Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hanzi, až budeš mít znalosti jako TDIFun a budeš mít za sebou slušnou sbírku upravených aut tak možná budeš vážit slova nejen ohledně Funa. Celé se to zvrhlo z tvé strany na invektivy a nebudu jistě sám kdo ti oznámí, aby si v tomto urážlivém rozumbradování nepokračoval. Bude to tak lepší i pro tebe, vysoký krevní tlak není zdraví prospěšný...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
JJ jasně ,protitlak - plnící tlak = 00,nic ,,tuner píše:To toby, pusobi na ten ventil i ten tlak v sacim potrubi,navic ten ventil je kuzelka takze ma na saci strane jeste vetsi plochu, tim padem i o neco vetsi tlak nez pri stejnym tlaku na vyfukove strane, neni problem to spocitat kolik je potreba EMP na pootevreni ventilu
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Samej rozumbrada, ale důkaz, že EGR nemá spojistost s turbem nikdo neposkytl.
Závěr je tedy jasný : dávejte si záslepky kam chcete a myslete si dál, že to na nic vliv nemá. Já osobně, a ani nikomu jinému, ji tam dávat nebudu.
Až si někdo dá tu práci a ověří reálnou funkci EGR ve spojistosti s ostaními součástmi motoru (a ne jen furt dokola zamr**ný sání), tak třebas přijde na to, že na tom něco je. Do té doby mi můžete...
Závěr je tedy jasný : dávejte si záslepky kam chcete a myslete si dál, že to na nic vliv nemá. Já osobně, a ani nikomu jinému, ji tam dávat nebudu.
Až si někdo dá tu práci a ověří reálnou funkci EGR ve spojistosti s ostaními součástmi motoru (a ne jen furt dokola zamr**ný sání), tak třebas přijde na to, že na tom něco je. Do té doby mi můžete...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@HanZ: Nie ze by si na to nemal pravo, ale da sa to povedat aj inak...... aj ked vo vela veciach s tebou suhlasim, akosi mi nesedi tento "hulvatsky" styl, sorry
Kazdopadne by bolo mozno na mieste, kedze si prisiel so zaujimavou pointou diskusie, spytat sa toho znameho Pana Upravcu ako to myslel a v com je teda problem, bolo by to korektnejsie ako urazat tu ludi (aj ked si to poniektori mozno zasluzia) 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@HanZ: Mohu te poprosit, abys nam tu nastinil v klidu a bez emoci, jake dle tebe ma spojitosti EGR na ostatni soucasti motoru? Jen odprezentuj svuj nazor, abychom si mohli udelat obraz - nic vic, nic min. Predem dekuji
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
V tom není problém, avšak se opět budu opakovat, vše jsem již napsal a je to naprosto logické : EGR ventil tam z konstrukčního hlediska je, ovládá ho řídící jednotka motoru. Primárně slouží k regulaci zpětného vedení výfukových spalin. V nouzových situacích turbo odpouští přetlak (co jak kdy kde a kam nebudu rozebírat, nevidim do toho). Kus plechu v místě, kde být nemá, nemohl inženýr, co ten motor navrhoval předpokládat, proto tam nemá co dělat. Jestli se ve firmware jednotky primární funkce EGR odstaví, sekundární stále zůstává. Ať si každej věří čemu chce, tohle je poznámka k tématu a z úplně jiného úhlu pohledu. Mé poznámky slouží primárně k vyprovokování používání vašich vlastních mozkových buněk. Nemá smysl servírovat hotová řešení, grafy, logy...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Podívej se na některé logy,kdy není dosaženo anebo je překročen tlak v sání,kdy je tedy otevřen EGR. Jinak ty máš auto,jak vyjelo z továrny,žádná úprava?Jinak ničíš práci inženýrů,co to auto vymysleli.HanZ píše:V tom není problém, avšak se opět budu opakovat, vše jsem již napsal a je to naprosto logické : EGR ventil tam z konstrukčního hlediska je, ovládá ho řídící jednotka motoru. Primárně slouží k regulaci zpětného vedení výfukových spalin. V nouzových situacích turbo odpouští přetlak (co jak kdy kde a kam nebudu rozebírat, nevidim do toho). Kus plechu v místě, kde být nemá, nemohl inženýr, co ten motor navrhoval předpokládat, proto tam nemá co dělat. Jestli se ve firmware jednotky primární funkce EGR odstaví, sekundární stále zůstává. Ať si každej věří čemu chce, tohle je poznámka k tématu a z úplně jiného úhlu pohledu. Mé poznámky slouží primárně k vyprovokování používání vašich vlastních mozkových buněk. Nemá smysl servírovat hotová řešení, grafy, logy...
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dekuji za odpoved, jen jsem se chtel ujistit, zda to myslis vazne. Predpokladam, ze informaci o tom, kdy ho ma otevrit (pro sekundarni pouziti) by ziskaval v pripade nekontrolovatelne se zvysujiciho tlaku v sani ... protoze v serii cidlo na EMP neni. No, podle tve teorie pasujes EGR ventil na krajne nevhodne reseny externi wastegate ... coz teda musim rict, ze je hodne smela myslenka 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Myslim ze na EGR ventile je este omnoho zaujimavejsia vec ako ze dokaze sekundarne znizit tlak vo vyfuku pred turbom (EMP) a tym padom v urcitych specifickych pripadoch (mozno) zabranit jeho likvidacii - a sice skrtiaca klapka v casti sacieho potrubia prechadzajucej EGR ventilom - ale to ty isto viesHanZ píše:Kus plechu v místě, kde být nemá, nemohl inženýr, co ten motor navrhoval předpokládat, proto tam nemá co dělat.



Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
EGR, Passat AJM, r.v. 1999
chtěl bych se zeptat, zda Passat 85 kW AJM z r.1999 má egr, když jsem na WIKIPEDII četl, že snižuje emise na EURO 4 a výše? mám pocit že mám EURO 3, díky
ahoj muj EGR ventil pousti ven olej, myslis ze zaslepeni nepomuze? co radis, dikynetopier píše:ano, ale ak uz je ventil v pici - prepusta aj ked je zavrety, treba zaslepit rurku zaslepkou .. takze zalezi na tom ci mas ventil OK ..kléma píše:ahoj.lidi když to tady čtu-pochopil jsem správně že na 81Kw motoru stačí odpojit ta podtlaková hadice k EGR a neměl by ten ventil chodit?