jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem dneska pritahl bajpas a resim ted jeden problem ... obcas nejde za jizdy vytocit pres 3500ot/min pak auto ztrati tah jako kdybych sundal nohu z plynu nevim cim to muze byt .. mate me ze to dela jen nekdy. Bajpas zasroubovanej skoro na doraz, cerpadlo je taky na max co slo a ten prepousteci ventil na sani je taky utahlej. Ted nevim jestli tam de moc vzduchu nebo malo nafty ... nebo to muze byt tim ze nemam upravenej ten obohacovac na cerpadle ? Za kazdej napad nebo radu budu vdecnej
Podla toho co som tu cital, tak tym srobom na cerpadle pridavas naftu v nizkych otackach. To cerpadlo neni stavane na taky tlak. Cize vo vysokych otackach tlaci turbo obrovsky tlak a cerpadlo nestiha davat tolko nafty. Trebalo by uravit ten pridavac v cerpadlo, ale ja si netrufam rozoberat cerpadlo, tak som pridal len trochu na turbe a trochu na cerpadle.. Auto ide ovela lepsie do otacok a za plynom..
Ak sa mylim kompetentni ma opravte
Ak sa mylim kompetentni ma opravte

Audi 80 1,6TD 59kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Nj to mas sice pravdu ale do TDI urcite nebudu lit fritovaci olej coz tam do TD liju s prehledem ... nebo aspon ja bych to teda vzivote do TDI nenalil a druha vec tenhle motor prezije snad vsechno, nahradni dily zdarma nebo do 20kc
a hlavne zadna elektrika coz znamena ze odpadaji problemy z vahou s RJ jen kdyz se podivam tady do fora tak kazdej 2 prispevek zacina slovy "pada mi to do nouzaku, vymenil sem uplne vsechno a stejne to nejede" atd... zadna diagnostika. Kazda mince ma 2 strany. A hlavne me to bavi se v tom stourat s sroubovakem a klicem a utahovat nebo povolovat a sledovat co to udela ...
U TDI si ten sroubovak muzu vrazit vis kam 



-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Ano pane mate pravdu... vsechno de kdyz se chce.
Ja jsem zatim spokojenej a az to nekdy utejram tak si snad to TDicko koupim... v tom by nebyl az takovej problem ale zatim mi chybi prakticke znalosti co, kde a jak. Sem se bohuzel ucil na hotelovce a ne na automobilni... takze na to musim pomalu a z lehka
ale zjistil sem ze uz nikdy nechcu benzina ... asi pred dvouma rokama sem videl Bodu s jeho airbusem na sprintech ve Vyskove a tam sem pochopil ze budoucnost je v NAFTE
... asi uz je to obehrany ale bez koure neni legrace a ze Boda tomu umi pekne zatopit ... 
Dezim se hlesla ze v jednoduchosti (v TD) je krasa !




Dezim se hlesla ze v jednoduchosti (v TD) je krasa !
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
tak sem dneska vybrousil tu "kuzelku" co je v tom obohacovacu na cerpadle podle toho co sem nasel tady na foru a porad tam de malo nafty ... uz nevim co s tim. asi budu mit ucpanej palivak nebo uz fakt nevim ... nenapada vas neco? zacalo to delat ale az potom co sem pritahl ten bajpas na turbu ... pred tim to slo az do 5000ot/min ... zajimavy ze auto skoro vubec nekouri 

musíš ještě přidat tim hlavnim šroubem na čerpadle, tím si to došteluj. Já to měl vybroušeny a ten šroub zašroubovaný tak, že už ničím jiným nešly ubrat otáčky. sice to docela kouřilo, ale jelo to jak z prakuFR4NK!3 píše:tak sem dneska vybrousil tu "kuzelku" co je v tom obohacovacu na cerpadle podle toho co sem nasel tady na foru a porad tam de malo nafty ... uz nevim co s tim. asi budu mit ucpanej palivak nebo uz fakt nevim ... nenapada vas neco? zacalo to delat ale az potom co sem pritahl ten bajpas na turbu ... pred tim to slo az do 5000ot/min ... zajimavy ze auto skoro vubec nekouri

a šlo to do 5300 i na 5ku


Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
jj to sem taky udelal ... povolil sem doraz na plynu a tim sroubem pridaval az sem z koncil na 1100ot/min a už to nejde nicim na cerpadle snizit ... a nechcu tam mit volnobeh 2000
ale porad mi nejde do hlavy ze to nekouri ... pred tim nez sem vybrousil tu kuzelku tak to snad hulilo jeste vic nez ted 

