Stránka 3 z 3
Napsal: 09 srp 2013, 05:31
od nogis
desítky tisíc km s ATD, ASZ, ARL, BRB, BKD... bez sebemenších problémů v létě, v zimě.
to Marek77: škoda VIFu, do B100 nemá význam

Napsal: 09 srp 2013, 11:57
od Breeoom
hansdob píše:MEŘO je dnes uplně v každé naftě.
treba eurooil do nafty bioprisadu nedava, protoze obchoduji s biosrackama i jinde a to co maj dat do nafty proste prodaj jinam. Pak si muzou dovolit prodavat naftu bez bio, takze osobne jezdim na EO plus VIF ...
Napsal: 09 srp 2013, 12:03
od Marek 320
Nogis:Proč myslíš že škoda vifu?Udajně se to bio rychlejš kazí tak by ji ten vif mohl pomoct ne?
Napsal: 09 srp 2013, 12:10
od Vici
myslíte že má ještě vůbec cenu lít vif? i tady na foru se objevují názory že možná už jsou ty paliva aditivovaná dost?.... nějak u svého auta nepozoruju rozdíl s vifem a bez asi v ničem...
Napsal: 09 srp 2013, 12:52
od nogis
Vzhledem k tomu, že na VIFu je napsáno "přísada do motorové nafty", zeptal jsem se vloni výrobce na význam přidávání do B100, který s naftou nemá moc společného. Odpověď...
Vážený pane,
máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji. Prozatím používejte SDA k dosažení alespoň částečné eliminace negativního vlivu biosložky na motory Vašich automobilů.
S pozdravem Ing. Antonín Krampol, jednatel VIF, s.r.o.
Ten "určitý limit" je naprosto nic neříkající a beru ho jen jako podporu prodeje. Proč by taky měl psát nekupujte to...
Kvůli mazivosti ho do "oleje" nemá cenu dávat, tam problém není a že stárně nevím kde lidi berou, ale po dvou letech v sudu na něj PD v klidu chrochtaly, navíc mám v garáži na okně (v teple a slunečním světle) tak dvě decky B100 už 3,5roku a stále čekám až se začne kazit. Můžu vyfotit, je to jak čerstvě od pumpy...
takže asi tak

Napsal: 09 srp 2013, 13:35
od ThrashTheTrash
natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!

Napsal: 09 srp 2013, 16:12
od jericho-3
Je to čarovná kuchyně, kdy se jen tápe. Teď tu mám HDI, kdy natankoval u ONA a motor začal mlátit, patrně přidřená tryska, přitom kdo tam tankuje, je spokojen , žádný problém. U těchle háklivým motorů člověk neví, co se stane a není minuty, kdy je jistota, že se něco neposere. Diesel je dnes "pyšná princezna ", pořád mu něco není recht...
Napsal: 09 srp 2013, 20:12
od Kornout
ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD

Napsal: 09 srp 2013, 21:05
od ThrashTheTrash
Kornout píše:ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD

To na PD bych si dovolil říct že by odešly, ale taky ty kamiony to se sere jak na běžicím pásu, to je nekonečný, z nádrže se furt tahaj kolečka žlutého siflu, protože každej šetří, tankuje řepku, nevím co všecko a pak tohle to má pokousat?To asi ne jako jo. To by zalepilo i rotačku si myslím, snad dvojka golf by to spolkl

!!
Jako procedil sem to, nalil sem to do golfa v podpisu a pohoda,ale 5L se ztratí v nádrži. Ale to se pak z toho ti lidi mohou posrat když natankujou hovna a pak ty ceny za opravy...vstřiky na PD KO,pak hlava KO a už to jede

to ani 100 litrů nepostačí když to je všecko nový.