Stránka 3 z 5
Napsal: 22 srp 2012, 12:01
od UchoTD
ako vraví sniper,tlak sa zdvihol len nebadane,lebo tiahlo ostalo stále rovnako nastavené čiže dajme tomu 0,8-1bar,zapoj hadičky,došteluj tiahlo a máš hotovo:)
Napsal: 22 srp 2012, 12:12
od sniper--
ten budik kup nekde v instalaterstvi, ja ho tam kupoval asi za 80 kc, pokud ho nemas.
Napsal: 22 srp 2012, 13:25
od amg124
Budík jsem teď koupil. I s hadička, Téčkem a přechodkou to stálo 280,- Kč. Bral jsem ale 3m hadic, chtěl jsem to dát někam do auta, ale nelíbí se mi "cvrkání" toho budíku, tak jsem to nechal u baterky v motoru.
Měřil jsem na teplém motoru, zatím se stále přerušeným bypasem, max 3.500ot a nenaměřil jsem víc jak 1,2b. Tak nevím není to málo?
Napsal: 22 srp 2012, 13:59
od sniper--
to uz je moc. Zapoj ty hadicky a tahlo nastav aby to funelo tak 1 bar, 1.1 strop. Tim cvrkanim myslis co? Jestli se ti jakoby trese rucicka,tak nejak zuzi tu hadicka tak na 1mm pruchodu. Nepo pomuze nejaka vata.
Napsal: 22 srp 2012, 14:22
od amg124
Dneska už ne, jdu na noční, zítra to, ale napojím a nastavím.
Jojo, myslel jsem, že se ručička třese, to by mi nevadilo, ale je to i slyšet. A s tou vatou, jsem to zase nepochopil

Napsal: 22 srp 2012, 16:58
od amg124
Napsal: 22 srp 2012, 18:03
od tuner
nacpes ju do hadicky

Napsal: 24 srp 2012, 07:06
od amg124
Tak už mám všechno poladěné. Auto jezdí jedna báseň, ale teď by mne zajímala ještě jedna věc. Jak nastavím čerpadlo?
Zajímal by mne postup, jak začít úplně od začátku, dejme tomu jako kdybych dával úplně nové. Tzn. jak (kde) nastavit předvstřik a jak s kterým šroubem (nafta/volnoběh). Rád bych si to jen odkontroloval, jestli to mám nastavené dobře a pokud možno tak to upravit, aby to bylo správně.
Napsal: 24 srp 2012, 08:20
od sniper--
na prirube prevodovky mas okynko,te tam videt setrvak. Natoc motor tak,aby tam uprostred byla ryska na setrvaku. Sundej viko od ventylu, po pravej strane vackove hridele je drazka,tam dej plochac (paskovinu) a musi bezet s rovinou hlavy. Do cerpadla musi jit vsuvne 15ka kulatina. (to cerpadlo [predvstrik]se dela stejne na ucho)
Napsal: 24 srp 2012, 08:42
od amg124
Tak to bych pochopil

a jak se nastavuje samotné čerpadlo? Množství nafty, volnoběh. Prostě jako když třeba vyplně na doraz stočím šroub na množství nafty do leva tzn. na minimum a úplně vyndám šroub volnoběhu a pak to budu chtít nastavit?
Napsal: 24 srp 2012, 08:57
od jericho-3
Když ho vytočíš úplně doleva, motor nenatočíš. Je třeba /když s tím někdo točil/ natočit šroub nafty tak, aby motor chytil, jde to i podle té plomby, která na tom šroubu je. a koukat a poslouchat co motor dělá, jak kouří. Pomalu přidávat, až se motor zklidní, jakmile kouří bíle, je málo nafty, pokud černě je jí moc. Když bude pomalu motor spadávat z otáček s naftou jsi to přehnal. Tak se snažit šroub natočit tak, aby na volnoběh motor téměř nepokuřoval, po přídání na plný plyn má lehce zakouřit černě a pak přestat. Samozřejmě vše jako je převstřik , trysky a přísun paliva musí být v pořádku, jinak nemá cenu s čímkoliv točit. Chce to trochu poslouchat motor, jakmile je moc tichý a lehce pořád pokuřuje bíle / a teplý nechce chytat/ je třeba předvstřik zvýšit..Vždy je lepší trošku větší, hlavně pro vymetenější motor i když třeba jízdní komfort není takový.. Samozřejmě k nějakému "zaručeně" dobrému čerpadlu odněkud z garáže po tátovi je třeba být velmi obezřetný...

Napsal: 24 srp 2012, 09:06
od amg124
Super

Tak už umím nastavit předvstřik i čerpadlo
Jde mi jen o to, že to auto jsem před rokem koupil od kutila, co tvrdil, že odešlo turbo a vzduchový filtr namáčel o oleje, aby auto líp jelo, když už "nejde" to turbo

. Turbo je v pořádku, jen to bylo celý rozštelovaný. Teď už to i jede jako prdlý, ale rád bych si to zkontroloval resp. vše nastavil od nuly. Jen pro jistotu a pro dobrý pocit.

Napsal: 24 srp 2012, 09:09
od amg124
Napsal: 24 srp 2012, 09:12
od jericho-3
Jo, já kolikrát obdivuji lidi, kteří vezmou šroubovák /jako u š100/ a točí všemi šrouby co vidí, ať jsou zality barvou nebo ne ještě předem než vůbec zjistí problém. Ono točit na regulaci turba nebo čerpadla se může vymstít. Samozřejmě chytrý koumák si pamatuje jak původně šrouby byly a počítá otáčky, aby mohl vše vrátit. Protože důležité je vycházet z nějaké bodu, nastavení, jinak je z toho guláš.Měl jsi smůlu ale možná štěstí, že máš auto od kutila.

Napsal: 24 srp 2012, 09:14
od jericho-3
Teď jsem ale kouknul nahoru a já mluvil o mech. čerpadle, ne o TDI. Aby nenastala nějaká mýlka..