Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Blbe se vyndava ta trubka na odpad oleje povolujete to na bloku nebo na turbu? Myslim na tom podelneku.
;)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

Ja to povolujem na turbe. správna kombinacia nástavcov a ide to fajn. neľahnem ani pod auto
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

ved na tu trubku treba mat spravenu "humlovu 17ku" :D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

mr.freezer píše:ved na tu trubku treba mat spravenu "humlovu 17ku" :D
oni myslia odvod oleja nie privod
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

1M píše:Jak tu někdo již psal, tak rozchodil zatuhlou regulaci opakovaným taháním za tyčku co vede z baňky, jinde jsem však četl, že se tak může turbo poškodit. Jestli je to tak, jak nebo čím dochází k poškození?
Díky
To je zajímavý, někde se píše "vem to do kombinaček a rozhýbej to" a někde že se to poškodí. Já už to jednou znásilnil a rozhýbal jsem to. Turbo budu rozebírat, na co mám mrknout jestli jsem nepoškodil? Nebo jak se to projeví za jízdy?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis :kol1:
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

TDI tech píše:Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis :kol1:
Dej prosím foto ;) Jinak do kombinaček jsem to nevzal, zase takovej křupan nejsem, rozhýbal jsem to palcem ale na silu :P
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

nádhera :-)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Kristovy rany... To fakt způsobilo "násilné" rozhýbávání regulace? Co to dělalo za chodu? Myslel jsem že je to odolnější matroš, vypadá to na nějaký bahno :P
PEEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 14 zář 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PEEK »

TDI tech píše:Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis :kol1:
Dáko som to celé asi nepochopil... To už bolo turbo rozobraté, otočná kulisa, ktorá prenáša pohyb z palca na lopatky bola odstránená a ty si točil jednotlivými lopatkami dookola o 360°, ako tomu nasvedčujú stopy v sadziach ? Aký to malo zmysel, keď už bolo turbo rozobrané ?
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
PEEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 14 zář 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PEEK »

prowmen píše:Kristovy rany... To fakt způsobilo "násilné" rozhýbávání regulace? Co to dělalo za chodu? Myslel jsem že je to odolnější matroš, vypadá to na nějaký bahno :P
Materiál lopatiek je žiaruvzdorná zliatina INCONEL.
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

PEEK píše:
TDI tech píše:Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis :kol1:
Dáko som to celé asi nepochopil... To už bolo turbo rozobraté, otočná kulisa, ktorá prenáša pohyb z palca na lopatky bola odstránená a ty si točil jednotlivými lopatkami dookola o 360°, ako tomu nasvedčujú stopy v sadziach ? Aký to malo zmysel, keď už bolo turbo rozobrané ?
Teraz nechapem je teba, ved ked to rozberies tak sa da kazdou lopatkou otacat o 360stupnov. Si chcel bidiet ako to dopadne ked sa pouziju kombinacky a hruba sila bez rozumu. Tak to vidis. Lopatku celu skrutilo na oske a zahlo koniec odtokovej hrany.
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

Ja som to takisto rozhybaval "na hulváta" :D, aspon majú lopatky aerodymanickejší tvar (LOL)
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Jo vypadá to stylovější když je to naohýbaný :D a beztak mají tak i větší účinek :-D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“