BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

hlavu jsem prohodil ta která tam má být, už nesvítí kontrolka vstřiku, ale čerpadlo pořád nedává náftu :( Může tam být ještě imobilizér?
Odpojuje imobilizér čerpadlo?
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

To bys taky mel napsat vic o aute, treba rok vyroby, cislo jednotky a pod... Dajsi vec je, ze nastaveni hlavy je hodne citlive, pokud jsi ji tam dal jak ti to zrovna vyslo, muze to byt pricina toho ze to neda naftu
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw

Příspěvek od kramar04 »

čaute,mám dotas mám e36 1994 rok 2.5tds 105kw a umřel,tak jsem ho vytáhl a byl uplně na kašu,tak ted hledám 1O5kw motor ale nikde nic za pár peněz,ale prej TDčko je stejné jak TDS..ale mám strach z toho aby to mělo ve finále stejný výkon jak předtím a ne 85kw...(na TD 85kw prej často praskaly hlavy)je to pravda?
prosím poradte...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw

Příspěvek od kramar04 »

čaute,mám dotas mám e36 1994 rok 2.5tds 105kw a umřel,tak jsem ho vytáhl a byl uplně na kašu,tak ted hledám 1O5kw motor ale nikde nic za pár peněz,ale prej TDčko je stejné jak TDS..ale mám strach z toho aby to mělo ve finále stejný výkon jak předtím a ne 85kw...(na TD 85kw prej často praskaly hlavy)je to pravda?
prosím poradte...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

mwrepair: Jedná se o bmw e36 325tds r.v.95 , centrál org. na dálku...
Takže doporučujete posouvat tou hlavou při startování?
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

Děkuji všem za podílení na spolupráci, dnešním dnem motor jede.
Udělal jsem toto:
Motor i s čerpadlem TD jsem instaloval do kastle auta TDS
Jediný co jsem udělal bylo že jsem přehodil na čerpadle vrchní elektrickou kostku z motoru TDS na motor TD.
Protože když jsem tam měl kostku TD tak svítila kontrolka vstřiku.
Takže motory TD a TDs r.v.95 jsou naprosto totožní jenom je potřeba přehodit elektronickou kostku kterou ovládá řídící jednotka.
http://www.youtube.com/watch?v=MWPD-Lf3Qd4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Blahopřeji, je jen škoda že jsi motor TD zbavil jeho obrovské výhody, což je jednoduchost a spolehlivost a naordinoval jsi mu všechny nynější nedostatky, které tento motor po tolika letech provozu má. Což je právě ta el. hlava.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

ale na tom motoru TD byla taky originální elektronická hlava. jenom jiná protože nekomunikovala s řídící jednotkou TDS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak pardon, měl jsi už tohle provedení, měl jsem na mysli klasické mechanické čerpadlo..Jsem trochu opožděn.. :)
nepropadat panice...
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

jericho-3 píše:Tak pardon, měl jsi už tohle provedení, měl jsem na mysli klasické mechanické čerpadlo..Jsem trochu opožděn.. :)
To by ale bylo 2,4td
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

jericho-3 píše:Tak pardon, měl jsi už tohle provedení, měl jsem na mysli klasické mechanické čerpadlo..Jsem trochu opožděn.. :)
Pleteš si dva úplně odlišné druhy motorů - i m51, tzn TDSový motor se dělal ze začátku jenom jako TD. Neměl akorát mezichladič a měl jinačí software v ECU
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

...a jinou elektroniku čerpadla :-)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

To si nejsem jistý, nicméně si myslím že elektronika v hlavici bude stejná, jenom to nebude typ HDK ale starší varianta s potenciometrem. Nicméně zaměnit tyto dvě hlavy mezi těmato staršíma motorama by dle méh názoru nemělo dělat neplechu
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, pletu, já jim říkám pulzační motor..První jsem viděl v Itálii na začátku 90. let../bylo to 324 TDe/ :)
nepropadat panice...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

pulzační motor? 324TDe? Obávám se že teď asi nerozumím řeči tvého kmene :-D
Odpovědět

Zpět na „BMW“