VW Passat AWX 1.9tdi from montenegro tuned by TDI Fun

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni :D
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

MiroMNE píše:Jasny ... jak cumim jak se jezdi tady v Cesku tak to z Italie zas tak spatne neni :D
tak to máš pravdu, z česka bych auto taky nechtěl.. už jen proto že na to šahala ruka českého mechanika.. a těch je normálních hodně málo
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
Doufam, ze vacku originalni ne za 4tis made in KELLY atd...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo jasný, má nachystanou origo :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jo jo vačka je originál žádná druhovýroba.
Olej dávám Mobil samozřejmě 505.01 a měním po 10 000 km. Po výměně vačky zvažuji přejít na 15 000 km interval, ale pokud se mi něco nebude zdát tak zůstanu u 10 000 km. Výměna oleje 2-3x za rok není tak hrozná investice :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola (noteeth)

pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim :D
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

TDI tech píše:
favo píše:Mám golfa z Itálie a Fun naměřil v serii 96kw a 330Nm. Padlo podezření ze strany ladiče - možná vydřená vačka proto tak "málo" koní v serii. Po čipu 164,5 koně a 393,4 Nm. Jezdí to pěkně a po prohlídce motoru po pár tisících najetých km po čipu se vydřená vačka potvrdila. Holt výměna oleje asi napatří u italů k oblíbené činnosti. První vylitý olej byl černý jak vix a celkem špatně tekl :D Při odsávání z tělesa olejového fitru ucpal i 6mm (vnitřní průměr) hadičku jak byl hustý. Vačka už je připravená na výměnu nová a olej měním zatím po 10 000 km. Jezdí to pěkně, žere to málo tak proč spěchat s opravou.
cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?
Mercdes C cdi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

MiroMNE píše:Ja do tedka jenom Castrol a Castrol ale nejak se po konzultaci s panem doktorem FUN-em ne citim nejlepe gdyz vzm ze tam mam Castrola (noteeth)

pravepodobne predju na SWAG 5w-30 505.01 na zimu to zkusim :D
Castrol jsem zkoušel na upraveném motoru ve favoritu a po cca 8 000 km se začali ozývat divný zvuky z motoru při vytáčení. Vylil jsem jej a zkusil Valvoline a od té doby byl klid. Ve feldě už jen Valvoline, ale u golfa mi doporučili Mobil a co jsem četl tak je to jedna z těch nej možností. Castrol je dle mě jen předražený olej těžící pouze ze své značky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja len takú nenápadnú otázku,,čo je na tých fiatoch také úžasné? :? Fiat Doblo Multi-Jet pri 90 000km prepálený piest-teda roztopený,100 000 menené vstreky,potom v priebehu 30 000 odišli 2 turbá a jedna hlava ,pravidelné menený olej a servis,kde sa stala chyba? (hm) počul som,že tieto nové fiaty čo sa robia niesu žiadna sláva ..multijet a novšie.. staré dobré TD-čko a JTD vo Fiatoch.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... pres to je odbornik TDItech, na nej smeruj tento dotaz.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

[/quote]

cierny olej = dobry olej

A pokial tam borci naliali 507.00 tak sa netreba cudovat ze zhoblovalo vacku.
Daj tam 505.01 a men ho po 10.000km a bude pohoda.[/quote]
507.00 mam predpisany na BLS DPF ma cakat ze mi zhobluje vacku?[/quote]

me vydrzela 210tis km ted huml nedavno menil ko hydro a vacka vydrena... ja mam auto od 190tis km a predpokladam ze predemnou lili LL 507.00
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
dodox
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 úno 2011, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Výmena vačky

Příspěvek od dodox »

Zháňam niekoho z Košíc a okolia na výmenu vačky a hydroštelov.
Touran BLS 245tkm. Motor beží v pohode netuším či je vydretá.
Touran Comfortline 2,0 2015 CFHC
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“