Stránka 3 z 7
Napsal: 16 pro 2012, 18:48
od superb10
vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Napsal: 16 pro 2012, 19:03
od vojta_TDi
superb10 píše:vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Když jsi teda dělal už dost hodně motorů tak ti jaksi chybí nejaký základ o diagnostice. A na to že už jsi dělal dost hodně motorů by jsi tu nějakou základní diagnostiku měl znát.
Napsal: 16 pro 2012, 19:10
od superb10
vojta_TDi píše:superb10 píše:vojta_TDi píše:Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
uz zas nepolemizuj ziadny puknuty blok ani nic podobne tam nie je....
robil som uz dost hodne motorov pre tvoju informaciu akurat nie HTP !!!
Když jsi teda dělal už dost hodně motorů tak ti jaksi chybí nejaký základ o diagnostice. A na to že už jsi dělal dost hodně motorů by jsi tu nějakou základní diagnostiku měl znát.
zakladnu diagnostiku? to myslis vazne???? co som kuzelnik???
pre tvoju informaciu: mam dole hlavu a to je vsetko nakolko bola sobota vecer a nechcelo sa mi s tym uz srat
tak pan macher teraz mi napis diagnostiku
Napsal: 16 pro 2012, 19:13
od vojta_TDi
třeba diagnostikovat jestli jsou ty ventily a sedla OK nebo jsou v hajzlu. a já ukončuji tuto konverzaci protože to je o ničem. akorát se tu hádáme jak malé děcka na písečku.
Hlava
Napsal: 16 pro 2012, 19:16
od DIAGNOSTIK
To jsou Ti garážoví....
Napsal: 16 pro 2012, 19:20
od slovacek.milos
hubo44 píše:Ano ked to maš natrenovane to je radosť robiť. Ale nad 120tis. sa to musi už kružkovať.
hubo není vúl a tak to je,
všem kdo máte tyto motory doporučuju každý rok měnit olej a max 1O.OOO km předejdete těmto problémům

Napsal: 16 pro 2012, 19:29
od jericho-3
Diagnostik- ty jsi asi profík a ne garážový, ale obdivuji Tvou jistotu, že jsou kruhy v pořádku. Co když Tě poslechnou a nastane situace, jak píše hubo 44? Tady je třeba se domluvit s majitelem.. a on řekne, nechám to na Vás a jsi v pasti..Já s tíhle sráčem nemám zkušenosti, když mám dělat benz.škodovku, mám chuť na uzla. aAe kdykoliv dávám na něco zkurvenýho hlavu, říkám si, kurva nejradši bych ty písty vyndal abych měl jistotu...

Napsal: 16 pro 2012, 19:36
od superb10
jericho-3 píše:Diagnostik- ty jsi asi profík a ne garážový, ale obdivuji Tvou jistotu, že jsou kruhy v pořádku. Co když Tě poslechnou a nastane situace, jak píše hubo 44? Tady je třeba se domluvit s majitelem.. a on řekne, nechám to na Vás a jsi v pasti..Já s tíhle sráčem nemám zkušenosti, když mám dělat benz.škodovku, mám chuť na uzla. aAe kdykoliv dávám na něco zkurvenýho hlavu, říkám si, kurva nejradši bych ty písty vyndal abych měl jistotu...

presne si to vystihol....
Napsal: 16 pro 2012, 19:37
od slovacek.milos
se mi líbí hubo jak píše když to máš natrénované je to radost robit,
je to jak merkur tři prdele šroubků
musíš fakt přepnout aby to byla radost

Napsal: 16 pro 2012, 19:39
od Fulltank
superb10- nedavno sem resil na fabce od pribuznych stejnou zavadu, najeto 46tis, na volnobeh habrovala-spatna komprese. Po sundani hlavy ventily v poradku, chodily krasne ale pri blizsim pohledu bylo videt, ze ty sedla jsou zaklepany k jedny strane

takze tesnily jen setinkou milimetru.
Odvezl jsem to na opravu a tam mi bylo receno, ze ty polsky hlavy maji uz od vyroby spatnou souosos nebo co ja vim

proste nekoresponduje voditko se sedlem v jedny rovine a po nejakym case se to sedlo zaklepe k jedny strane a spatne to tesni

Tot moje zkusenost...
Po oprave jezdi jak z praku.
Re: Hlava
Napsal: 16 pro 2012, 19:40
od slovacek.milos
DIAGNOSTIK píše:To jsou Ti garážoví....
až tě život poučí smekneš před garážovýma klobouk budeš se stejně jen pořád učit o tom to je

Napsal: 16 pro 2012, 19:44
od superb10
Fulltank píše:superb10- nedavno sem resil na fabce od pribuznych stejnou zavadu, najeto 46tis, na volnobeh habrovala-spatna komprese. Po sundani hlavy ventily v poradku, chodily krasne ale pri blizsim pohledu bylo videt, ze ty sedla jsou zaklepany k jedny strane

takze tesnily jen setinkou milimetru.
Odvezl jsem to na opravu a tam mi bylo receno, ze ty polsky hlavy maji uz od vyroby spatnou souosos nebo co ja vim

proste nekoresponduje voditko se sedlem v jedny rovine a po nejakym case se to sedlo zaklepe k jedny strane a spatne to tesni

Tot moje zkusenost...
Po oprave jezdi jak z praku.
je to mozne som zvedavy ked vyberiem ventile von
Hlava
Napsal: 16 pro 2012, 19:55
od DIAGNOSTIK
Jsem profík....Než si to rozeberu, tak si to vše prověřím. Standartní postup. Nedávám na domněnky zákazníků, jen opravdová realita...Předcházím problémům...
S těma garážovýma je to spíše naopak. Klobouk drží vruce a nesměle tahají informace a vědomosti...Těm starším už odzvonilo, někteří to pochopili, a Ti mladší se musí holt snažit...Vím, o čem píšu, je to každodenní chleba....
Polemizovat se tu může o čemkoli....Zbytečná diskuze...Jedno je, ale pravda. Značkový servis se v této problematice stává levnější, než garážista...
Napsal: 16 pro 2012, 20:22
od burton.b22
A co zkusit ty písty zalít olejem? A sledovat jestli těsní.
Napsal: 16 pro 2012, 20:25
od vojta_TDi
burton.b22 píše:A co zkusit ty písty zalít olejem? A sledovat jestli těsní.
Lepší to je když to lehce zaliješ olejem ještě z nasazenou hlavou a hned změříš tlaky.