jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Tak jsem dneska pritahl bajpas a resim ted jeden problem ... obcas nejde za jizdy vytocit pres 3500ot/min pak auto ztrati tah jako kdybych sundal nohu z plynu nevim cim to muze byt .. mate me ze to dela jen nekdy. Bajpas zasroubovanej skoro na doraz, cerpadlo je taky na max co slo a ten prepousteci ventil na sani je taky utahlej. Ted nevim jestli tam de moc vzduchu nebo malo nafty ... nebo to muze byt tim ze nemam upravenej ten obohacovac na cerpadle ? Za kazdej napad nebo radu budu vdecnej
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Mal som ten isty problem, nad 3000ot/min auto zacalo trhat, cukat a nemalo tah. Treba povolit bypass nech ide menej vzduchu ak nehodlas rozoberat a upravovat cerpadlo...
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

takze i kdyz mam cerpadlo na max tak stejne to nestaci dodavat naftu? vetsinou na jedincku nebo dvojku to vytozim i za 5000 ... ale na trojku nebo 4 to vetsinou ve 3500 umre :(
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Podla toho co som tu cital, tak tym srobom na cerpadle pridavas naftu v nizkych otackach. To cerpadlo neni stavane na taky tlak. Cize vo vysokych otackach tlaci turbo obrovsky tlak a cerpadlo nestiha davat tolko nafty. Trebalo by uravit ten pridavac v cerpadlo, ale ja si netrufam rozoberat cerpadlo, tak som pridal len trochu na turbe a trochu na cerpadle.. Auto ide ovela lepsie do otacok a za plynom..
Ak sa mylim kompetentni ma opravte :)
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Aha asi na tom neco bude ... ja me za to ze tim sroubem na cerpadle zvisim davku v celym spektru otacek. Kdyz zatlaci trubo tak to jede jak z praku ale asi tam de furt malo nafty ... budu muset sestelovat tu davku ... nechcu propalit pisty chudou smesi. Kazdopadne diky za pomoc..
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Nene, Treba zbrusit pridavac, precitaj si to tu okolo stranky 5 tusim. Je to tam aj vyfotene, ked to upravis podla toho bude ti pri rastucom tlaku rast aj davka nafty.. :) adios
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

JJ procetl sem to cely akrot mi porad neni jasny kde tu "kuzelku" najdu ... je to navrchu na cerpadle v tom hlinikovym taliri ?
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

vy s těch td děláte letadla :D to je uz asi lepší dát celé tdi a je pokoj a možná vám to neušetří peníze, ale čas určitě
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Nj to mas sice pravdu ale do TDI urcite nebudu lit fritovaci olej coz tam do TD liju s prehledem ... nebo aspon ja bych to teda vzivote do TDI nenalil a druha vec tenhle motor prezije snad vsechno, nahradni dily zdarma nebo do 20kc :D a hlavne zadna elektrika coz znamena ze odpadaji problemy z vahou s RJ jen kdyz se podivam tady do fora tak kazdej 2 prispevek zacina slovy "pada mi to do nouzaku, vymenil sem uplne vsechno a stejne to nejede" atd... zadna diagnostika. Kazda mince ma 2 strany. A hlavne me to bavi se v tom stourat s sroubovakem a klicem a utahovat nebo povolovat a sledovat co to udela ... (LOL) U TDI si ten sroubovak muzu vrazit vis kam ;)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já myslim mechanické tdi má to tu už snad každý druhý a neboj to ti na olej bude jezdit uplně stejně jen podle mne je ježdění na čistej olej pokud se nejezdí furt a dělaj se pauzi svinstvo, a dnes už jsou možná díly na tdi k sehnání lépe než na td
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Ano pane mate pravdu... vsechno de kdyz se chce. ;) Ja jsem zatim spokojenej a az to nekdy utejram tak si snad to TDicko koupim... v tom by nebyl az takovej problem ale zatim mi chybi prakticke znalosti co, kde a jak. Sem se bohuzel ucil na hotelovce a ne na automobilni... takze na to musim pomalu a z lehka :) ale zjistil sem ze uz nikdy nechcu benzina ... asi pred dvouma rokama sem videl Bodu s jeho airbusem na sprintech ve Vyskove a tam sem pochopil ze budoucnost je v NAFTE (noteeth) ... asi uz je to obehrany ale bez koure neni legrace a ze Boda tomu umi pekne zatopit ... (LOL)
Dezim se hlesla ze v jednoduchosti (v TD) je krasa !
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já jsem vystudovanej něco mezi ekonomii a právem a taky mi to dalo práci se to naučit, ale když je trpělivost jde všechno a neni to ani moc o penězích spíš o čase
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

tak sem dneska vybrousil tu "kuzelku" co je v tom obohacovacu na cerpadle podle toho co sem nasel tady na foru a porad tam de malo nafty ... uz nevim co s tim. asi budu mit ucpanej palivak nebo uz fakt nevim ... nenapada vas neco? zacalo to delat ale az potom co sem pritahl ten bajpas na turbu ... pred tim to slo az do 5000ot/min ... zajimavy ze auto skoro vubec nekouri :?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

FR4NK!3 píše:tak sem dneska vybrousil tu "kuzelku" co je v tom obohacovacu na cerpadle podle toho co sem nasel tady na foru a porad tam de malo nafty ... uz nevim co s tim. asi budu mit ucpanej palivak nebo uz fakt nevim ... nenapada vas neco? zacalo to delat ale az potom co sem pritahl ten bajpas na turbu ... pred tim to slo az do 5000ot/min ... zajimavy ze auto skoro vubec nekouri :?
musíš ještě přidat tim hlavnim šroubem na čerpadle, tím si to došteluj. Já to měl vybroušeny a ten šroub zašroubovaný tak, že už ničím jiným nešly ubrat otáčky. sice to docela kouřilo, ale jelo to jak z praku :D

a šlo to do 5300 i na 5ku :-D :-D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

jj to sem taky udelal ... povolil sem doraz na plynu a tim sroubem pridaval az sem z koncil na 1100ot/min a už to nejde nicim na cerpadle snizit ... a nechcu tam mit volnobeh 2000 :D ale porad mi nejde do hlavy ze to nekouri ... pred tim nez sem vybrousil tu kuzelku tak to snad hulilo jeste vic nez ted :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“