Stránka 3 z 12

Napsal: 07 dub 2013, 14:41
od marian.marcin
Prečo nepasujú do O1 ked sú z G4 postavené na jednej platforme ?

Napsal: 07 dub 2013, 20:48
od RudisTDic
marian.marcin píše:Prečo nepasujú do O1 ked sú z G4 postavené na jednej platforme ?
Dělaj si prdel..normálně to pasuje..já je mám taky a sedí se v nich parádně!! Jen nemám červený prošívání..A mám je v octavii ;)

Napsal: 07 dub 2013, 22:54
od vilozx6
RudisTDic píše:
marian.marcin píše:Prečo nepasujú do O1 ked sú z G4 postavené na jednej platforme ?
Dělaj si prdel..normálně to pasuje..já je mám taky a sedí se v nich parádně!! Jen nemám červený prošívání..A mám je v octavii ;)
Tak je, len sme srandovali ;)

Napsal: 08 dub 2013, 18:45
od marian.marcin
Ta nerobce sebe pííííp z vychodňarov cośka lem zname ňe? ;)

Napsal: 08 dub 2013, 18:52
od marian.marcin
No na margo tej výmeny sedačiek mám O2 výhrev +bag a kúpil som predné sedadla z Leon II Sport.Len neviem ako spasujem konektory bagov a výhrevu + signal pásov, nemám tie sedadla ešte doma.Sú tie konektory rovnaké?

Napsal: 08 dub 2013, 19:54
od vilozx6
marian.marcin píše:No na margo tej výmeny sedačiek mám O2 výhrev +bag a kúpil som predné sedadla z Leon II Sport.Len neviem ako spasujem konektory bagov a výhrevu + signal pásov, nemám tie sedadla ešte doma.Sú tie konektory rovnaké?
Ja výhrev nemám iba bag....a konektory mi nesedeli, cvakal som zo starých sedadiel G IV a prepájkovával. OII netuším aké maju, tak ti neporadím. ;)

Napsal: 08 dub 2013, 20:09
od marian.marcin
No jak sa poznám budem cvakať a pájkovať aj ja už to vidím ale dikes

Napsal: 03 zář 2013, 23:22
od vilozx6
Seruste: Tak mením motor na wagene. Pred 3 týždňami bola hlava na magnet. brúske + zvody k turbu, nové tesnenie a opäť investovať. Tratila sa mi voda pri bombovaní, tak sa zistilo, že popod tesnenie. Po ceste do Prahy, ráno natočím motor a ako keby išiel na 3 valce. Myslel som, že mi utečie no po cca 2-3 minútach to prestalo. Domov som došiel, koncern to vydržal, no tlak na prvom valci je 12bar. Tak rýchlo po oprave som to nečakal kua. :(

Napsal: 05 zář 2013, 22:00
od vilozx6
Tak prebieha operácia na mojom wagene tak prikladám foto. Turbo nejak očmudené má cca 60tisíc km. Motor ide druhý, jedno čo ma sere 3 týždne po vybruse hlava a pozrite sa ako krásne išla voda popod tesnenie.ObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 06 zář 2013, 05:21
od Wena
Nakonec jsi se do toho pustil :) jaký pujde spodek?turbo necháš Stejné?

K té vodě bych řekl jen jedno...Když se nesrovná-(nezaškrabe) BLOK,takhle to pak dopadá :roll:

Napsal: 06 zář 2013, 16:01
od vilozx6
Wena píše:Nakonec jsi se do toho pustil :) jaký pujde spodek?turbo necháš Stejné?

K té vodě bych řekl jen jedno...Když se nesrovná-(nezaškrabe) BLOK,takhle to pak dopadá :roll:
Mám uloženku ALH od Kornuta myslím má 120 tis. km a aj tak vyzerá.... neviem, či rok, dva sa mi váľa v garáži, tak ho tam drbneme. Turbo sa dnes bude riešiť, veď je to očmudené ako hovado, spodok nechávam z ALH. K vode, súhlas, no vieš vydrbal som cez 300€ zbytočne a snáď to ma posúdiť a doporučiť mechanik, lebo niekedy si človek pripadá, že on povie čo urobte, inak žiadna iniciatíva ani spätná väzba.

Napsal: 06 zář 2013, 16:29
od TDI tech
A blok si zmeral ci nebol kryvy :? Mozes ty davat rovnat hlavu aj nove tesnenie ked mas skruteny blok. Furt ti bude tlakovat vodu. Aj ten novy spodok kukni ci nieje krivy.

Napsal: 06 zář 2013, 17:22
od vilozx6
TDI tech píše:A blok si zmeral ci nebol kryvy :? Mozes ty davat rovnat hlavu aj nove tesnenie ked mas skruteny blok. Furt ti bude tlakovat vodu. Aj ten novy spodok kukni ci nieje krivy.
A viem ja BRATM, či to pozerali? Ten motor čo je na stojane je uloženka. Tam sme dali dole vaňu, dokonca rozvody sú na ňom nové, prečistili sací kôš, odmerame tlaky a ide dnu.

Napsal: 11 zář 2013, 22:46
od vilozx6
Tak vymenník je namontovaný, aj keď tam vidím rozdiel na šírku cca 2 cm od toho, čo som mal. turbína namontovaná. Uvažujem predať pôvodný motor v takom stave ako je, nech sa mi vráti aspoň 20% investície. 200€ by som za neho dostal? čo vy na to?


ObrázekObrázek

Napsal: 11 zář 2013, 23:55
od vilozx6
TDI tech píše:A blok si zmeral ci nebol kryvy :? Mozes ty davat rovnat hlavu aj nove tesnenie ked mas skruteny blok. Furt ti bude tlakovat vodu. Aj ten novy spodok kukni ci nieje krivy.
Ako zistíš, či je blok rovný? Pravítko a podsviecovať? Niekedy dávno som čítal, že sklo potrieť kriedou a prebehnúť po bloku, no nejak si to neviem na živo predstaviť, aby to otlačilo tam, kde je krivé. :o