MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokud jeste neco ukazuje tak to poradne vycisti a nech poradne vyschnout , tady do toho nic nevrtej
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
reknu ti to takhle za jizdy docela ok maximalne zakouri nez se nafoukne turbo. kdyz to protocis na neutral tak ve vysokejch to trochu zadymy. nic hroznyho 
ale ja mam powerbox tak s tim pak litaj saze z komina kdyz se tomu slapne na neutral (kdyz to proslapnu poradne tak turbo udela spicku pres 1 bar
) ale za jizdy to neni tak hrozny hlavne to tahne pekne od nizkejch otacek a neni tam turbodira, po prerazeni (rychlym) to neztrati dech a tahne to hned. chce to ale prenastavit powerbox jinak je to moc bohaty (ve srovnani se zapojenou vahou + stejne nastavenym powerboxem)
uz jsem pochopil co mi tady psali ostatni ohledne tohohle reseni a je pravda ze to neni optimalni ale na nejakym NEextreme upravovanym motoru je to v pohode az na tu kourivost, ale kdyz nemate powerbox tak je to OK
ja uz setrim na programator a pak si upravit sw podle sebe, a vahu si tam vypnu (bude se pouzivat map cidlo)

ale ja mam powerbox tak s tim pak litaj saze z komina kdyz se tomu slapne na neutral (kdyz to proslapnu poradne tak turbo udela spicku pres 1 bar

uz jsem pochopil co mi tady psali ostatni ohledne tohohle reseni a je pravda ze to neni optimalni ale na nejakym NEextreme upravovanym motoru je to v pohode az na tu kourivost, ale kdyz nemate powerbox tak je to OK

ja uz setrim na programator a pak si upravit sw podle sebe, a vahu si tam vypnu (bude se pouzivat map cidlo)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tak mas spatne udelanej chip kdyz ti to kouri furt 
a ohle by tam prorvalo mozna jeste vic nafty zalezi jakej tuner ti to upravoval (smokemapu)

a ohle by tam prorvalo mozna jeste vic nafty zalezi jakej tuner ti to upravoval (smokemapu)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Konecne neco pozitivniho.Ja tu sice se svou mareou 2,4TD nepatrim,ale resim stejny problem jak vahu nahradit.Mam tam vahu bosch na konci je xxxxx144.Je to vaha 4pinova.Shanim k ni nejake podklady.Auto momentalne nemam doma ale myslim,ze tam neni 5V ale jen 12V.Tahle myslenka privest do ECCU nejakou hodnotu pro optimalni chod motoru me uz napadla davno.Tahle vaha stoji 6-9tis a to za ni nedam.V Polsku za 2tis tu jsem dal do 1,9TD a vydrzela rok.Tudy cesta nevede.Ma nekdo nejakou skusenost ci napad co s tou moji?Diky
dioda
dnes jsem napichl ALHAMRU pd 85kw na vag. vaha nedavala naftu od nizkejch otacek. jedna dioda BAV 21 hodnota 1245.5mg jede to supr.vaha OFF
minimalni kourivost 


ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
zvysila se proto protoze v chipu tam mas nahnano vic nafty - za staleho dodrzeni afr (bohatost).
jenomze kdyz tam das diodu tak si to mysli ze je tam vzduchu vic tak to da jeste vic nafty a proto to kouri
hlavne nez se nafoukne turbo - jakmile to dosahne uz nejakyho tlaku (treba v 1500 by mohlo dat uz 0,5bar) tak to kouri min ale to ti jeste lita z vefuku ten kour nez se nafouklo
u seriaku je to nepostrehnutelny protoze uz v zakladu je hodne chuda smes takze vysledkem neni nejak extra bohata
jenomze kdyz tam das diodu tak si to mysli ze je tam vzduchu vic tak to da jeste vic nafty a proto to kouri

u seriaku je to nepostrehnutelny protoze uz v zakladu je hodne chuda smes takze vysledkem neni nejak extra bohata

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Novy poznatky,hozeno na Vag a váha furt standartních 1275mg,ta kourivost mi je jasna,a popisujes to presne tak jak jsem si to myslel i ja,proto se tomu nedivim...jinak poznatek z jizdy,neni tam tak velka turbodira pri rychlem prerazeni..spotreba sla asi nahoru,ale je to tim,ze jsem testoval,tak se take nedivim,uvidime casem....