Stránka 3 z 12
Napsal: 20 úno 2013, 17:14
od majklx90
tak hlavu jsem vcera namontoval jen je problem v tom že ta 11mm hlava má jinak umístene díry na držák na čerpadlo tak ted resím co s tím, bude vadit když tam vyvrtam díry a vyřežu závity nebo jsi mám sehnat jiný držák? (jak uz jsem tu nekde cetl) díky
Napsal: 20 úno 2013, 17:57
od Jawas
ja bych je tam vyvrtal,ale ne moc hluboka a je to znat na vykonu?plánuju to taky
Napsal: 20 úno 2013, 18:04
od JohnyFlat
já tam převrtávám díry, řežu závit a v pohodě...
Napsal: 21 úno 2013, 00:19
od majklx90
jeste jsem cerpadlo nenamontoval tak jsem jeste nic nepocítil,mel jsem jedno "plonkovní" tak jsem do nej dal 11ctku hlavu a mam ted delat rozvody tak jsi ho nachystám a jak je budu dělat tak vyměnim cele cerpadlo a planuju S764+VAcko+chip+jednohmotu tak pak uvidím ale vsechno postupně....OK tak navrtam díry(hloubku podle puvodní 10tky hlavy) a vyřežu zavity a hotovo a dup s ním do auta ...

Napsal: 21 úno 2013, 08:17
od LuckyTDi
Jawas píše:ja bych je tam vyvrtal,ale ne moc hluboka a je to znat na vykonu?plánuju to taky
po montazi 11mm hlavy jsem citil nejvetsi rozdil , auto se v otackach stalo o dost zivejsi

Napsal: 21 úno 2013, 11:54
od toefuk
tak tak, ja som to pocitil aj na spotrebe, rovnake trasy, rovnaky styl jazdy a sla dole z 5,5 na 5.
Napsal: 21 úno 2013, 15:19
od Tom89
chlapi v jaké pozici se dá nejlépe vymněnit hlava
Napsal: 21 úno 2013, 15:52
od xkain
Taková otázka, kolik stojí nová rozdělovací 11mm hlava s příslušenstvím ( takovém, abych ji moh nechat namontovat do svého) hledal jsem na netu a nenašel jsem nic, popřípadě, je tu nějaký čerpadlář, kdo ji má a prodá?
Napsal: 21 úno 2013, 22:44
od toefuk
11 novka sa zle zhana a cena je okolo 300€, aspon co som ja na webe videl
Napsal: 24 úno 2013, 17:08
od xkain
no, není to zrovna nic levného...Ale otázka, zda radši investovat a koupit novou hlavu za 6000, nebo koupit nějaké jeté čerpadlo, kde hlava je za 4000 a já jako laik ani nepoznám, jaká ta hlava tam je

(
Napsal: 24 úno 2013, 18:33
od Jawas
Tom89 píše:chlapi v jaké pozici se dá nejlépe vymněnit hlava
nejlepsi je to delat ve sveraku hridelí dolu ale musis mit vyndaný čerpadlo delal jsem to i na aute
Napsal: 24 úno 2013, 19:18
od Tom89
Jawas píše:Tom89 píše:chlapi v jaké pozici se dá nejlépe vymněnit hlava
nejlepsi je to delat ve sveraku hridelí dolu ale musis mit vyndaný čerpadlo delal jsem to i na aute
díky,ale jak zabezečit ten plech mezi těma 2ma pružinama aby to nespadlo?
Napsal: 25 črc 2013, 22:00
od Magnatik
čaute, mám od čerpadlára poskladané čerpadlo do ASV s koncovkou D a na tom hlavu z cromy TDiD, ale vravel že to nemusi spravne pracovať, že na tom mechanickom z TDiD ten piestik robí iný pohyb ako na elektrickom, čo si o tom myslíte? možem to v pohode dať na auto? zatial so S764, dakujem
inak s 11mm to vychádza +21% nafty a s 12mm +44%, to len pre zaujímavosť
Napsal: 25 črc 2013, 23:33
od Markus01
Můžu k 11mm hlavě použít původní vačku a pružiny?
Napsal: 26 črc 2013, 08:49
od TDIzero
Jen takový dotaz když tam dam tu 11mm hlavu tak se mi i zvedne spotřeba nebo jak to je..?.. protože tady kolega píše +21%nafty (( (nevim tak proto se ptám) ))