Stránka 19 z 52
Napsal: 15 kvě 2012, 13:08
od stres3d
Napsal: 15 kvě 2012, 14:24
od filipos
No mě překvapilo jak auto ožilo od nízkých otáček. Fakt to jede hned. Neni tam žádná prodleva jako dřív, tak bych to tak rád nechal jen abys se tim nezničilo turbo nebo něco jiného

Napsal: 15 kvě 2012, 14:51
od toefuk
filipos píše:No mě překvapilo jak auto ožilo od nízkých otáček. Fakt to jede hned. Neni tam žádná prodleva jako dřív, tak bych to tak rád nechal jen abys se tim nezničilo turbo nebo něco jiného

naloguj a zistis ako sa sprava turbo.
Napsal: 15 kvě 2012, 15:05
od filipos
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=15 tady to řešim. úplně dolě jsou logy před opravou, po vyčištění váhy a výměně hadiček u n75 a potom tam jsou dva poslední logy na trojku a čtyřku s váhou off
Napsal: 20 kvě 2012, 13:06
od Timotej
Ahoj kluci, tady jsem přečetl, jak obejít váhu diodou,. Já to zkusil s 1N4007 a auto se mi chová strašně, rozjíždím se, šlapu na plyn, nic nic, pak prudkej zátah, zařadím dvojku, plynule sešlapuji plyn a od motoru mi jde nějaké ,,rachtání,, a vůbec se nerozjíždí, ale když se rozjede, tak letí, a váha není potřeba, ale tohle se mi nelíbí. Setkal se s tím někdo?
Škoda Fabia I 1.9 Tdi PD kombi
2001
Napsal: 20 kvě 2012, 14:44
od FandaTDI
EGR je off? U PD bude už možná zapsaná nějaká chybka, chtělo by na to mrknout vagem i kolik to ukazuje a příp. přivřít ten EGR i(nejen!) v přizpůsobení.
btw.max. je 1275mg/R (aspoň u "starší" rotačky)
Napsal: 20 kvě 2012, 18:47
od Timotej
Tak připojený jsem ještě nebyl,. a na EGR jsem nešahal,.
takže si to mám ještě nalogovat, to zas budu hledat celej den kabel

Chyba tam určitě bude, ale já když koupil novou váhu, tak od Autoparts mi vydžela 5tis. km. Jezdilo to pěkně, a pak to po těch kilometrech ztratilo tah zkrátka, a vag mi ukazoval že mám zkrat na váze...
Napsal: 20 kvě 2012, 19:05
od FandaTDI
to mu tim egrem dáváš pěknej kouř ... proto se to nejspíš chová tak jak se to chová

Napsal: 20 kvě 2012, 19:17
od Timotej
tak to já samozřejmě nechci,. svého TDI si vážím,. jsem před rozvody a olejem...
Takže se musím tak jako tak připojit,.
Napsal: 21 kvě 2012, 09:04
od FandaTDI
v tom případě při rozvodech nech zaslepit i egr (pokud chceš používat diodu a zároveň zbytečně nezasí*at motor, kterej "větší průtok vzduchu" při menším zatížení motoru kompenzuje právě co největším otevřením egru, tj. vrací max. možný množství spalin zpět do sání) - když půjdeš cestou odstavení ovládání egru, pak je chyba pravděpodobnější než když "jen" zaslepíš potrubí (event. vč. sw přivření vagem, aby tam "naprázdno" ta klapka zbytečně moc "necvičila") ...
Napsal: 21 kvě 2012, 19:17
od Timotej
Ok, během výměny to zkusím,. ale ještě jedna věc, setkal se někdo, že měl kabeláž od váhy narušenou?
Napsal: 21 kvě 2012, 22:16
od FandaTDI
i to je možný, když nevede kudy má nebo se jí něco připlete do cesty, může se prodřít, mě se takhle prodírá guma u konektoru k MAP od hadičky a taky se mi nevim proč zlomil drát u konektoru čidla otáček ...
Napsal: 18 čer 2012, 10:05
od Csala
Prečítal som si to celé a hneď ma napadlo, že lepšie, ako experimentovať s typom a s počtom diód, je použiť potenciometer. Jeden krajný vývod potenciometra na
+ 5V, druhý krajný vývod potenciometra na
- 5V a bežec na vstup do RJ. Výstup z bežca by bol akože náhrada za výstup z pôvodnej váhy. Po otestovaní tej správnej polohy bežca potenciometra je potom možné po zmeraní odporov celý potenciometer nahradiť dvomi odpormi. Toto zapojenie sa dá samozrejme vylepšovať, napríklad o zapojenie dorazových odporov zo strany
+ 5V, prípadne aj so strany zeme.
Elegantnejšie riešenie mi ale pripadá váhu ponechať, ale na jednu stranu potenciometra pripojiť
+ 5V, na druhú stranu potenciometra výstup z váhy vzduchu a z bežca potenciometra odoberať signál pre vstup do RJ motora. Takto by funkcia váhy zostala plne zachovaná, iba pre zvýšenie výkonu pri slabej váhe by signál do RJ bol "zosilnený" o určitý príspevok napätia.
http://www.forum.opelclub.sk/viewtopic. ... d86d90d9b6
Napsal: 18 čer 2012, 11:50
od FandaTDI
Taky jsem přemejšlel nad "elegantním" řešením (nejlíp s tim potenciometrem), v podstatě něco jako ten MajklNajt, ale dioda je podstatně jednodušší ...
tohle je sice hezký:

ale...
- odkud vezmeš těch externích 5V? (na vstupu do váhy napětí ve vyšších ot.padá)
- nebude to náhodou vadit váze? Tj. nechtělo by to další diodu ( - další úbytek napětí) ve směru od ní k těm ext. 5V? ...
... imho je to pomalu na další řj, ale jestli to máte někdo vyzkoušený takhle jednoduše, rád se necham poučit ...
Napsal: 19 čer 2012, 07:19
od Csala
Nevedel som, že napätie
+ 5V s otáčkami padá. Je to ozaj tak?
Ak by to mala byť aj pravda, tak potenciometer umiestniť v blízkosti RJ a tam niekde musí byť tých stabilných
+ 5V na X miestach. Je v podstate jedno, či výstup z váhy vzduchu bude prerušený pri váhe alebo pri RJ motora.
Ďalšie riešenie je toto:

[/img]