BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit.. :)
nepropadat panice...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jo aha, už sjem to pochopil :-) Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Míšánek píše:Jo aha, už sjem to pochopil :-) Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Ano, mechanika na TDSu je jinej level :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

jericho-3 píše:Tehdy v pralesních dobách se říkalo tomuto čerpadlu pulzní, byla to bomba, v BMW servisech nastupovali hoši z STS , literatura k tomu nebyla, i v začínajících Bosch servisech z toho byli nervozní. Ale jelikož to bylo mladé, fungovalo to. Dnes je situace jiná, vše se najde na internetu, materiály jsou dostupné, ale bohužel, je to vykopávka, což je odvrácená strana elektroniky, reostatů, tištěných spojů , odporů, atd. takže se to sere a majitelé bádají a bádají ..Jak se říká, když už veterán, tak už s mechanikou, s tím se dá dál spolehlivě jezdit.. :)
Bohužel servisy Bosch jsou z těhle čerpadel dodnes nervozní, většina čerpadel který jsou prý po jejich repasi pořádně nejede, připadá mi že ani po 25-ti letech se to nenaučily.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

oldaf píše:
Míšánek píše:Jo aha, už sjem to pochopil :-) Nicméně máš pravdu, mechanika je jinačí level...
Ano, mechanika na TDSu je jinej level :D
No vítej po dlouhé době zpátky!! :-D
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

Míšánek píše:]No vítej po dlouhé době zpátky!! :-D
presne tak :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

bjukemen píše:..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla :)
A nejsou ty čísla vysoké? :-)
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

Ještě je tady problém:::
dneska se to zkoušelo projet a motor netáhne tak jak by měl a podle zvuku nejede pravidelně? I podle kouře tam jako by šlo málo nafty, vůbec to nekouří.
Potřebuju vědět jetsli se jěště dávka paliva nastavuje pomocí diagnostiky v řídící jednotce.
Ví toto někdo?
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Ne, u tds přes diagnostiku nemůžeš informace v jednotce jakkoliv měnit. Auto zvládne maximálně poskytovat live data, nicméně žádné změny hodnost přes diagnostický konektor dělat nejdou. Ona by to logicky taky byla blbost, takže to asi nejde u většiny aut si myslím ;)
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Jé, a která diagnostika umí číst live data z TDS? To by bylo super, minimálně k nastavení předvstřiku! Zkoušel jsem to s delphinou, ale i přestože má podporovat OBD1, nespárovalo se to...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..nie kazde tdsko sa spoji cez diag, starsie verzie nekomunikuju vobec, musis to urobit tak ako ja priklepnut trocha na havu cerpadla a pridat nafty,ale ono sa to hada aj ked je vela musis laborovat..
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

Míšánek píše:
bjukemen píše:..ale inak som pretesnoval cerpadlo pod el. hlavu a aj pod vicko a potom som to steloval a da sa to dobre naladit aj podla ucha kedze diag nebola..citlivost naplyn je ovela lepsia aj celkova odozva motora, aj ekonomer uz ukazuje realnejsie cisla :)
A nejsou ty čísla vysoké? :-)

..nie myslim ze teraz su spravne :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Co je starší TDS/které se s čím spojí a které vůbec? Má někdo zkušenosti?

Jinak tímhle laborováním jsem si dávno prošel. :) Ale mám rád, když je to přesně, takže já jsem nakonec po výměně rozvodů udělal pravítko na vačku, čerpadlo nechal seřídit na stolici a předvstřik doladil hodinkama. Ale už je to 40.000 km a čeká mě to celé znova, tak bych radši jen připojil kabel než to zas celé rozdělával...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

ThatsMe píše:Jé, a která diagnostika umí číst live data z TDS? To by bylo super, minimálně k nastavení předvstřiku! Zkoušel jsem to s delphinou, ale i přestože má podporovat OBD1, nespárovalo se to...
Musíš mít správnou diagnostiku, ne nějakou univerzální sračku ;) Vím, že na těch uni nesmyslech jako je Deplhi atd. to nejede, nicméně tdso opravdu umí dávat live data, jako je množství vstřikovaného paliva, tlak v sání, aktuální stav egr ventilu atd atd... Bohužel název diagnostiky už si ale nepamatuju.

Vím že existuje dokonce nějaká starší diagnostika běžící snad ještě na DOSáckém systému a ta se umí dostat i do jednotky automatu.

Ve všech případech se bavím o e34. A podle roku výroby to dle mého nějak rozlišené neni
Odpovědět

Zpět na „BMW“