Stránka 3 z 3
Napsal: 15 říj 2012, 18:24
od Tiem
martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
zhavice som vyberal, aby som dal trochu vazeliny na zavity, lebo kamos menil pri 400 000 km a dva zlomil (chcel som tomu predist)
Napsal: 15 říj 2012, 18:27
od Tiem
roman1648 píše:možná nežhaví na špičce tak jak mají ale odzadu
skusal som ich a zhavia ako maju - od spicky az po konec ..
Napsal: 15 říj 2012, 18:33
od Tiem
Vdaka za pripomienky, ked pridem na to, v com je problem dam vedet..
Napsal: 15 říj 2012, 18:34
od MirekX
pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
Napsal: 15 říj 2012, 20:46
od Tiem
MirekX píše:pokud žhavič žhaví správně, je čistej, má jen takový bělavý povlak, protože tím žhavením všechny saze na sobě spálí. Pokud je zakarbonovanej, tak nežhaví. A pokud je vlastní žhavič OK (na baterce žhaví) tak je problém v elektrice jak psal Origoš
ja mam zakarbonovanu cast medzi zavitom a zeraviacou tycinku, preto som mal problem pri demontazi, tycinka je ok
Napsal: 15 říj 2012, 20:55
od Re-volt
Jarda S. píše:eazy20 píše:martinsidlo píše:A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
ako sa daju zmerat?
jednoduše, sundáš z nich lištu a pak drátek z baterky z plusu a škrtáš o žhaviče, když zajiskří je dobrej

Např.na novým sprinteru by si škrk jen 1x

Co takhle Multimetr?