Bezaromatik
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:oldaf dyt ty videa snad nejsou totální podvod, na ten vodík to jezdit musí,
dyt si vzomen jak jsem přitáhl meřo, a ještě napsal že to míchám v kýblu klackem,
to bylo pro více lidí naprosto nemyslitelné,
miloš
Já netvrdím že se na vodík nedá jezdit. Taky už jsem nad pokusama s vodíkem přemýšlel. Já reagoval na ten nesmysl o zrezavělém motoru.
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Ha diskuse začíná jít mimo mísu asi založíme nové vlákno, já jsem jen chtěl už odzačátku nastínit že je to marná snaha, neříkám že to nejde, skutečně je znatelná ůspora paliva při příměsi vodíku, bohužel dostupné vyvíječe nejsou natolik výkoné aby motor byl schopen jet pouze na vodík takže i za nejlepších podmínek jako je čistota vody bez minerálů, materiál použitých elektrod které se zanáší a oxidují ( nutnost vyrábět další a další investici zvyšuje), je to spíše takové odreagování více pro zábavu než vedoucí k trvalému efektu, a také samotný odběr proudu takového vyvíječe limituje výkon kolik je schopen vyvinout vodíku, je to spíše takové obohacení zapálené směsi ve válci které hodně detonuje a rozpouští karbon
Pro srovnání možná ti starší pamatují příliv amerických vynálezů v podobě nádobky s destilovanou vodou do které se přidával chemický katalyzátor pro vznik procesu k oddělení vodíkových plynů už si nepamatuji jak se ten výrobek tehdy jmenoval je to už 15 let zpět a toto zařízení na podobném principu mělo hadičku napojenou na sání karburátoru a motor tak měl sníženou spotřebu o 0,5-1 litr/100 km. potom už byl problém ty lahvičky sehnat.
Pro mně ač jsem se k pokusům po x letech vrátil už tak velký přínos neměly a po zjištění že pokud se vyvíječ vypne tak 5 minut před koncem jízdy nemá to zásadní vliv na opotřebení motoru, ale pokud je dojezd i na vodík dost rezaví sedla ventilů a stěny válce, tím už jsem ovšem experimentování ukončil protože se mi nechtělo vrážet dost peněz do větších úprav motoru
Pro srovnání možná ti starší pamatují příliv amerických vynálezů v podobě nádobky s destilovanou vodou do které se přidával chemický katalyzátor pro vznik procesu k oddělení vodíkových plynů už si nepamatuji jak se ten výrobek tehdy jmenoval je to už 15 let zpět a toto zařízení na podobném principu mělo hadičku napojenou na sání karburátoru a motor tak měl sníženou spotřebu o 0,5-1 litr/100 km. potom už byl problém ty lahvičky sehnat.
Pro mně ač jsem se k pokusům po x letech vrátil už tak velký přínos neměly a po zjištění že pokud se vyvíječ vypne tak 5 minut před koncem jízdy nemá to zásadní vliv na opotřebení motoru, ale pokud je dojezd i na vodík dost rezaví sedla ventilů a stěny válce, tím už jsem ovšem experimentování ukončil protože se mi nechtělo vrážet dost peněz do větších úprav motoru
T4+B5,5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hořením LPG ti vzniká oxid uhličitý a kyselá voda korozi válců a ventilových sedel jsem taky nikdy neviděl a to jsem těch hlav odšrouboval a utáhl tolik že se mi o tom v noci zdává,
mně se taky nechce experimen tovat hledám jen borce který má nějaké vásledky jak ten stím fordem co zde bylo to video, za 13 sekund vyvinul litr a dotankoval na sto 3 litry nafty miloš
mně se taky nechce experimen tovat hledám jen borce který má nějaké vásledky jak ten stím fordem co zde bylo to video, za 13 sekund vyvinul litr a dotankoval na sto 3 litry nafty miloš
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to mi pošli, já se zrovna stavil v dílně a vyfotil ti motor z fáčka co jel dva roky navodu, na bílý olej a ventidekl ten byl jak jedna kaše,mistrkutil píše:No ale když k tobě nějaký auto přijede na sundání hlavy nečekáš až to zrezaví a montuješ hned Ti asi budu muset poslat fotku jak to vypadá v motoru tak týden po odstavení
byla totálně sežraná hlava a nějaký mechanik to řešil tak že ji napaplal šerveným silikonem a dal nové těsnění a zas to tak rok jezdilo ale jen se stav zhoršoval, ten motor hltal jen vodu a fridex, ani nechápu že to dva roky vydržel,
pišli mi email, fotky umím posílat jen na mejl miloš
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Vám sem šoupnu pár odkazů někdy je lepší poučit se z neůspěchů tedy vlastně z úspěchů ale v jiném slova smyslu druhých
http://www.upramene.cz/forum/viewforum.php?f=23
http://www.upramene.cz/forum/viewforum.php?f=23
T4+B5,5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mistrkutil píše:Vám sem šoupnu pár odkazů někdy je lepší poučit se z neůspěchů tedy vlastně z úspěchů ale v jiném slova smyslu druhých
http://www.upramene.cz/forum/viewforum.php?f=23
takýchto odborníkov treba http://www.youtube.com/watch?v=TKh_5kgQbLg hentých čo nič nevyvýjajů nám netreba
a kopni to sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=63359
bezaromat nechme bezaromatem miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
akorát jsem tankoval a mám delší dobu už zadrbaný blatník od meřa,
tak jsem vzal hadr a bezaromat a šlo to hezky aspon na něco to fachčí,
tak nějaké usazeny z esterifikátů a olejů rozpouštět bezaromat umí miloš
tak jsem vzal hadr a bezaromat a šlo to hezky aspon na něco to fachčí,
tak nějaké usazeny z esterifikátů a olejů rozpouštět bezaromat umí miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 03 říj 2010, 20:05, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
bezaromatik
Vracím se k tomu Bezaromatiku,přidávám ho do nafty asi čtyři roky
a auto šlape jak hodinky.U mne je to znát,že je živější.Na 50 L nafty přidám 1Dcl Bezaromatiku a nic více,že to může leptat,vždyť je to ropný produkt.To by i nafta leptala různá těsnění apod.A právě,že naši ekologičtí mocipání vymysleli ekologickou řepkonaftu just si to tam přidávám.Když byla nafta naftou,najel jsem na nádrž 1000 km,nyní s bídou 800.Zajímalo by mě kolik ekobordelu vzniká při výrobě řepkonafty,ale to je jiná kapitola.Ještě koho to zajímá-bezpeřnostní
list http://trigacolor.cz/soubory/download/b ... 08-194.pdf
a auto šlape jak hodinky.U mne je to znát,že je živější.Na 50 L nafty přidám 1Dcl Bezaromatiku a nic více,že to může leptat,vždyť je to ropný produkt.To by i nafta leptala různá těsnění apod.A právě,že naši ekologičtí mocipání vymysleli ekologickou řepkonaftu just si to tam přidávám.Když byla nafta naftou,najel jsem na nádrž 1000 km,nyní s bídou 800.Zajímalo by mě kolik ekobordelu vzniká při výrobě řepkonafty,ale to je jiná kapitola.Ještě koho to zajímá-bezpeřnostní
list http://trigacolor.cz/soubory/download/b ... 08-194.pdf
Re: bezaromatik
[
list http://trigacolor.cz/soubory/download/b ... 08-194.pdf[/quote]
Z toho jsem chytrej jak radio Jerevan, je to téměř čistý těžký benzín. Nikde jsem nenašel větší balení jak 0,75 litru, ani jiný produkt obsahující takové procento TB bez přidání arom uhlovodíků (toluen, xylen a další jedy) V OBI prodávají beza už za 90,-K. Soukromníci občas za 85,-. Kde se to dá brát alespoň po 4litrovkách?
Jinak imho bezaromatik snižuje bod vzplanutí a zlepšuje vlastnosti vařmeřa docela znatelně. Rozhodně ale stírá rozdíl ve výkonu při natankovaní chcanek a kvalitní nafty. Od té doby, co přidávám beza tankuju chcanky bez obav.
DmX
list http://trigacolor.cz/soubory/download/b ... 08-194.pdf[/quote]
Z toho jsem chytrej jak radio Jerevan, je to téměř čistý těžký benzín. Nikde jsem nenašel větší balení jak 0,75 litru, ani jiný produkt obsahující takové procento TB bez přidání arom uhlovodíků (toluen, xylen a další jedy) V OBI prodávají beza už za 90,-K. Soukromníci občas za 85,-. Kde se to dá brát alespoň po 4litrovkách?
Jinak imho bezaromatik snižuje bod vzplanutí a zlepšuje vlastnosti vařmeřa docela znatelně. Rozhodně ale stírá rozdíl ve výkonu při natankovaní chcanek a kvalitní nafty. Od té doby, co přidávám beza tankuju chcanky bez obav.
DmX
Nalej a uvidíš
Re: bezaromatik
Z toho jsem chytrej jak radio Jerevan, je to téměř čistý těžký benzín. Nikde jsem nenašel větší balení jak 0,75 litru, ani jiný produkt obsahující takové procento TB bez přidání arom uhlovodíků (toluen, xylen a další jedy) V OBI prodávají beza už za 90,-K. Soukromníci občas za 85,-. Kde se to dá brát alespoň po 4litrovkách?divermax píše:[
list http://trigacolor.cz/soubory/download/b ... 08-194.pdf
Jinak imho bezaromatik snižuje bod vzplanutí a zlepšuje vlastnosti vařmeřa docela znatelně. Rozhodně ale stírá rozdíl ve výkonu při natankovaní chcanek a kvalitní nafty. Od té doby, co přidávám beza tankuju chcanky bez obav.
DmX[/quote]
To jsou hrozný ceny, tady to vychází rozumnějc -51,- ale chce to toho vzít asi víc aby tam nehrálo roli to poštovné. http://www.drogeriemartina.cz/technicka ... 38796.html
Oct 1.9TDI 66kW 2001