Problém s čerpadlem / jak to celé nastavit ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ako vraví sniper,tlak sa zdvihol len nebadane,lebo tiahlo ostalo stále rovnako nastavené čiže dajme tomu 0,8-1bar,zapoj hadičky,došteluj tiahlo a máš hotovo:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Budík jsem teď koupil. I s hadička, Téčkem a přechodkou to stálo 280,- Kč. Bral jsem ale 3m hadic, chtěl jsem to dát někam do auta, ale nelíbí se mi "cvrkání" toho budíku, tak jsem to nechal u baterky v motoru.
Měřil jsem na teplém motoru, zatím se stále přerušeným bypasem, max 3.500ot a nenaměřil jsem víc jak 1,2b. Tak nevím není to málo?
Měřil jsem na teplém motoru, zatím se stále přerušeným bypasem, max 3.500ot a nenaměřil jsem víc jak 1,2b. Tak nevím není to málo?
Tak už mám všechno poladěné. Auto jezdí jedna báseň, ale teď by mne zajímala ještě jedna věc. Jak nastavím čerpadlo?
Zajímal by mne postup, jak začít úplně od začátku, dejme tomu jako kdybych dával úplně nové. Tzn. jak (kde) nastavit předvstřik a jak s kterým šroubem (nafta/volnoběh). Rád bych si to jen odkontroloval, jestli to mám nastavené dobře a pokud možno tak to upravit, aby to bylo správně.
Zajímal by mne postup, jak začít úplně od začátku, dejme tomu jako kdybych dával úplně nové. Tzn. jak (kde) nastavit předvstřik a jak s kterým šroubem (nafta/volnoběh). Rád bych si to jen odkontroloval, jestli to mám nastavené dobře a pokud možno tak to upravit, aby to bylo správně.
na prirube prevodovky mas okynko,te tam videt setrvak. Natoc motor tak,aby tam uprostred byla ryska na setrvaku. Sundej viko od ventylu, po pravej strane vackove hridele je drazka,tam dej plochac (paskovinu) a musi bezet s rovinou hlavy. Do cerpadla musi jit vsuvne 15ka kulatina. (to cerpadlo [predvstrik]se dela stejne na ucho)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
Když ho vytočíš úplně doleva, motor nenatočíš. Je třeba /když s tím někdo točil/ natočit šroub nafty tak, aby motor chytil, jde to i podle té plomby, která na tom šroubu je. a koukat a poslouchat co motor dělá, jak kouří. Pomalu přidávat, až se motor zklidní, jakmile kouří bíle, je málo nafty, pokud černě je jí moc. Když bude pomalu motor spadávat z otáček s naftou jsi to přehnal. Tak se snažit šroub natočit tak, aby na volnoběh motor téměř nepokuřoval, po přídání na plný plyn má lehce zakouřit černě a pak přestat. Samozřejmě vše jako je převstřik , trysky a přísun paliva musí být v pořádku, jinak nemá cenu s čímkoliv točit. Chce to trochu poslouchat motor, jakmile je moc tichý a lehce pořád pokuřuje bíle / a teplý nechce chytat/ je třeba předvstřik zvýšit..Vždy je lepší trošku větší, hlavně pro vymetenější motor i když třeba jízdní komfort není takový.. Samozřejmě k nějakému "zaručeně" dobrému čerpadlu odněkud z garáže po tátovi je třeba být velmi obezřetný... 

nepropadat panice...
Super
Tak už umím nastavit předvstřik i čerpadlo
Jde mi jen o to, že to auto jsem před rokem koupil od kutila, co tvrdil, že odešlo turbo a vzduchový filtr namáčel o oleje, aby auto líp jelo, když už "nejde" to turbo
. Turbo je v pořádku, jen to bylo celý rozštelovaný. Teď už to i jede jako prdlý, ale rád bych si to zkontroloval resp. vše nastavil od nuly. Jen pro jistotu a pro dobrý pocit. 


Jde mi jen o to, že to auto jsem před rokem koupil od kutila, co tvrdil, že odešlo turbo a vzduchový filtr namáčel o oleje, aby auto líp jelo, když už "nejde" to turbo


Naposledy upravil(a) amg124 dne 24 srp 2012, 09:12, celkem upraveno 1 x.
Jo, já kolikrát obdivuji lidi, kteří vezmou šroubovák /jako u š100/ a točí všemi šrouby co vidí, ať jsou zality barvou nebo ne ještě předem než vůbec zjistí problém. Ono točit na regulaci turba nebo čerpadla se může vymstít. Samozřejmě chytrý koumák si pamatuje jak původně šrouby byly a počítá otáčky, aby mohl vše vrátit. Protože důležité je vycházet z nějaké bodu, nastavení, jinak je z toho guláš.Měl jsi smůlu ale možná štěstí, že máš auto od kutila. 

nepropadat panice...