Stránka 163 z 180

Napsal: 12 lis 2014, 19:06
od slovacek.milos
supr cena ;)

Napsal: 30 lis 2014, 11:23
od sikin1987
Tak od tedka na olej seru:D mam doma 30 litru za 21,5 ,ale opravdu lepsi je natankovat za 32 naftu bez prace a kor v zime. SM 30 za 29,5 jeste lepsi varianta. podle ceny ropy by to melo jit,ale tak na 29 za naftu samozrejme u ONA takova SHELL nepujde pod 34 kc

Napsal: 30 lis 2014, 20:42
od Pelep
Dovezl jsem plny auto slunecnice za 21,45 to je 8 korun na litru oproti bionafte z ona. To je 400 Kč na padesati litrech... To mi prijde furt docela uspora :-D

Napsal: 30 lis 2014, 23:12
od sikin1987
Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.

Napsal: 01 pro 2014, 10:13
od Pavel
sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...

Napsal: 01 pro 2014, 12:36
od zero1724
Pavel píše:
sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...
Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky... :))

Napsal: 01 pro 2014, 12:40
od zero1724
Jinak vám zase teda povím, že kdybych si měl vyfrit kupovat v krámu a šetřit drobné za to nepohodlí, tak raději nasmrkám u ONA ten shit (bio za 30,90), když jsem nalejval z čistého kanďáku letos směs s vyfritem 50/50 vyfrit a nafta, tak muj vyfrit byl čistý jak duše boží, zato ta nafta, přelil jsem jí pes punčochu a plavaly v tom smrkance parafínu, takže si myslím, že do toho borci lejou přes léto minerál fest! :x

Napsal: 01 pro 2014, 14:03
od Pelep
Zajímalo by me, co do ty nafty za mineralni olej lejou. Koukal jsem na net co to vubec je a našel jsem, že je jich několik druhu. Že to vznika z ropy stejne jako benzin nebo nafta, proste nejaka smes uhlovodíků, jinde ze tim myslej LTO, takze jinak aditivovanou nebo neaditivovanou naftu... Nemůže to prece bejt nejakej normální olej z ropy, ale nejakej shit stejne jako nafta akorat nezdanenej, aby se jim to vyplatilo... Jenom me to zajima, nikde jsem se nedocetl co presne do toho lejou a ani se tomu moc nedivim :-D

Napsal: 01 pro 2014, 14:51
od Pavel
zero1724 píše:
Pavel píše:
sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...
Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky... :))
Snad jsem psal jasně že to mám vyzkoušený, pro upřesnění žádnej vyfrit nebo jiný kapaliny, normálně stolní slunečnicový olej z hypermarketu, při 50/50 a mínus 20 normální provoz. Ovšem musí to být fakt jasně definovanej poměr, občas když vidím jak to někdo míchá a tvrdí že má takový a takový procenta tak pak občas nemám slov....

Napsal: 01 pro 2014, 21:55
od sikin1987
kdyz sem mel cca pul na pul tak CR pod 5 nad nulou hur startoval. ted mam cistou naftu a je to ok ,ale mam mrtviu baterku dle testru ma mit 750A a namereno v zatezi 490 A a to pri pokojove teplote. musim koupit novou,ale s tim,ze ten oleje dobre nerozprasuje zastudena nic nenadelam

Napsal: 01 pro 2014, 22:31
od slovacek.milos
a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na start :? z fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,

pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm ;) (LOL)

jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud (LOL)

Napsal: 02 pro 2014, 08:30
od Pavel
slovacek.milos píše:a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na start :? z fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,

pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm ;) (LOL)

jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud (LOL)
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)

Napsal: 02 pro 2014, 10:22
od slovacek.milos
Pavel píše:
slovacek.milos píše:
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)
to je dost možné ale kolik žere starter si dovedu spočítat i změřit amérmetrem ;)

Napsal: 02 pro 2014, 15:47
od Pavel
slovacek.milos píše:
Pavel píše:
slovacek.milos píše:
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)
to je dost možné ale kolik žere starter si dovedu spočítat i změřit amérmetrem ;)
ampérmetrem určitě ale asi těžko přímo, měřit startovací proud bud startéru nebo baterie už vyžaduje trochu znalosti z elektrotechniky :P a ty tě těžko nějaká sukně prozradí (hm)

Napsal: 02 pro 2014, 20:30
od sikin1987
:D a na co teda potrebujes u dieselu startovaci proud?
1,9tku sme roztacel i 44baterkou co byla nova,ale ten petivalec se starterem 2,2 kw vazne tezko. Idelani by byla baterka 70a co predepisuje vyrobce,ale startovak 700a a takove stoji pres 3 tis. takze koupim 75 a 750