nadmerne zakarbonovane zhavice

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
zhavice som vyberal, aby som dal trochu vazeliny na zavity, lebo kamos menil pri 400 000 km a dva zlomil (chcel som tomu predist)
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

roman1648 píše:možná nežhaví na špičce tak jak mají ale odzadu
skusal som ich a zhavia ako maju - od spicky az po konec ..
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

Vdaka za pripomienky, ked pridem na to, v com je problem dam vedet..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

MirekX píše:pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
ja mam zakarbonovanu cast medzi zavitom a zeraviacou tycinku, preto som mal problem pri demontazi, tycinka je ok
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

Jarda S. píše:
eazy20 píše:
martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
ako sa daju zmerat?
jednoduše, sundáš z nich lištu a pak drátek z baterky z plusu a škrtáš o žhaviče, když zajiskří je dobrej (LOL)
Např.na novým sprinteru by si škrk jen 1x :D Co takhle Multimetr?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“