Stránka 3 z 4

Napsal: 25 říj 2012, 21:22
od Michallll
Zkus sundat spodní hadice u obou intercolerů jestli to nebude plný oleje.

Napsal: 27 říj 2012, 10:45
od Paja.su
tak po vymene turba, je po problemu, sice zajimavy, ze zadny jiny priznaky nez ze to vzdy po 10km zaclo chvilku hulit, nebyly.

Napsal: 27 říj 2012, 15:29
od CATDAVID
A bylo to IC plný oleje?

Napsal: 27 říj 2012, 17:21
od Paja.su
Nedíval jsem se.

Napsal: 27 říj 2012, 18:40
od CATDAVID
Tak to si možná měl,protože to turbo mohlo uchcávat a motor si to nasál jen když tam toho bylo moc.Stačí jen oddělat jeden spodní bajonet.

Napsal: 27 říj 2012, 19:05
od rudy5
celé to mal prečistiť ked sa meni turbo

Napsal: 27 říj 2012, 22:06
od Paja.su
hned zitra vyndam naraznik a sundam oba IC a juknu, jinak doufam, ze kdyz budou plny oleje, ze jsem nemohl nejak pokurvit to nove turbo, jinak uz jsem s tim novym najel cca 1200km a nezakourilo to ani jednou

Napsal: 27 říj 2012, 23:11
od dav55
tak tohle vlakno me pobavilo.

Napsal: 28 říj 2012, 09:14
od Paja.su
dav55 píše:tak tohle vlakno me pobavilo.
co te na tom pobavilo prosim te? (LOL)

Napsal: 28 říj 2012, 12:14
od Paja.su
tak jsem vyndal par hadic a jsou takove trosku od oleje a pod spodnima co vedou od bocnich IC vyteklo tak celkem 2panaky oleje

Napsal: 28 říj 2012, 12:24
od CATDAVID
To si myslím,že je v pohodě,šlo o to aby tam toho nebylo moc.

Napsal: 28 říj 2012, 23:16
od dav55
vsechno, hlavne ze kazdy dil neco stoji. zjistit zavadu je to nejdrazsi, vymenit dil umi kazdy.

Napsal: 29 říj 2012, 14:33
od Michallll
dav55 píše:vsechno, hlavne ze kazdy dil neco stoji. zjistit zavadu je to nejdrazsi, vymenit dil umi kazdy.
No uvidíme jak se to povedlo opravit.Řekl bych že když to kouřilo jen někdy, tak tryskama ani turbem to nebude.

Napsal: 12 lis 2012, 16:14
od Paja.su
tak :? vcera to o5 zakourilo a vsiml jsem si toho uz po druhe a jen kdyz jsem jel dlouho z kopce a brzdil jako ze motorem zhruba 3km kopec dolu a pak to cudilo a potom zas nic.

Ted jsem to naúichl na vag a chyba zadna ale ve vstrikach
prvni 3 to ukazoval 0.05 a vzdy sse to srovnalo do 0
a v druhejch 3 prvni 0.34 a druha 0.43 treti zas 0.05

podotykam trysky jsou 100% nove

Napsal: 12 lis 2012, 17:39
od geo
A co ten egr?