FABIA RS Kompletne upravena

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vskutku bych chtel videt auto s +120% Firadama bez aditiv a vicestupnoveho preplnovani nekouri. Zajimalo by me, zda je to vubec technicky mozne, protoze si rikam, ze pokud tam neni vice der, museji to byt proste uz takove diry, ze neni sance citlive davkovat palivo. Mysleno tak, ze si neumim predstavit, jak hasicskou hadici davkovat panaky alkoholu.

Zadam diskutujici, aby to nebrali jako pokus o flame ale o diskuzi zalozenou na faktech. Predem dik.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Tohle má osmdesátky, ne?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ma, ale jde tu o princip. Kdyz jsem se zajimal o R783, dozvedel jsem se, ze je to maximum, co lze pri danem poctu der na seriovych vstricich udelat pro bezny (chapejme bezkourovy) provoz. Kdyz vezmu toto v potaz, nejspis by se i +80tky daly zaradit do te sekce "hasicska hadice" ale tam si nejsem jist a proto jsem poukazal na ty +120tky.

Protoze se domnivam, ze jde stale o dve veci - kvalitne rozprášit palivo, protoze jinak to jde do vyfuku a je to kontraproduktivni.

Plne chapu pouziti pro dragrace, proste ucel sveti prostredky ale pro denni uziti proste nevidim dostatek argumentu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Zajímavé, že nikdo nezmíní větší průměr pístku.... na rotačce každej na race cpe 12mm hlavu a u pd to nikoho nezajímá.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

To me napadlo jiz davno, ale neumim si predstavit, jakou nanotechnologii by clovek musel pouzit k takove uprave. Nekdo snad dodava takove vstrikovace? Mas snad Ty vetsi pistek?

Mam to snad chapat tak, ze "ano, nase trysky umoznuji skvele rozprášení, ale podminkou je vetsi pistek"?

PS: preventivne napisu, bavime se o pistku, ne jehle

Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Na tdiclubu je odkaz někam do německa a dělají 8.5 a 9mm pístky, jsem na jiným kompu a tady to nemam uložený.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak to se priznam, ze mi uniklo a myslim si, ze nebudu sam, kdo by uvital ten link.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dekuji i za ostatni, vskutku zajimave.

Nicmene, privadi me to k myslence, kterou nelze ignorovat - PROC to kua takhle nedelaji uz u seriovych vstrikovacu? Nadmerne namahani vacky, zivotnost? Vzdyt prece plati, ze cim vyssi vstrikovaci tlaky, tim lepsi rozprášení, tim lepsi prohoreni a tim lepsi emise ... a emise jsou duvod, proc PDcka prestali delat.

Osobne v tom vidim "hacek". Hlavne toto je "jen" pistek, pro ktere je potreba upravit "ulozeni" a opet narazime na zpracovani ... teda pokud si clovek nechce koupit komplet jiny vstrikovace, 8,5 pistek za 1069 Eur.

Dovolim si znovu se zeptat: Zizalo, Ty mas jiny pistek nezli seriovy?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Hm zajímalo by mě jak dlouho by to jezdilo na seriové vačce a to nemluvě o té vačí,která rozmrdá co může a to přesně u tohodle auta tak dopadlo. :roll:
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Nemám větší pístek a já jsem zatím neviděl ošoupanej palec pro vstřikovač. A když už jsme u vaček, tak ta v Oktě od Chovance maká bez problému, žádný známky opotřebení a jezdí to každej den.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Tak si toho važ :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jak je pak osetren povrch sten ve vstriku, kde pistek jezdi? Tohle muze zkoumat clovek co ma i masinu na PD, teda pokud umi merit rozdil v tlaku. Tohle jsem resili uz davno ale zustalo to jen na mluveni o tom.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

TDIfun píše:Jak je pak osetren povrch sten ve vstriku, kde pistek jezdi? Tohle muze zkoumat clovek co ma i masinu na PD, teda pokud umi merit rozdil v tlaku. Tohle jsem resili uz davno ale zustalo to jen na mluveni o tom.
Tak to treba posunut dalej, ci?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Filip RS píše:
JasteR píše:Pekny nabeh, krasny prubeh, koukam firady delaji divy, asi je taky poridim ;) (skoda jen ze tak kurvi spotrebu).. kolik tlacite ?
2.5 Bar
spotřeba od 6-? :D
Proč jste šli s tlakem až na 2,5? na těch 265PS stačí bohatě 2,2bar.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“