FABIA RS Kompletne upravena
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vskutku bych chtel videt auto s +120% Firadama bez aditiv a vicestupnoveho preplnovani nekouri. Zajimalo by me, zda je to vubec technicky mozne, protoze si rikam, ze pokud tam neni vice der, museji to byt proste uz takove diry, ze neni sance citlive davkovat palivo. Mysleno tak, ze si neumim predstavit, jak hasicskou hadici davkovat panaky alkoholu.
Zadam diskutujici, aby to nebrali jako pokus o flame ale o diskuzi zalozenou na faktech. Predem dik.
Zadam diskutujici, aby to nebrali jako pokus o flame ale o diskuzi zalozenou na faktech. Predem dik.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ma, ale jde tu o princip. Kdyz jsem se zajimal o R783, dozvedel jsem se, ze je to maximum, co lze pri danem poctu der na seriovych vstricich udelat pro bezny (chapejme bezkourovy) provoz. Kdyz vezmu toto v potaz, nejspis by se i +80tky daly zaradit do te sekce "hasicska hadice" ale tam si nejsem jist a proto jsem poukazal na ty +120tky.
Protoze se domnivam, ze jde stale o dve veci - kvalitne rozprášit palivo, protoze jinak to jde do vyfuku a je to kontraproduktivni.
Plne chapu pouziti pro dragrace, proste ucel sveti prostredky ale pro denni uziti proste nevidim dostatek argumentu.
Protoze se domnivam, ze jde stale o dve veci - kvalitne rozprášit palivo, protoze jinak to jde do vyfuku a je to kontraproduktivni.
Plne chapu pouziti pro dragrace, proste ucel sveti prostredky ale pro denni uziti proste nevidim dostatek argumentu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
To me napadlo jiz davno, ale neumim si predstavit, jakou nanotechnologii by clovek musel pouzit k takove uprave. Nekdo snad dodava takove vstrikovace? Mas snad Ty vetsi pistek?
Mam to snad chapat tak, ze "ano, nase trysky umoznuji skvele rozprášení, ale podminkou je vetsi pistek"?
PS: preventivne napisu, bavime se o pistku, ne jehle

Mam to snad chapat tak, ze "ano, nase trysky umoznuji skvele rozprášení, ale podminkou je vetsi pistek"?
PS: preventivne napisu, bavime se o pistku, ne jehle

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dekuji i za ostatni, vskutku zajimave.
Nicmene, privadi me to k myslence, kterou nelze ignorovat - PROC to kua takhle nedelaji uz u seriovych vstrikovacu? Nadmerne namahani vacky, zivotnost? Vzdyt prece plati, ze cim vyssi vstrikovaci tlaky, tim lepsi rozprášení, tim lepsi prohoreni a tim lepsi emise ... a emise jsou duvod, proc PDcka prestali delat.
Osobne v tom vidim "hacek". Hlavne toto je "jen" pistek, pro ktere je potreba upravit "ulozeni" a opet narazime na zpracovani ... teda pokud si clovek nechce koupit komplet jiny vstrikovace, 8,5 pistek za 1069 Eur.
Dovolim si znovu se zeptat: Zizalo, Ty mas jiny pistek nezli seriovy?
Nicmene, privadi me to k myslence, kterou nelze ignorovat - PROC to kua takhle nedelaji uz u seriovych vstrikovacu? Nadmerne namahani vacky, zivotnost? Vzdyt prece plati, ze cim vyssi vstrikovaci tlaky, tim lepsi rozprášení, tim lepsi prohoreni a tim lepsi emise ... a emise jsou duvod, proc PDcka prestali delat.
Osobne v tom vidim "hacek". Hlavne toto je "jen" pistek, pro ktere je potreba upravit "ulozeni" a opet narazime na zpracovani ... teda pokud si clovek nechce koupit komplet jiny vstrikovace, 8,5 pistek za 1069 Eur.
Dovolim si znovu se zeptat: Zizalo, Ty mas jiny pistek nezli seriovy?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Jak je pak osetren povrch sten ve vstriku, kde pistek jezdi? Tohle muze zkoumat clovek co ma i masinu na PD, teda pokud umi merit rozdil v tlaku. Tohle jsem resili uz davno ale zustalo to jen na mluveni o tom.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tak to treba posunut dalej, ci?TDIfun píše:Jak je pak osetren povrch sten ve vstriku, kde pistek jezdi? Tohle muze zkoumat clovek co ma i masinu na PD, teda pokud umi merit rozdil v tlaku. Tohle jsem resili uz davno ale zustalo to jen na mluveni o tom.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Proč jste šli s tlakem až na 2,5? na těch 265PS stačí bohatě 2,2bar.Filip RS píše:2.5 BarJasteR píše:Pekny nabeh, krasny prubeh, koukam firady delaji divy, asi je taky poridim(skoda jen ze tak kurvi spotrebu).. kolik tlacite ?
spotřeba od 6-?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW