ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ne chci s nim ředit vyfrit. Proč myslíte, že jsem sem dával odkaz na ten článek. No a když se mi to nesmíchalo s olejem tak jsem to ověřil s naftou. Konečně když to přečtete pořádně zjistíte, že několik procent líhu způsobí lepší rozprášení...
nejlepsi je dat do vyfritu benal. ted sem to konecne poradne otestoval dal sem 3 litry vyfritu asi pul litra benalu a litr nafty a je to krasne tekuty
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
řeším to spíše po teoretické stránce, samožřejmě mi je úplně fuk jestli do bandasky vyfritu naleju kanystřík benálu nebo lihu. Jde mi o tu mísitelnost. Problém je v tom že v našem "krajském" městě není dosud čerpačka na E85 tak si ho nemůžu na pokusy nakoupit dle libosti..
Tak vem bandasku sebou az nekam pojedes a proste ho kup jinde... za 100,- budes mit pokusnych davek az se ti z toho zamota hlava a rozhodne budes moudrejsi nez teoretizovanim na internetu casto s lidma co maji min zkusenosti nez ty
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
od toho to tady je, aby se tady řešily tyhle voloviny... a jen díky příspěvkům co sem píšeš je to nekonečná story o ... a stejně se nikdy nikdo nedozví zcela banální věc jestli lze smíchat či nikoliv...
Tak mě napadá... není na zředění oleje lepší metanol?
Ten se přece s při reakci s olejem normálně míchá a pěkně tekuté to pak je. Nevím ale jestli to tam nedělá ten louh... nejsem chemik...
už se mi to stalo 2x. Etanol, olej, špatná dávka louhu (málo) nezreaguje to a je to krásně tekuté. Bez toho louhu se mi to nechtělo smíchat. Proto ta otázka. Po smíchání etanolu s naftou se to taky nesmíchalo.
Pokud je E85 smíchaný s benzínem, měl by se dál míchat s benzínem, a teda i s naftou ne?
V E85 už je na stojanech přimícháno minimálně 15% Naturalu 95(v zimě víc)takže ho leju jak do benzínových,tak i do naftových aut.Jen záleží na poměru,každý motor na to jede jinak,musí se testovat kolik éčka snese Každopádně auta jedou líp,jen benzínovým když je v nádrži už moc E85 cvrlikají ventily..
o.č. líhu je 106, to vypadá na špatný předstih,(špatně vyhodnocená data). Na podzim dáme do jednoho rodinného auta jednotku od europekonu. Uvidíme jak se to bude chovat. Na jaře se chystám hodit LPGčko do šrotu.
Zkus prosím rozvést to jak to liješ do dieslu. Teď s tím taky trochu laboruju.
Hlavne jsou nejlepsi kecy neznalcu o "odskodneni" ridicu a majitelu drahych aut . Kdyby to nenapsali na debilni novinky.cz, tak si jen rochnili a slintali a prdeli pri jizde na onen super benalek...
Navic, kyslik v palivu je dobry, aspon v ramci ekologie, to by taky mohli pochopit, motoru neuskodi, jelikoz kyslik ze i ve vzduchu, ktery motor spaluje...
Maximální poměr E85 a fritovacího oleje v zimě je 1:8,víc lihu už se nesmíchá a plave na hladině.Na jaře,na podzim a v chladném létě to přidávám podle teploty zhruba litr lihu na 20l oleje.To stejný s červeným LTO ale na naftu nejezdím,takže nevím..
takze kdyz si nakoupim E85 do benzinaka a frknu vzdycky z becky aj dejme tomu 5 litru E85 do ropaka smicha se to nejak a vyjede?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm