Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MaršounVW
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 16 úno 2010, 12:31
Odpovědi: 0
Bydliště: L.A. ICQvmobilu449585562
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaršounVW »

Nemáte někdo nahodou v autě toto?
http://press.garmin.cz/cz/tiskove-zprav ... adime.html

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak pokud tato věcička bude fungovat,tak DOST HUSTÝ :o
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

misoVW píše:cerveny a oranzovy daj spolu a pripoj ich na 15ku. Mam to tak isto.
Takhle to svítí při zapnutých světlech. Bez světel je to ještě nepatrně víc. Pokud dám na potenciometr oranžový, nic to nedělá, pokud červený, tak logicky ukazujou blbosti. Každopádně to dost oslňuje.

Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

to nogis: To jako, že to nejde přepnout do jinýho barevnýho režimu? Já jsem měl doma budík MotoMeter a tam se přepínalo kombinací plusovejch drátů. Zem a červenej byly zapnutý pořád (pak to mělo červenou barvu) a když si k tomu červenýmu zapojil ještě bílej tak modrou nebo k červenýmu oranžovou a pak to bylo oranžový. Ta červená byla nejmíň jasná. misoVW má pravdu.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Problémbyl ten, že podle návodu je černý zem, červený spínané +, oranžový podsvit. Jakmile zapnu klíček svítí jako kráva, zapnu světla svítí jako na fotce (stále hrozně moc, rozdíl nebyl na fotce ani znatelný). Pokud zapojím jen oranžový, svítí tak málo, že i v úplné tmě to není skoro vidět. Problém ale je, že pokud nezapojím červený, tak logicky nefungují. Pokud dám na potenciometr červený, tak sice snížím intenzitu podsvitu, ale ukazují blbosti.

Pokud spojím červený s oranžovým svítí to jako na fotce bez reakce na světla. Vždyť jsou to tři kabely, není tam co zblbnout.

Jde mi o to, jestli má někdo stejný problém, protože jezdit s tím v noci bude hrozný. :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

rychlej dotaz: hadičku od budíku tlaku turba zapojit přez "rozbočku" kam?...pokud nechci vrtat do EGR :) Díky

1.9TDi PD ATD
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

muzes navrtat treba zaslepeny AGR dole na svodech(pokud mas zaslepeny)....nebo privodni trubku do sani..kde chces..kazdoapdne vrtat nebo varit musis....
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

vrtat sa nemusi len u jednotiek ktore maju hadicku ktora vedie do RJ
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

Salivator: s vrtáním vím kam zapojit, ale chtěl jsem zjistit, jestli to nejde "jednodušší" cestou - holt vyndám opět EGR a navrtám

Netopier: tuším že moje ATD rv 2001-2002 to není že?

jináč co jste použili pro napojení hadičky k EGR (myšleno přechodka do vytvořenýo závitu v EGR a druhým koncem do trubičky k budíku) - napadl mě ventilek, nebo to "vyrobit" z plastové trubičky??
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

ja to udelal takhle...je to provrtanej sroubek...

Obrázek
Obrázek
funguje to paradne
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

asi to pořeším podobně - díky za názornou ukázku ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

absolutna hodnota plniaceho tlaku
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

teplota stlaceneho vzduchu
Obrázek
Obrázek
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Tak to je super, to ba som bral hned, čo výjde taká sranda a ako sa to robí, aby to na tom budíku ukazovalo, všetky tie hodnoty.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

chlapi kudy jste táhli hadičku k budíku do interiéru u Fabie??
- z EGRu to táhnu do meziprostoru pod plastem pod čelním sklem a tam jsem zatím zkončil = pořádně jsem se tam nepodíval, počasí a čas mi nedovolilo :( PS: je tam průchodka za kaslík spolujezdce, nebo k nohám spolujezdce?

díky
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“