To je sice krásný, ale někdo holt chce tu kitovou feldu a já tomu rozumim. Pak to neni jen čistě o kalkulaci, ale i o tom fandovství. Felicia KC je v rally pojem. Auto s parádně nafouklejma blatníkama. To můžu.Forest píše:Kdysi mi rikal Pesu (Petr Sedlacek, majitel tuning.cz), ze ladit diesel je nesmysl, navic dle jeho slov "udejchanej ctyrvalec". Tehdy jsem si rikal, jestli naaahodou nema tak trosku pravdu, protoze tehdy bylo 200 koni zbozne prani a vyvoj byl v plenkach.
... ale co se tyce ladeni nepreplnovane Felicie mi pripada jako opravdovy nesmysl, zvlast v dobe, kdy uz existuje seriove reseni ve forme Hondy VTi, na jejiz parametry se nema snad ani za 100tis. CZK Felda dostat.
Takze ANO, vrhni se do toho pokud nevis co s prachama, jinak se na to vykasli a radeji kup neco detem, nebo si za ty penize postav G1 1,8turbo 500k.
Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Markusi, nepochopil jsi mou myslenku: uvedom si, ze Honda mela promenlive casovani ventilu, DOHC, velke spektrum otacek ... a ted si vem, co ma "pitoma" 1,6 Felda v serii ... nemyslim si, ze si umime predstavit, co vsechno by musel na te Felde udelat aby dohnal tyhle vychytavky od HondyMarkus01 píše:I kdybych měl mít repliku Felicie KC se 100 koněma tak jí budu mít daleko radši než tuctovou Hondu VTi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Přesně tak. To zas nepochopil Forest. Felicie neni výkřik techniky, ale já když to auto vidim tak si vzpomenu na Trinera jak jede na cílovou rampu na Novym Zélandu. A vovovo tom to je.mirda15 píše:Jenomže když projede VTEC, VTI a další uječený šikmooký, tak to ani z jedný setiny nepotěší jako kitová felicie.Ať má japonec časování jaký chce.
.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).
Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu?
Vovovo tom to je?
Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.
To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem a krasny auto.
... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit
A pokud to musi byt Felicie, tak at do toho narve nejakej jinej motor, s turbem nebo kompresorem a jako zaklad bude 300 koni ... pak sklidi vice "obdivu" jak s vypiplanou pulmegovou Felinou. Ostatne, proc chodit daleko, tusim, ze je to Skoda120 co ma motor s Audi S2 vzadu a pojizdi v Mimoni temer vsechny.
(a ted do me
)
Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu?
To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem a krasny auto.
... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit
A pokud to musi byt Felicie, tak at do toho narve nejakej jinej motor, s turbem nebo kompresorem a jako zaklad bude 300 koni ... pak sklidi vice "obdivu" jak s vypiplanou pulmegovou Felinou. Ostatne, proc chodit daleko, tusim, ze je to Skoda120 co ma motor s Audi S2 vzadu a pojizdi v Mimoni temer vsechny.
(a ted do me
)
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 zář 2012, 23:06, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce. Někdo se zeptal co obnáší taková a taková úprava a aspoň já jsem z toho usoudil, že to bylo zamítnuto pro finanční neúnosnost. A co se tvýho vkusu týče, vnucuj ho někomu, kdo o to stojí. Jestli se ti Felicie nelíbí, nikdo tě nenutí příspívat do vlákna, který už podle názvu nebude šálkem tvé kávy... Ještě dodam, že Š 130RS je krásný auto a mistr Evropy ve značkách 1981. Felicie je vicemistr světy v kategorii F2 (do 2000ccm s jednou poháněnou nápravou) z roku 1996. Neřekl bych, že to neni pojem.Forest píše:Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).
Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu?Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.
To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem.
... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit
(a ted do me)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
kit byl 1,3 a z ní 1,5 a pak z 1,6kyJarda S. píše:pokud vim tak kit car vychází z 1.3
Jinak pro mně je Felda Kit Car taky pojem, svého času to byl úspěšný vůz. Pamatuju si na fabrické co byly k vidění i u nás a pak i na Krestu, tehdá ještě uml řídit ..
Octavia Kit Car to byla taky paráda, WRC nevím proč už mě tak nenadchlo
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To vim ze nechce, ale chce vice, jak jeji seriovy vykon z osmiventilove prehistoricke hajtry. Uz chapes, proc to neustale porovnavam s VTi?! VTi je neco, co (alespon vim ale pravdou je, ze o benziny, zvlaste NA se nezajimam) nebylo prekonano co se tyce vykonu na dany objem.Markus01 píše:Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce.
Co se vskusu tyce, napsal jsem, ze je to muj subjektivni dojem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
kazda replika dobovyho zavodaku ma vetsi koule nez nejaka honda
Markus01 píše:Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce. Někdo se zeptal co obnáší taková a taková úprava a aspoň já jsem z toho usoudil, že to bylo zamítnuto pro finanční neúnosnost. A co se tvýho vkusu týče, vnucuj ho někomu, kdo o to stojí. Jestli se ti Felicie nelíbí, nikdo tě nenutí příspívat do vlákna, který už podle názvu nebude šálkem tvé kávy... Ještě dodam, že Š 130RS je krásný auto a mistr Evropy ve značkách 1981. Felicie je vicemistr světy v kategorii F2 (do 2000ccm s jednou poháněnou nápravou) z roku 1996. Neřekl bych, že to neni pojem.Forest píše:Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).
Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu?Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.
To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem.
... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit
(a ted do me)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
překonáno VTi bylo už hodně dávno výkon-objem třeba WANKEL ale to je jiná koncepceForest píše:To vim ze nechce, ale chce vice, jak jeji seriovy vykon z osmiventilove prehistoricke hajtry. Uz chapes, proc to neustale porovnavam s VTi?! VTi je neco, co (alespon vim ale pravdou je, ze o benziny, zvlaste NA se nezajimam) nebylo prekonano co se tyce vykonu na dany objem.Markus01 píše:Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce.
Co se vskusu tyce, napsal jsem, ze je to muj subjektivni dojem.
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Samozrejme, ale ten, jak jsi spravne podotknul je uplne jina koncepce a to je pomalu bliz diesel (nadsazka).sydny píše:překonáno VTi bylo už hodně dávno výkon-objem třeba WANKEL ale to je jiná koncepce
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)