Problém s čerpadlem / jak to celé nastavit ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ako vraví sniper,tlak sa zdvihol len nebadane,lebo tiahlo ostalo stále rovnako nastavené čiže dajme tomu 0,8-1bar,zapoj hadičky,došteluj tiahlo a máš hotovo:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ten budik kup nekde v instalaterstvi, ja ho tam kupoval asi za 80 kc, pokud ho nemas.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Budík jsem teď koupil. I s hadička, Téčkem a přechodkou to stálo 280,- Kč. Bral jsem ale 3m hadic, chtěl jsem to dát někam do auta, ale nelíbí se mi "cvrkání" toho budíku, tak jsem to nechal u baterky v motoru.

Měřil jsem na teplém motoru, zatím se stále přerušeným bypasem, max 3.500ot a nenaměřil jsem víc jak 1,2b. Tak nevím není to málo?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

to uz je moc. Zapoj ty hadicky a tahlo nastav aby to funelo tak 1 bar, 1.1 strop. Tim cvrkanim myslis co? Jestli se ti jakoby trese rucicka,tak nejak zuzi tu hadicka tak na 1mm pruchodu. Nepo pomuze nejaka vata.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Dneska už ne, jdu na noční, zítra to, ale napojím a nastavím.

Jojo, myslel jsem, že se ručička třese, to by mi nevadilo, ale je to i slyšet. A s tou vatou, jsem to zase nepochopil (wallbash)
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak jsem to nevydržel, na 3500ot tlačí 1b a při 4000ot 1,1b tak už to takhle nechám ;)

Ale tu vatu pořád :? :? :? nechápu :D
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nacpes ju do hadicky :D
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak už mám všechno poladěné. Auto jezdí jedna báseň, ale teď by mne zajímala ještě jedna věc. Jak nastavím čerpadlo?

Zajímal by mne postup, jak začít úplně od začátku, dejme tomu jako kdybych dával úplně nové. Tzn. jak (kde) nastavit předvstřik a jak s kterým šroubem (nafta/volnoběh). Rád bych si to jen odkontroloval, jestli to mám nastavené dobře a pokud možno tak to upravit, aby to bylo správně.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

na prirube prevodovky mas okynko,te tam videt setrvak. Natoc motor tak,aby tam uprostred byla ryska na setrvaku. Sundej viko od ventylu, po pravej strane vackove hridele je drazka,tam dej plochac (paskovinu) a musi bezet s rovinou hlavy. Do cerpadla musi jit vsuvne 15ka kulatina. (to cerpadlo [predvstrik]se dela stejne na ucho)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak to bych pochopil :) a jak se nastavuje samotné čerpadlo? Množství nafty, volnoběh. Prostě jako když třeba vyplně na doraz stočím šroub na množství nafty do leva tzn. na minimum a úplně vyndám šroub volnoběhu a pak to budu chtít nastavit?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když ho vytočíš úplně doleva, motor nenatočíš. Je třeba /když s tím někdo točil/ natočit šroub nafty tak, aby motor chytil, jde to i podle té plomby, která na tom šroubu je. a koukat a poslouchat co motor dělá, jak kouří. Pomalu přidávat, až se motor zklidní, jakmile kouří bíle, je málo nafty, pokud černě je jí moc. Když bude pomalu motor spadávat z otáček s naftou jsi to přehnal. Tak se snažit šroub natočit tak, aby na volnoběh motor téměř nepokuřoval, po přídání na plný plyn má lehce zakouřit černě a pak přestat. Samozřejmě vše jako je převstřik , trysky a přísun paliva musí být v pořádku, jinak nemá cenu s čímkoliv točit. Chce to trochu poslouchat motor, jakmile je moc tichý a lehce pořád pokuřuje bíle / a teplý nechce chytat/ je třeba předvstřik zvýšit..Vždy je lepší trošku větší, hlavně pro vymetenější motor i když třeba jízdní komfort není takový.. Samozřejmě k nějakému "zaručeně" dobrému čerpadlu odněkud z garáže po tátovi je třeba být velmi obezřetný... :)
nepropadat panice...
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Super :) Tak už umím nastavit předvstřik i čerpadlo :D

Jde mi jen o to, že to auto jsem před rokem koupil od kutila, co tvrdil, že odešlo turbo a vzduchový filtr namáčel o oleje, aby auto líp jelo, když už "nejde" to turbo :D . Turbo je v pořádku, jen to bylo celý rozštelovaný. Teď už to i jede jako prdlý, ale rád bych si to zkontroloval resp. vše nastavil od nuly. Jen pro jistotu a pro dobrý pocit. ;)
Naposledy upravil(a) amg124 dne 24 srp 2012, 09:12, celkem upraveno 1 x.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

A takhle jsem umítil budík na měření tlaku turba :D

Obrázek

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, já kolikrát obdivuji lidi, kteří vezmou šroubovák /jako u š100/ a točí všemi šrouby co vidí, ať jsou zality barvou nebo ne ještě předem než vůbec zjistí problém. Ono točit na regulaci turba nebo čerpadla se může vymstít. Samozřejmě chytrý koumák si pamatuje jak původně šrouby byly a počítá otáčky, aby mohl vše vrátit. Protože důležité je vycházet z nějaké bodu, nastavení, jinak je z toho guláš.Měl jsi smůlu ale možná štěstí, že máš auto od kutila. :)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teď jsem ale kouknul nahoru a já mluvil o mech. čerpadle, ne o TDI. Aby nenastala nějaká mýlka..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“