Stránka 20 z 124
Napsal: 11 zář 2012, 07:33
od ThatsMe
Tak tohle chci!

Kdyby tě osvítilo, tak se prosím o ten název poděl, já už jsem nedoufal, že by se něco takového mohlo objevit. A to je tedy něco origo pro BMW servisy, když říkáš neuniverzální? To by pak nemusel být takový problém to dohledat, zase tolik systémů snad nepoužívali.
Jinak moje E34 je z 5/95, takže tam by kdyžtak problém být neměl.
Napsal: 11 zář 2012, 08:56
od TheJaricek
zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
Napsal: 11 zář 2012, 11:17
od ThatsMe
Máš malou dávku, musíš s hlavou dozadu, tedy ke kabině. Když to přeženeš, tak to hulí a otáčky lítají nahoru dolů. Na teplotě až tak nezáleží, než trefíš tu polohu, tak se to prohřeje dost.

Provozní je samozřejmě lepší kvůli korekcím.
Napsal: 11 zář 2012, 13:20
od bjukemen
..mne sa napr. s auto nespoji ani bmw scaner ani CarSoft boli rozdielne zapojene piny v diag. zasuvke ako abs a tieto srandy to nacita ale motorovu jednotku nie, neviem preco to sudruhovia takto urobili kazdopadne ja nemam na diag motor K-line ale L-line a na to treba iny kabel, nepomoze ani prepinovat ani nic..
..e34 sa dala diag vzdy, kdezto e36 nie kazda viem ze asi do r 1995 sa neda spojit s jednotkou
Napsal: 11 zář 2012, 16:54
od Míšánek
ThatsMe píše:Tak tohle chci!

Kdyby tě osvítilo, tak se prosím o ten název poděl, já už jsem nedoufal, že by se něco takového mohlo objevit. A to je tedy něco origo pro BMW servisy, když říkáš neuniverzální? To by pak nemusel být takový problém to dohledat, zase tolik systémů snad nepoužívali.
Jinak moje E34 je z 5/95, takže tam by kdyžtak problém být neměl.
Taky mám 95 a přesně všechny tyto veličiny sme z toho dokázali vyčíst

A pomocí té DOsácké diagnostiky (která byla přímo z BMW půjčená) sme i mazali adaptativní hodnoty v jednotce automatu, jdou tam ladit otevírací impulzy pro ventily jednotlivých kvaltů a já nevim co všecko ještě
Název se pokusím sehnat, ale nic neslibuju, ok?

Napsal: 11 zář 2012, 18:06
od ThatsMe
OK, díky moc, budu čekat a doufat.

Mám kamaráda v Renocaru, snad by pak zajistil dodání.

Napsal: 11 zář 2012, 18:43
od Míšánek
tak ten by snad mohl vědět i název toho nejvhodnějšího programu, ne?
Napsal: 11 zář 2012, 22:00
od Fx323i
Míšánek píše:Název se pokusím sehnat, ale nic neslibuju, ok?

Nebyla to INPA?
Napsal: 12 zář 2012, 09:22
od ThatsMe
Není tam dlouho a nevím, kolik E34 ještě jezdí na servis do Renocaru, tak aby to vůbec znal.

Ale zkusím to, dobrý nápad.
Fx: INPA není DOSová, nebo jo?
Napsal: 12 zář 2012, 10:55
od Fx323i
Není, ale vypadá tak (skoro)...
Kódování proměnných v jednotkách to umí...
Napsal: 12 zář 2012, 16:55
od ThatsMe
Tak kamarád psal, že asi GT1, ale nemá zkušenost... To už bych víc vsázel na INPU, co myslíte?...
Napsal: 12 zář 2012, 17:09
od Fx323i
Pravdou je, že INPA je spíš vývojářská a pochybuju, že by ji v BMW měli. S GT1 je už větší pravděpodobnost, ale na DOSu to fakt neběží - je to Linux. Kdybys bydlel blíž, tak ti ji můžu půjčit, mám ji (GT1, Inpu a pár dalších).
Napsal: 12 zář 2012, 18:38
od Míšánek
Jj, Inpa to byla přesně tak! Teda jsem si skoro téměř jist
Ale na ten program, co běžel v tom vizuelně dosáckém prostředí (mohl to byt Linux, co já vím - psal jsem že to jenom vypadalo jako DOS) fakt netuším jak se jmenuje
Fxi, co ty tu děláš? Konečně se ti zalíbily pořádné motory?

Napsal: 12 zář 2012, 19:35
od ThatsMe
Taky jsem chtěl komentovat, že je všude. Ale Fxe není nikdy dost.

A k těm diagnostikám, ať už tomu dáme trochu ksicht

, takže co jste dělali s inpou a co s tou druhou, které nemůžeš přijít na jméno? Páč jestli INPA zvládá live data, jakože by i mohla, tak je to docela výhra, kabel i s redukcí je do litru a samotný SW se dá stáhnout celkem snadno, je tak? Jestli to dám dohromady, bude k dispozici!

Napsal: 12 zář 2012, 20:13
od Míšánek
Prosim tě takto - s Inpou sme četli live data motoru bez problémů, akorát s poněkud vyšší latencí. U e39 tds jsou ty hodnoty prý aktualizovány rychlej, takže je to asi dané motor managementem, nicméně jde podle toho seřídit dávka si myslím v klidu
Nicméně i tato diagnostika, Inpa, se nedovedla dostat do ECU automatu (5hp18) což jsem já potřeboval taky mimo jiné. To zvládla pouze ta stará diagnostika, která je podle všeho i asi nějaká vzácná. I ten borec to měl půjčené od kohosi z některého origo BMW servisu v Praze a teprve sme to zkoušeli na mojem tdsu. A to je člověk, který se autoelektrikařinou živí.
Už jsem to snad napsal aspoň trochu jako člověk

Nicméně potom dej tip na tu Inpu a ostatní věci, rád bych si taky napíchl někdy auto
