Stránka 3 z 4
Napsal: 18 kvě 2012, 00:57
od JasteR
Forest píše:Gratuluji, jsem rad, ze jiz nejsem sam a konecne se lidi dockali nejakych "dukazu", ze to ma vyznam. Twinturbo skyta obrovsky potencial a vskutku me mrzelo, ze byl prehlizen.
Maximalni hodnoty jsou na 8V opravdu uctyhodne, a spodek je predpokladam slabsi kvuli poloosam a vacce orientovane na dosazeni maximalniho vykonu. (to neni kritika, jen odduvodneni - nestartovat prosim

)
Sdelite blizsi informace (ne detaily) ohledne objemu, hlavy, byl pouzit W/M?
Verim, ze to zasluhy za prosazeni patri Zizalovi.
Ja myslim, ze Pajin to po doladeni tomu GTRku bude mit potencial nandat

Kdyz to jde v zahranici, tak to pujde i v CR
Golf Mk3 450HP 1,9TDI TwinTurbo
https://www.youtube.com/watch?v=JqL5r5K ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... et8Q-Y5NVw
http://www.youtube.com/watch?v=zYYY0VteK1Q
Napsal: 18 kvě 2012, 06:26
od TDIPOWER
Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
Napsal: 18 kvě 2012, 06:30
od Forest
@mvoIesko2: spojte "prvni graf" s "druhym", ziskate tim jeste vetsi maxima a bude to jeste vetsi pecka.
Napsal: 18 kvě 2012, 06:39
od dawe2706
JasteR píše:Forest píše:Gratuluji, jsem rad, ze jiz nejsem sam a konecne se lidi dockali nejakych "dukazu", ze to ma vyznam. Twinturbo skyta obrovsky potencial a vskutku me mrzelo, ze byl prehlizen.
Maximalni hodnoty jsou na 8V opravdu uctyhodne, a spodek je predpokladam slabsi kvuli poloosam a vacce orientovane na dosazeni maximalniho vykonu. (to neni kritika, jen odduvodneni - nestartovat prosim

)
Sdelite blizsi informace (ne detaily) ohledne objemu, hlavy, byl pouzit W/M?
Verim, ze to zasluhy za prosazeni patri Zizalovi.
Ja myslim, ze Pajin to po doladeni tomu GTRku bude mit potencial nandat

Kdyz to jde v zahranici, tak to pujde i v CR
Golf Mk3 450HP 1,9TDI TwinTurbo
https://www.youtube.com/watch?v=JqL5r5K ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... et8Q-Y5NVw
http://www.youtube.com/watch?v=zYYY0VteK1Q
Že mu ten diesel točí k 7000 ot

Napsal: 18 kvě 2012, 08:23
od pajin.pl
TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
Jiné Hw prvky v ovládání
Napsal: 18 kvě 2012, 08:36
od kosta103
Kdyby to točilo 6tis tak tam 400ps bude
Je to masakr...asi už dostanu na prdel

Napsal: 18 kvě 2012, 09:11
od Forest
kosta103 píše:Kdyby to točilo 6tis tak tam 400ps bude
Je to masakr...asi už dostanu na prdel

O tom nepochybuji, paklize se podari vse prenest na vozovku. Brouk ma tusim konstrukcni problem, ktery znemoznuje pouziti pneu, ktere se "zvejkne" (typove jako mela Zlatka na predku), takze to si myslim, ze bude smerodatne (spolu s problematikou praskajicich poloos).
Pokud to vydrzi motor, myslim si, ze bude stacit, aby plne rozvinuli ten graf se silnym spodkem a vrsek bude rozhodne 380. Jde o to, ze to male turbo podpori rychlejsi nabeh toho velkeho, takze tam, kde jsou ve 4000 v tom grafu s horsim spodkem tak budou treba o 500 nebo i vice otacek drive, tudiz i nasledujici prubeh bude lepsi. ... ovsem abych tu nemudroval, toto je podmineno tim, ze ve verzi s vrskem uz nebyli na maximu (coz pochybuji).
Pro spekulanty, kteri si ted na me s vyplazenym jazykem ukazuji prstem: s klidnym svedomim mohu rict, ze jim uprimne a prejicne zavidim. Neberu to jako porazku, protoze v dobe vyvoje meho twina nebyly tyto moznosti, doba a vyvoj s ni holt postoupili.
A proto, ackoliv se jedna o "konkurenci" tak jim velice fandim. Kazdy, kdo me zna nebo cetl moje prispevky k tematu vicestupnoveho preplnovani vi, ze to je vice nezli nadseni touto tematikou. 
Napsal: 18 kvě 2012, 13:20
od mvolesko2
TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
pokazdy je to mereny s jinym nastavenim tureb, veci kone je defakto jen velky turbo ktery se furt nafukuje a maly jen lehce pomaha a min koni je jak to ma byt ale maly se uplne neodstavi a limituje proudeni velkyho turba, je potreba predelat hardware v ovladani a bude to ok
Napsal: 18 kvě 2012, 21:41
od cupra
klobuk dolu pani(skvely vykon)...konecne vidim na tomto fore aj dake priania...nie len nevrazivost...

Napsal: 21 kvě 2012, 07:49
od TDIPOWER
mvolesko2 píše:TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
pokazdy je to mereny s jinym nastavenim tureb, veci kone je defakto jen velky turbo ktery se furt nafukuje a maly jen lehce pomaha a min koni je jak to ma byt ale maly se uplne neodstavi a limituje proudeni velkyho turba, je potreba predelat hardware v ovladani a bude to ok
Je to bomba. Funguje to dobře i na cestě při řazení?
Napsal: 24 kvě 2012, 20:43
od bombastiq
dawe2706 píše:
Že mu ten diesel točí k 7000 ot

řadový čerpadlo
jinak pánové moc hezký

Napsal: 30 kvě 2012, 19:20
od PepiG
dobrá práce
Napsal: 06 čer 2012, 13:19
od Fullspeed16
No pekny, ale vykon na kole necelých 200 koni zas takový zázrak není. Mít ztrátovej výkon skoro 50% ?! To je hodně... nebo je to vlivem měření ?
Napsal: 06 čer 2012, 14:05
od nejsem-naivka
Jediný co neni napsáno, že je měřeno na slickách.
Napsal: 06 čer 2012, 15:27
od mvolesko2
na racingovejch slickach,ultra mekka smes