Stránka 3 z 3

Napsal: 14 dub 2013, 11:51
od bombastiq
jakožto novopečený majitel R5 103kw
mám dotaz
mám verzi s klapkovým měřičem
rv 97

připadá mi že to špatně reaguje na plyn
(dlouhá prodleva )

dá se to nějak vyřešit ??? případně poladit aby se zlepšoila odezva

Napsal: 14 dub 2013, 12:54
od citronada
mam to sami, nekdo mi rikal ze se to zlepsi chipem, ale kazdopadne jak lanko to nebude nikdy reagovat :(

Napsal: 15 dub 2013, 19:59
od wr8
bombastiq píše:jakožto novopečený majitel R5 103kw
mám dotaz
mám verzi s klapkovým měřičem
rv 97

připadá mi že to špatně reaguje na plyn
(dlouhá prodleva )

dá se to nějak vyřešit ??? případně poladit aby se zlepšoila odezva
blahopreji,dej 764,ja si na ne brousim zuby

Napsal: 20 dub 2013, 11:00
od bombastiq
no korekce trysek sou už na hraně
tak asi něco provedu :D

sudoválce už bych nechtěl (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 18 čer 2013, 17:49
od bombastiq
tak pánové dneska sem instaloval 764 . puvodně byly 502
otvíraci tlaky seřízeny ,

verdikt : jede to naprosto stejně :(
na diag ně píše , dráha potenciometru měřiče vzduchu -- sporadicky

už sem s ním problém měl ale váha si to rozmyslela
a chytla se
tedka je očividně problém v ní

má měkdo mějakej návrh co s ní vymyslet ???
naměřit odpory a naletovat natvrdo ???
dát z toho 2.0 passata ???

všem díky za jakokoliv odpověd
google mlčí

Napsal: 18 čer 2013, 19:10
od Andre
Když sundáš to černé plastové víčko, tak se ta váha dá seřídit jak potřebuješ..

Napsal: 29 črc 2013, 23:17
od bombastiq
tak na vaze pridano
tedka uz me trapi jenom slabej spodek

zeptam se zkusenejsich
co instalovat neco takoveho ????
http://auto.bazos.cz/inzerat/24917870/K ... on-m62.php

Napsal: 01 srp 2013, 10:24
od bombastiq
to prosimvas vazne nikdo nevi jestli by to fungovalo ???
premejslel sem nad systemem do cca 2500ot
nechat tlacit pres kompresor , a pak bypasem ciste turbo

dekuju za kazdou radu

Napsal: 02 srp 2013, 00:30
od wr8
vyreseno po telefonu :D zase se nekdy za nama stav