MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

pokud jeste neco ukazuje tak to poradne vycisti a nech poradne vyschnout , tady do toho nic nevrtej
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

takdnes sem odpojil váhu do konektoru mezi kontakty 4 a 5 vlozil diodu BAV21 a šel to projet asi 20km
konstatuju:jede nekouří táhne to normálně neškube to tak asi dobrý na diodě kontakt Č.5 naměřeno 4.4V.
budu stim jezdit a čas ukáže (rofl)
okta combi 1.9 TDI 81KW ASV
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

Co tu udela,kdyz tam mam silnejsi vstriky a chip???
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

reknu ti to takhle za jizdy docela ok maximalne zakouri nez se nafoukne turbo. kdyz to protocis na neutral tak ve vysokejch to trochu zadymy. nic hroznyho :)

ale ja mam powerbox tak s tim pak litaj saze z komina kdyz se tomu slapne na neutral (kdyz to proslapnu poradne tak turbo udela spicku pres 1 bar :o ) ale za jizdy to neni tak hrozny hlavne to tahne pekne od nizkejch otacek a neni tam turbodira, po prerazeni (rychlym) to neztrati dech a tahne to hned. chce to ale prenastavit powerbox jinak je to moc bohaty (ve srovnani se zapojenou vahou + stejne nastavenym powerboxem)

uz jsem pochopil co mi tady psali ostatni ohledne tohohle reseni a je pravda ze to neni optimalni ale na nejakym NEextreme upravovanym motoru je to v pohode az na tu kourivost, ale kdyz nemate powerbox tak je to OK :o

ja uz setrim na programator a pak si upravit sw podle sebe, a vahu si tam vypnu (bude se pouzivat map cidlo)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

Nedavno jsem kupoval vahu vzduchu,ale pouzitou a ted to tu ctu,tak by me zajimalo co by to udelalo,kdyz jsou tam ty silnejsi vstriky,a chip,kdyz uz ted tomu slapnu,tak to kouri odspoda az po 4500ot/min,tak zase aby to pak nehulilo jak lokomotiva
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

tak mas spatne udelanej chip kdyz ti to kouri furt :)

a ohle by tam prorvalo mozna jeste vic nafty zalezi jakej tuner ti to upravoval (smokemapu)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

tak chip mam od p.Votruby v Usteckem kraji,zabyva se tim dlouho,a nestezuji si na chip,kourivost je minimalni,ale jen pisi,ze to kouri v celem prubehu otacek..ale jen me zajima,jestli se ta kourivost jeste zvysi,neboli nechci pak myt kufr od sazi :-)))
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

myslim ze jo, ale za 2 koruny to klidne zkus
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareak »

Konecne neco pozitivniho.Ja tu sice se svou mareou 2,4TD nepatrim,ale resim stejny problem jak vahu nahradit.Mam tam vahu bosch na konci je xxxxx144.Je to vaha 4pinova.Shanim k ni nejake podklady.Auto momentalne nemam doma ale myslim,ze tam neni 5V ale jen 12V.Tahle myslenka privest do ECCU nejakou hodnotu pro optimalni chod motoru me uz napadla davno.Tahle vaha stoji 6-9tis a to za ni nedam.V Polsku za 2tis tu jsem dal do 1,9TD a vydrzela rok.Tudy cesta nevede.Ma nekdo nejakou skusenost ci napad co s tou moji?Diky
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

mám sharana AFN koupil diodu můžu říct,že to funguje na 100% bez jakých koli problémů.od spodu lepší zátah a ani to moc nehulí než normálně.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

dioda

Příspěvek od mikesik »

dnes jsem napichl ALHAMRU pd 85kw na vag. vaha nedavala naftu od nizkejch otacek. jedna dioda BAV 21 hodnota 1245.5mg jede to supr.vaha OFF (rofl) minimalni kourivost (rofl)
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareak »

Ja chci taky... :( :( :(
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

Tak jsem take vyzkousel,diodu BAV21,Audi A3 81kw(vstřiky,chip)AHF....Kourivost se zvetsila docela o dost v nizkych otackach,jinak pak cely prubeh kourivost stejna,jinak auto bych rekl,ze jede stejne,nemel jsem moznost jeste si to pichnout na vag...
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zvysila se proto protoze v chipu tam mas nahnano vic nafty - za staleho dodrzeni afr (bohatost).

jenomze kdyz tam das diodu tak si to mysli ze je tam vzduchu vic tak to da jeste vic nafty a proto to kouri :) hlavne nez se nafoukne turbo - jakmile to dosahne uz nejakyho tlaku (treba v 1500 by mohlo dat uz 0,5bar) tak to kouri min ale to ti jeste lita z vefuku ten kour nez se nafouklo

u seriaku je to nepostrehnutelny protoze uz v zakladu je hodne chuda smes takze vysledkem neni nejak extra bohata ;)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

Novy poznatky,hozeno na Vag a váha furt standartních 1275mg,ta kourivost mi je jasna,a popisujes to presne tak jak jsem si to myslel i ja,proto se tomu nedivim...jinak poznatek z jizdy,neni tam tak velka turbodira pri rychlem prerazeni..spotreba sla asi nahoru,ale je to tim,ze jsem testoval,tak se take nedivim,uvidime casem....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“