Stránka 3 z 3

Napsal: 09 srp 2013, 05:31
od nogis
desítky tisíc km s ATD, ASZ, ARL, BRB, BKD... bez sebemenších problémů v létě, v zimě.

to Marek77: škoda VIFu, do B100 nemá význam ;)

Napsal: 09 srp 2013, 11:57
od Breeoom
hansdob píše:MEŘO je dnes uplně v každé naftě.
treba eurooil do nafty bioprisadu nedava, protoze obchoduji s biosrackama i jinde a to co maj dat do nafty proste prodaj jinam. Pak si muzou dovolit prodavat naftu bez bio, takze osobne jezdim na EO plus VIF ...

Napsal: 09 srp 2013, 12:03
od Marek 320
Nogis:Proč myslíš že škoda vifu?Udajně se to bio rychlejš kazí tak by ji ten vif mohl pomoct ne?

Napsal: 09 srp 2013, 12:10
od Vici
myslíte že má ještě vůbec cenu lít vif? i tady na foru se objevují názory že možná už jsou ty paliva aditivovaná dost?.... nějak u svého auta nepozoruju rozdíl s vifem a bez asi v ničem...

Napsal: 09 srp 2013, 12:52
od nogis
Vzhledem k tomu, že na VIFu je napsáno "přísada do motorové nafty", zeptal jsem se vloni výrobce na význam přidávání do B100, který s naftou nemá moc společného. Odpověď...

Vážený pane,
máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji. Prozatím používejte SDA k dosažení alespoň částečné eliminace negativního vlivu biosložky na motory Vašich automobilů.

S pozdravem Ing. Antonín Krampol, jednatel VIF, s.r.o.


Ten "určitý limit" je naprosto nic neříkající a beru ho jen jako podporu prodeje. Proč by taky měl psát nekupujte to...

Kvůli mazivosti ho do "oleje" nemá cenu dávat, tam problém není a že stárně nevím kde lidi berou, ale po dvou letech v sudu na něj PD v klidu chrochtaly, navíc mám v garáži na okně (v teple a slunečním světle) tak dvě decky B100 už 3,5roku a stále čekám až se začne kazit. Můžu vyfotit, je to jak čerstvě od pumpy...

takže asi tak ;)

Napsal: 09 srp 2013, 13:35
od ThrashTheTrash
natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!

Obrázek

Napsal: 09 srp 2013, 16:12
od jericho-3
Je to čarovná kuchyně, kdy se jen tápe. Teď tu mám HDI, kdy natankoval u ONA a motor začal mlátit, patrně přidřená tryska, přitom kdo tam tankuje, je spokojen , žádný problém. U těchle háklivým motorů člověk neví, co se stane a není minuty, kdy je jistota, že se něco neposere. Diesel je dnes "pyšná princezna ", pořád mu něco není recht...

Napsal: 09 srp 2013, 20:12
od Kornout
ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD :x

Napsal: 09 srp 2013, 21:05
od ThrashTheTrash
Kornout píše:
ThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!

Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PD :x
To na PD bych si dovolil říct že by odešly, ale taky ty kamiony to se sere jak na běžicím pásu, to je nekonečný, z nádrže se furt tahaj kolečka žlutého siflu, protože každej šetří, tankuje řepku, nevím co všecko a pak tohle to má pokousat?To asi ne jako jo. To by zalepilo i rotačku si myslím, snad dvojka golf by to spolkl :D!!

Jako procedil sem to, nalil sem to do golfa v podpisu a pohoda,ale 5L se ztratí v nádrži. Ale to se pak z toho ti lidi mohou posrat když natankujou hovna a pak ty ceny za opravy...vstřiky na PD KO,pak hlava KO a už to jede :D :D :D to ani 100 litrů nepostačí když to je všecko nový.