Prečítal som si to celé a hneď ma napadlo, že lepšie, ako experimentovať s typom a s počtom diód, je použiť potenciometer. Jeden krajný vývod potenciometra na
+ 5V, druhý krajný vývod potenciometra na
- 5V a bežec na vstup do RJ. Výstup z bežca by bol akože náhrada za výstup z pôvodnej váhy. Po otestovaní tej správnej polohy bežca potenciometra je potom možné po zmeraní odporov celý potenciometer nahradiť dvomi odpormi. Toto zapojenie sa dá samozrejme vylepšovať, napríklad o zapojenie dorazových odporov zo strany
+ 5V, prípadne aj so strany zeme.
Elegantnejšie riešenie mi ale pripadá váhu ponechať, ale na jednu stranu potenciometra pripojiť
+ 5V, na druhú stranu potenciometra výstup z váhy vzduchu a z bežca potenciometra odoberať signál pre vstup do RJ motora. Takto by funkcia váhy zostala plne zachovaná, iba pre zvýšenie výkonu pri slabej váhe by signál do RJ bol "zosilnený" o určitý príspevok napätia.
http://www.forum.opelclub.sk/viewtopic. ... d86d90d9b6
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex