
VW Passat AWX 1.9tdi from montenegro tuned by TDI Fun
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl
Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Doufam, ze vacku originalni ne za 4tis made in KELLY atd...favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
cierny olej = dobry olejfavo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
Jo jo vačka je originál žádná druhovýroba.
Olej dávám Mobil samozřejmě 505.01 a měním po 10 000 km. Po výměně vačky zvažuji přejít na 15 000 km interval, ale pokud se mi něco nebude zdát tak zůstanu u 10 000 km. Výměna oleje 2-3x za rok není tak hrozná investice
Olej dávám Mobil samozřejmě 505.01 a měním po 10 000 km. Po výměně vačky zvažuji přejít na 15 000 km interval, ale pokud se mi něco nebude zdát tak zůstanu u 10 000 km. Výměna oleje 2-3x za rok není tak hrozná investice

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?TDI tech píše:cierny olej = dobry olejfavo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně teklPři odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
Mercdes C cdi
Castrol jsem zkoušel na upraveném motoru ve favoritu a po cca 8 000 km se začali ozývat divný zvuky z motoru při vytáčení. Vylil jsem jej a zkusil Valvoline a od té doby byl klid. Ve feldě už jen Valvoline, ale u golfa mi doporučili Mobil a co jsem četl tak je to jedna z těch nej možností. Castrol je dle mě jen předražený olej těžící pouze ze své značky.MiroMNE píše:Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola![]()
pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ja len takú nenápadnú otázku,,čo je na tých fiatoch také úžasné?
Fiat Doblo Multi-Jet pri 90 000km prepálený piest-teda roztopený,100 000 menené vstreky,potom v priebehu 30 000 odišli 2 turbá a jedna hlava ,pravidelné menený olej a servis,kde sa stala chyba?
počul som,že tieto nové fiaty čo sa robia niesu žiadna sláva ..multijet a novšie.. staré dobré TD-čko a JTD vo Fiatoch.


Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
[/quote]
cierny olej = dobry olej
A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.[/quote]
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?[/quote]
me vydrzela 210tis km ted huml nedavno menil ko hydro a vacka vydrena... ja mam auto od 190tis km a predpokladam ze predemnou lili LL 507.00
cierny olej = dobry olej
A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.[/quote]
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?[/quote]
me vydrzela 210tis km ted huml nedavno menil ko hydro a vacka vydrena... ja mam auto od 190tis km a predpokladam ze predemnou lili LL 507.00
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Výmena vačky
Zháňam niekoho z Košíc a okolia na výmenu vačky a hydroštelov.
Touran BLS 245tkm. Motor beží v pohode netuším či je vydretá.
Touran BLS 245tkm. Motor beží v pohode netuším či je vydretá.
Touran Comfortline 2,0 2015 CFHC