zhavice som vyberal, aby som dal trochu vazeliny na zavity, lebo kamos menil pri 400 000 km a dva zlomil (chcel som tomu predist)martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
nadmerne zakarbonovane zhavice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
ja mam zakarbonovanu cast medzi zavitom a zeraviacou tycinku, preto som mal problem pri demontazi, tycinka je okMirekX píše:pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
Např.na novým sprinteru by si škrk jen 1xJarda S. píše:jednoduše, sundáš z nich lištu a pak drátek z baterky z plusu a škrtáš o žhaviče, když zajiskří je dobrejeazy20 píše:ako sa daju zmerat?martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
