Ten úbytek tam je (v tématu je to párkrát zmiňovaný

Moderátoři: šulda, Moderátoři
anoMattes píše:takze jsetli to chapu spravne tak ta dioda je jako (NAHRASKA) za vahu vzduchu??diky za odpoved..
na 5V kabelu je 5VFandaTDI píše:Csala: přesnou příčinu neznam a ani jsem netůroval a neměřil, ale vcelku logicky se to napětí snižuje už na vstupu do váhy při vyšších ot., možná to napětí klesá záměrně (jestli se nepletu, tak jde z řj motoru a třeba je to taky nějaká "mapa") ...
kolega jede, slapne tomu a po cca 10s tahu to vypadne? pravdepodobne zasrana regulaceMattes píše:muzu jeste dotaz,kolega jede a z niceho nic auto ,NETAHNE,zhasne a rozsviti SVETLA a auto najednou jede jak das ale jenom na chvili ,slysel jsem zda to nemuze byt spatny ventil N75 nebo tak nejak..diky za odpoved
pardon to sem se nejak prehlidnul ja myslel ze tam je motor.. neni na logu chyba napajeci svorky 30 nebo tak neco?FandaTDI píše:co to? Zhasnutím a znovurozsvícením světel se zbaví nouzáku?!? To bych šacoval na vážnej problém v ele... nebo asi spíš špatnej popis, nehledě na to, že o nouzáku tady toho bylo napsanýho dost a modeři už dotazy tohohle typu (jako samost. topic) s oblibou mažou (na což i upozorňujou snad v pravidlech) ... málo hledáš, regulace či N75 je jen pár z více možnejch příčin, jednotka vyhodnocuje i "rozdíly" mezi údajema z váhy a čidla tlaku, takže to může bejt třeba i netěsnost v sání, atd. ...
btw.mam pocit, že ta doba je někde mezi 6-7s, než to spadne do nouzáku ...
kdyz to nebude zenerka tak je to asi vicemene jedno, lepsi je mensi ubytek.. stejne kdyz pujdes do kramu se soucastkama tak rozdil koruna dve te asi nevytrhne neJarda S. píše:je jedno jakou dám diodu nebo to musí bejt nějaká přímo určená ?