Napsal: 19 črc 2007, 22:24
musis predelat plechovku z podtlaku na pretlak
pekna praceACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
nazdar ja sice niesom nejaky expert, no mne to trosku dymi do 2500ot/min ale ako nabehne turbo je to v pohode.A na ako dymis bielo ci cierno?FR4NK!3 píše:Zdravim cele osazenstvo Diesel Poweru. Uz dlouho sleduju tohle forum a dneska mi to nedalo a zacal sem se hrabat v mym Golfu II 1,6 GTD 51KW. Pridal sem dneska naftu (teda spis olej...) na cerpadle. Jede to ted moc pekne, ale ta korivost ... mozna sem tomu otocil moc ..
a pritahl sem trochu odfuk na sani. Do 3000 je to v norme ale nad 3000 uz za mnou neni skoro videt a proto sem ptam co s tim ... cetl sem neco o "kuzelce" v cerpadlu ale moc rozumnej sem z toho nebyl ... mohl by mi to nekdo trochu osvetlit ... nepotrebuju, aby to melo 150 PS jen tomu trochu pomoct a hlavne trochu udusit ty saze
Sice je pravda ze NO SMOKE NO FUN a nafta ktera nekouri, nejede ale stejnak