Stránka 20 z 52

Napsal: 19 čer 2012, 07:53
od FandaTDI
To už vypadá zajímavěji, jen nevim, jestli to stejně bude fungovat i pro Pierburg (jeden tu mam navíc, tak to možná ve volný chvilce zkusim) ...
Ten úbytek tam je (v tématu je to párkrát zmiňovaný ;) ), nevim přesně, co ho má na svědomí (někde tady snad byla zmínka o turbu, ale nvm nvm), ale zjevně je u každýho auta trochu jinej, např. majkl1 psal, že mu napětí padá až od 3500ot. a ve 4500ot. je hodnota "váhy" (diody, přitom majkl1 psal o úbytku 0,6V oproti mejm 0,35V u 1N4007) pořád nad 1000mg/R, ale u mě už "před 3tis. ot. začínaj hodnoty váhy pomalu klesat, při cca 4350ot. se to dostane na požadovanejch 850" (z příspěvku na cca 13.str. tohohle topicu)

Napsal: 19 čer 2012, 12:28
od Csala
Áno, o tom úbytku pri vyšších otáčkach som čítal, ale meral niekto napätie tých + 5V priamo na vstupe do váhy? Či tých + 5V kolíše v závislosti od otáčok motora. Mne sa to nezdá. Tých + 5V by malo byť stabilizované napätie. Toto napätie napája takmer všetky snímače, nemôže si len tak lietať v závislosti od otáčok motora.

vaha vzduchu

Napsal: 09 črc 2012, 21:28
od Mattes
takze jsetli to chapu spravne tak ta dioda je jako (NAHRASKA) za vahu vzduchu??diky za odpoved..

Re: vaha vzduchu

Napsal: 09 črc 2012, 21:56
od stres3d
Mattes píše:takze jsetli to chapu spravne tak ta dioda je jako (NAHRASKA) za vahu vzduchu??diky za odpoved..
ano

Napsal: 09 črc 2012, 21:59
od FandaTDI
Csala: přesnou příčinu neznam a ani jsem netůroval a neměřil, ale vcelku logicky se to napětí snižuje už na vstupu do váhy při vyšších ot., možná to napětí klesá záměrně (jestli se nepletu, tak jde z řj motoru a třeba je to taky nějaká "mapa") ...
Mattes: ano, náhražka ;)

Napsal: 09 črc 2012, 22:04
od stres3d
FandaTDI píše:Csala: přesnou příčinu neznam a ani jsem netůroval a neměřil, ale vcelku logicky se to napětí snižuje už na vstupu do váhy při vyšších ot., možná to napětí klesá záměrně (jestli se nepletu, tak jde z řj motoru a třeba je to taky nějaká "mapa") ...
na 5V kabelu je 5V
v mape proste ve vysokych otackach s vysokyma hodnotma nepocitali (protoze motor tam vzivote nedosahne) a proto se to "omezi" podle maxima mapy u nejakyho prevodniku napeti/prutok/hmotnost vs otacky (crazy)

Napsal: 09 črc 2012, 22:38
od FandaTDI
i tak je to vlastně možný, že napětí je pořád stejný a řj tu ekvivalentní hodnotu ve vyšších otáčkách prostě nahradí nějakou "náhradní max. hodnotou" (možná podle nějakejch vypočítanejch max.možností turba/sání, ap. ... ), pokud neni skutečná - s váhou - ještě nižší, pak to bere asi tu a zasáhne "omezení kouřivosti" ... jestli to správně chápu ;)

Napsal: 13 črc 2012, 22:06
od Mattes
muzu jeste dotaz,kolega jede a z niceho nic auto ,NETAHNE,zhasne a rozsviti SVETLA a auto najednou jede jak das ale jenom na chvili ,slysel jsem zda to nemuze byt spatny ventil N75 nebo tak nejak..diky za odpoved

Napsal: 13 črc 2012, 22:16
od stres3d
Mattes píše:muzu jeste dotaz,kolega jede a z niceho nic auto ,NETAHNE,zhasne a rozsviti SVETLA a auto najednou jede jak das ale jenom na chvili ,slysel jsem zda to nemuze byt spatny ventil N75 nebo tak nejak..diky za odpoved
kolega jede, slapne tomu a po cca 10s tahu to vypadne? pravdepodobne zasrana regulace ;)

Napsal: 14 črc 2012, 08:07
od FandaTDI
co to? Zhasnutím a znovurozsvícením světel se zbaví nouzáku?!? To bych šacoval na vážnej problém v ele ;) ... nebo asi spíš špatnej popis, nehledě na to, že o nouzáku tady toho bylo napsanýho dost a modeři už dotazy tohohle typu (jako samost. topic) s oblibou mažou (na což i upozorňujou snad v pravidlech) ... málo hledáš, regulace či N75 je jen pár z více možnejch příčin, jednotka vyhodnocuje i "rozdíly" mezi údajema z váhy a čidla tlaku, takže to může bejt třeba i netěsnost v sání, atd. ...
btw.mam pocit, že ta doba je někde mezi 6-7s, než to spadne do nouzáku ...

Napsal: 14 črc 2012, 09:54
od stres3d
FandaTDI píše:co to? Zhasnutím a znovurozsvícením světel se zbaví nouzáku?!? To bych šacoval na vážnej problém v ele ;) ... nebo asi spíš špatnej popis, nehledě na to, že o nouzáku tady toho bylo napsanýho dost a modeři už dotazy tohohle typu (jako samost. topic) s oblibou mažou (na což i upozorňujou snad v pravidlech) ... málo hledáš, regulace či N75 je jen pár z více možnejch příčin, jednotka vyhodnocuje i "rozdíly" mezi údajema z váhy a čidla tlaku, takže to může bejt třeba i netěsnost v sání, atd. ...
btw.mam pocit, že ta doba je někde mezi 6-7s, než to spadne do nouzáku ...
pardon to sem se nejak prehlidnul ja myslel ze tam je motor.. neni na logu chyba napajeci svorky 30 nebo tak neco?

Napsal: 14 črc 2012, 10:21
od Jarda S.
je jedno jakou dám diodu nebo to musí bejt nějaká přímo určená ?

Napsal: 14 črc 2012, 10:24
od stres3d
Jarda S. píše:je jedno jakou dám diodu nebo to musí bejt nějaká přímo určená ?
kdyz to nebude zenerka tak je to asi vicemene jedno, lepsi je mensi ubytek.. stejne kdyz pujdes do kramu se soucastkama tak rozdil koruna dve te asi nevytrhne ne (rofl)

Napsal: 14 črc 2012, 12:46
od Čert
Pokud dáš místo diody potenciometr, můžeš si to i luxusně regulovat...


:) :) :) :)

Napsal: 15 črc 2012, 20:10
od FandaTDI
Čert: máš to tak? Vytažený dovnitř? Jakej přesně potenciometr? Teoreticky by tomu nemuselo vadit ani 1R (celejch 5V), ač už 4,65V je (aspoň u mýho motoru) ekvivalent 1275mg/R, možná bych se zaměřil hlavně na kvalitu/spolehlivost potenciometru, protože u klasickejch stačí smítko v dráze (chvilkový přerušení napětí při regulování) a jsi v nouzáku, ne?
Přemejšlim, jaký přesně výhody by to oproti tý diodě mohlo mít (jestli by to mohlo fungovat třeba i jako nějaký "nakopnutí" v záběru, příp. jestli se s tim dá nějak i korigovat spotřeba ... no nevim, nevim) ... zjistil jsem, že při egr off (a sw max.přivřený), lehce zvýšenym volnoběhu 903ot. (a zapojený diodě) mam už na volnoběh požadavek 850 ...