zacatku davat i bez zatahu turba max nafty, ale u me to pred tena 2 rokama nejak nemelo vliv - tak sem to nechal,a le mozna by ot chtelo rpidat naftu jeste na sroubku
Jinak na sraze fordaku sem to porovnaval s 2ma origo escortama TD 66kW (sprinty byly mereny stopkama a startovano praporem) a sice sem je pojel,a le ne tak uzasne, jak bych cekal (teda ja necekal, jelikoz se mi zda, ez ot ma malo nafty) - tech 400m sem mel za 19s (ale jak rikam, zadna casomira) - a nad 100km/hod bylo znat, ze uz to tolik netahne - ze je malo nafticky a nechce se mu a ze me dojizdeji - ale na startu to bylo o necem jinym, to semmel navrch ja - ale ot muze byt tim, jak se povede start... - ani nevim jaky oni meli kola, ja nejveci co tam ofiko dou - 195/50 15"

Drive byl zacatek tahu turba znat tak na 2300ot, ted kdyz mam tak 1500ot a slapnu na to a koukam na otackomer a na budit tlaku, tak to ani nestiham postrehnout jak to de nahoru - proste za chvili tam uz je 2000ot a to uz jede turbo na tech 0,9bar a zacina to poradne tahnout,a le chce to poladit, jelikoz kdyz lehce pridam plyn a mam asi tak 2500ot, tak je citit, jak najednou de do motoru namo nafty - vykon poklesne, jako kdybych ubral plyn, musim kouknout na kuzelku nahore na cerpadle, co pridava naftu, kdyz zabere turbo, jestli s ni nekdo neotacel, mel sem ji na radu reeshy (kdysi) natocenou na max vybrani, zatim sem ji nebrousil, jelikoz mi reesha rikal, ze ji staci vyndat, pridat rukou opatrne plyn, aby tycinka vylezla,a l ene uplne a treba vlozenim nejakeho sroubku (tycky, koliku) ji zajistit, aby nemohla vyce vylest a jet to projet - tim udelate bez prouseni stav, ze by to meo uz od zacatku davat i bez zatahu turba max nafty, ale u me to pred tena 2 rokama nejak nemelo vliv - tak sem to nechal,a le mozna by ot chtelo rpidat naftu jeste na sroubku
Jinak na sraze fordaku sem to porovnaval s 2ma origo escortama TD 66kW (sprinty byly mereny stopkama a startovano praporem) a sice sem je pojel,a le ne tak uzasne, jak bych cekal (teda ja necekal, jelikoz se mi zda, ez ot ma malo nafty) - tech 400m sem mel za 19s (ale jak rikam, zadna casomira) - a nad 100km/hod bylo znat, ze uz to tolik netahne - ze je malo nafticky a nechce se mu a ze me dojizdeji - ale na startu to bylo o necem jinym, to semmel navrch ja - ale ot muze byt tim, jak se povede start... - ani nevim jaky oni meli kola, ja nejveci co tam ofiko dou - 195/50 15"
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
první co jsem udělal já bylo, že jsem přidal na čerpadle šroubkem a potom sem se začal vrtat do té tyčinky. u tebe bude stačit, abys otočil tu tyčinku do toho největšího vybrání a potom přidával šroubkem ( podle kouřivosti ).
a jinak, na světelmé křižovatce jsem ujel Mondeu TDCI. 1 stupeň vedle sebe, 2 stupeň se mu začal ujiždět a na trojku sem se řadil před něj
a jinak, na světelmé křižovatce jsem ujel Mondeu TDCI. 1 stupeň vedle sebe, 2 stupeň se mu začal ujiždět a na trojku sem se řadil před něj

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Zdravim cele osazenstvo Diesel Poweru. Uz dlouho sleduju tohle forum a dneska mi to nedalo a zacal sem se hrabat v mym Golfu II 1,6 GTD 51KW. Pridal sem dneska naftu (teda spis olej...
) na cerpadle. Jede to ted moc pekne, ale ta korivost ... mozna sem tomu otocil moc ..
a pritahl sem trochu odfuk na sani. Do 3000 je to v norme ale nad 3000 uz za mnou neni skoro videt a proto sem ptam co s tim ... cetl sem neco o "kuzelce" v cerpadlu ale moc rozumnej sem z toho nebyl ... mohl by mi to nekdo trochu osvetlit ... nepotrebuju, aby to melo 150 PS jen tomu trochu pomoct a hlavne trochu udusit ty saze
Sice je pravda ze NO SMOKE NO FUN a nafta ktera nekouri, nejede ale stejnak 




nazdar ja sice niesom nejaky expert, no mne to trosku dymi do 2500ot/min ale ako nabehne turbo je to v pohode.A na ako dymis bielo ci cierno?FR4NK!3 píše:Zdravim cele osazenstvo Diesel Poweru. Uz dlouho sleduju tohle forum a dneska mi to nedalo a zacal sem se hrabat v mym Golfu II 1,6 GTD 51KW. Pridal sem dneska naftu (teda spis olej...) na cerpadle. Jede to ted moc pekne, ale ta korivost ... mozna sem tomu otocil moc ..
a pritahl sem trochu odfuk na sani. Do 3000 je to v norme ale nad 3000 uz za mnou neni skoro videt a proto sem ptam co s tim ... cetl sem neco o "kuzelce" v cerpadlu ale moc rozumnej sem z toho nebyl ... mohl by mi to nekdo trochu osvetlit ... nepotrebuju, aby to melo 150 PS jen tomu trochu pomoct a hlavne trochu udusit ty saze
Sice je pravda ze NO SMOKE NO FUN a nafta ktera nekouri, nejede ale stejnak
To bude asi nieco s T-eckom

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
to je těžký, nikdo neví co ten motor vydrží. ale já osobně bych se tak nebál. na čerpadle nepřidávej, jen uprav tu osku. a trochu si pomoct turbu (wastegate). myslím že na těchto 17stranách je vše popsáno, fakt stačí sednou a přečíst si vše od začátku.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno