Motor K.O ?ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

rehak6co píše:Třeba proto, že lidi rádi vylepšujou svoje auta, např. vyhodí egr se chcípací klapkou a nahradí ho trubkou....
Nebo taky třeba motory 1z, afn a pod chcípací klapku nemají - ta klapka tam je z důvodu ochrany motoru při tomto případě, ale jinak motor u rotačky zastavuje stop ventil na čerpadle

Dobrou zkušenost s repasem turba mám u turbopower holice
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ty seš konstruktér? Že to tvrdíš?
Pokud motor nebere olej a roztáčí se do maxima, tak ti tu slabou pružinku v membráně přemůže jako nic a saje to vzduch normálně.
Ta klapka je tam kvůli hladšímu doběhu při chcípnutí. Bez ní to mlátí jako kráva.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“