Stránka 3 z 4

Napsal: 21 pro 2012, 08:34
od JENDA T4
tak jasně adblue bych tam u stojanu neládoval (LOL)

co se tam leje nevím,nemám s tím zkušenost,jen vim že spousta lidí co tohle auto používá,ani netuší,že něakou nádržku v autě navíc maj.

jak se to projevuje když dojde,netuším,jen upozornuji na možný zdroj problému.

Napsal: 21 pro 2012, 23:44
od Honza 3C2
No bohužel jestli má najeto přes 200 tis tak je hotovo, chce to repas nebo novej ... Ono totiž DPF a PD není dobrá kombinace, neumí se tak dobře regenerovat jako CR ...

Napsal: 25 pro 2012, 16:10
od luis216
mne prave krome rosvicovani kontrolky trapi,ze se mne nekdy zvednou otacky na 1 nebo zacou trochu litat,tak jekstli to muzu davat za vinu tomu filtru?

filtr

Napsal: 25 pro 2012, 16:30
od John0x
a nebo sehnat obyčejnet kat. kterej se daval do zemí, jako rusko ukrajina, a pravostraná, jinak nejlevnější odstranit

Napsal: 25 pro 2012, 17:52
od Tomas.cz
JENDA T4 píše:tak jasně adblue bych tam u stojanu neládoval (LOL)

co se tam leje nevím,nemám s tím zkušenost,jen vim že spousta lidí co tohle auto používá,ani netuší,že něakou nádržku v autě navíc maj.

jak se to projevuje když dojde,netuším,jen upozornuji na možný zdroj problému.
Ta kapalina se jmenuje Satacen a stojí ve Škoda maloobchodně asi 1500kč/l.

Re: ....

Napsal: 25 pro 2012, 18:10
od DOLPH
ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....

a co ti asi ty čidla řeknou,když tan dude díra jak do prdele?řeknou že je v prdeli (LOL)


ten protitlak je tam vždy,i u úplně nového FAPu a samozřejmě roste v závislosti na zatížení motoru....

Re: ....

Napsal: 25 pro 2012, 20:16
od ajk
DOLPH píše:
ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....

a co ti asi ty čidla řeknou,když tan dude díra jak do prdele?řeknou že je v prdeli (LOL)


ten protitlak je tam vždy,i u úplně nového FAPu a samozřejmě roste v závislosti na zatížení motoru....
proč by měly říkat že jsou v prdeli???budou pořád měřit tlak a ten bude na obou +- stejnej...při zatížení bude tlak stoupat ale to zase na obou...nedojde k tomu rozdílu aby FAP požadoval regeneraci.... (hm)

Napsal: 25 pro 2012, 20:20
od geo
ale to je právě ten problém zaplnění filtru se nepočítá jen z dif snímače takže je jen otázka času kdy jednotka označí signál jako nevěrohodný.

Napsal: 25 pro 2012, 23:00
od Shef
Já jsem udál 3 díry o průměru 10mm na peugetu 307 2.0hdi 79kw najeto 240000km a od tý doby má klid

Napsal: 26 pro 2012, 00:34
od dav55
nakupte si kola a potom budete resit proc se neda dychat. a doufam, ze po vytlucenych filtrech pujdou. at to zaplati ti co si to nechali udelat a 2x ti co to udelali. neni nad to si koupit treba A6 do obchodu 500m a do prace 600m. potom prijede na servis. me tu sviti kontrolka a nehlede na to, ze baterka do pul roku kantare.

Napsal: 26 pro 2012, 02:09
od lubomt
(LOL) chichichi, ja som zastanca nevrtat, nedavat von

Napsal: 26 pro 2012, 08:17
od mirda15
Shef píše:Já jsem udál 3 díry o průměru 10mm na peugetu 307 2.0hdi 79kw najeto 240000km a od tý doby má klid
To jsem udělal na C5 1.6 HDI při posledním pokusu o spřátelení s DPF a nejelo to vůbec. Nalítalo tam hafo chyb a konec. Žralo to a hulilo jak dýmovnice. Tak jsem objednal od kámoše z Německa origo a i s poštou vyšel na 240 Eur a pán jezdí v pohodě už 50 tkm. :)

Napsal: 13 bře 2013, 21:18
od DOLPH
opráším tohle staré téma...


jak je to s těma rakušákama, a vůbec kontrlou emisí a DPF...??

já mám BMM, s filtrem a mám euro 4.motory BKD,nemají filtr-jen kat a mají taky euro 4

takže když se DPF vyhodí a šoupne se tam jen kat,tak by auto pořád mělo splnovat emisní limity pro euro 4 ne???

Napsal: 13 bře 2013, 21:21
od DOLPH
jo a ještě jedna věc-potřeboval bych dílenskou příručku,kde je posaný motor s filtrem pevných částic...porádíte kde hledat?

Napsal: 13 bře 2013, 22:15
od sharik4x4
Motor BMM je ostmi ventil,kdežto BKD je 16V.Takže BMM bez filtru určitě neplní Euro 4.BKD plní díky 16V-lepší spalování.