
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit.. 

nepropadat panice...
Bohužel servisy Bosch jsou z těhle čerpadel dodnes nervozní, většina čerpadel který jsou prý po jejich repasi pořádně nejede, připadá mi že ani po 25-ti letech se to nenaučily.jericho-3 píše:Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit..
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- TheJaricek
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Míšánek píše:A nejsou ty čísla vysoké?bjukemen píše:..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla
..nie myslim ze teraz su spravne

Co je starší TDS/které se s čím spojí a které vůbec? Má někdo zkušenosti?
Jinak tímhle laborováním jsem si dávno prošel.
Ale mám rád, když je to přesně, takže já jsem nakonec po výměně rozvodů udělal pravítko na vačku, čerpadlo nechal seřídit na stolici a předvstřik doladil hodinkama. Ale už je to 40.000 km a čeká mě to celé znova, tak bych radši jen připojil kabel než to zas celé rozdělával...
Jinak tímhle laborováním jsem si dávno prošel.

Musíš mít správnou diagnostiku, ne nějakou univerzální sračkuThatsMe píše:Jé, a která diagnostika umí číst live data z TDS? To by bylo super, minimálně k nastavení předvstřiku! Zkoušel jsem to s delphinou, ale i přestože má podporovat OBD1, nespárovalo se to...

Vím že existuje dokonce nějaká starší diagnostika běžící snad ještě na DOSáckém systému a ta se umí dostat i do jednotky automatu.
Ve všech případech se bavím o e34. A podle roku výroby to dle mého nějak rozlišené neni