Stránka 18 z 23
Napsal: 05 čer 2016, 11:35
od ivanrs
caute, ake kotuce a platnicky by ste odporucili na octaviu 2?
hlavne aby sa rychlo neprehrievali pri castom brzdeni...
312/286
Napsal: 05 čer 2016, 11:57
od seatjiritoledo
EBC Yellow
Napsal: 05 čer 2016, 12:33
od tantor-bn
Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
Napsal: 05 čer 2016, 14:01
od Forest
tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
Dierky su mnohdy na chuja ... je to proste - zanaseji se a diky tomu postradaji smysl, navic, teoreticky tam muze hrat roli nerovnomerne zaneseni a s tim souvisejici dopady v pripade rotujici hmoty.
Hlavni je mit spravne zvolenou kombinaci kotoucu a desticek.
Vim o spouste lidi, kteri si stezovali na Thermoquite - mel jsem a bylo to dobre. Kdyz jsem cetl recenze, nebyly moc lichotive ale pan Kabrt mi to vysvetlil a v kombinaci s jeho kotoucema to opravdu funguje.
Nedavno jsem se bavil s panem Krejsou (Renovak) na tema brzdove desticky a on mi doporucil
Endless MX72.
Napsal: 05 čer 2016, 14:05
od eazy20
tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Napsal: 05 čer 2016, 14:12
od Forest
eazy20 píše:tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Tak jen neznalek si mysli, ze je to kvuli chlazeni
(to by pak nedelali "chlazene kotouce", u kterych je vyroba narocnejsi nezli u tech "jednoduchych", protoze by se jim vyplatilo jen udelat drazky a bylo by to levnejsi a jednodussi), tak jsem to ani nezminoval ... ale preventivne: kvuli chemickym reakcim (ano, v dusledku zahrivani, nicmene nikoliv kvuli chlazeni), ktere doprovazeji proces brzdeni.
Napsal: 05 čer 2016, 22:20
od ivanrs
tie EBC som pozeral dosky yellow a kotuce nevrtane to by mohlo stacit

Napsal: 06 čer 2016, 04:23
od tantor-bn
eazy20 píše:tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Jak si naposal tento komentar tak pravdepodobne kvoli odvodu tepla tam nebudu. Tak vysvetli prosim

Napsal: 06 čer 2016, 06:15
od borelli
Díry nebo drážky zajišťují odolnost proti tepelným deformacím při zatížení a odvod plynů, které vznikají při spalování směsi destiček a mají za následek vadnutí brzd. Společně s tím odvádí vodu za mokra pryč z povrchu kotouče.
Napsal: 06 čer 2016, 06:59
od eazy20
tantor-bn píše:eazy20 píše:tantor-bn píše:Ak ide o prehrievanie vezmi drazky alebo dierky
vies vobec naco sluzia drazky a dierky?
Jak si naposal tento komentar tak pravdepodobne kvoli odvodu tepla tam nebudu. Tak vysvetli prosim

Drazky odvadzaju spinu(z opotrebenia) z pod dosiek a dierky odvadzaju vzduch z pod dosiek pokial viem
Napsal: 06 čer 2016, 09:22
od tantor-bn
Ano to mas pravdu - to som vedel. Ale mato za nasledok mensie zohrievanie nie?
Napsal: 06 čer 2016, 09:33
od ivanrs
ano ma to v podstate pomoct aj pri chladeni ale nieje to hlavny dovod preco su tam, primarne su robene koli odvodu plynov prachu a necistot z povrchu dosiek a kotuca
Napsal: 06 čer 2016, 09:42
od turbo kamna power
Dírky nebrat, ty se primárně dělají kvůli designu. Ale pokud někdo brzdy skutečně využívá, budou se kolem děr soustředit mikroprasklinky, které se budou dále šířit, až může dojít k destrukci kotouče. Děkuji nechci. Když už, tak drážky

Napsal: 06 čer 2016, 10:25
od Ladas
zlatý hladký kotouče...
Napsal: 06 čer 2016, 11:13
od standa123
Ma nejakej smysl davat desticky ate ceramic?