
Lak,po 2letech všude krupička
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To tady radíš borcovi,který o lakování nemá šajnu?! Dokážu si představit výsledek...půl plochy auta pomeranč,půl záclony. O tom když zrovna bude foukat a vzduchem lítat kde co ani nemluvím...něco mu sedne do bázy,něco do laku..to bude potom 100x horší,než to má teď. Vraťte se nohama na zem kluci!!!! Dělat celolak a nemít odpovídající vybavení,je tak akorát na ostudu. Kolik celolaků jsi takhle dělal? Rád bych vyděl výsledky.Biimbo píše:pokud bych si dopředu všechno připravil a olepil, tak už samotný stříkání je otázka 2 hodin a to si po ránu přestavit umím. Nárazníky máš stejně dole, takže je můžeš vzít až nakonec..mecano píše:Dokážeš si představit lakování celého Superba "po ránu venku..." Já teda ne.Biimbo píše:taky mám pistol za 1500 a metla se tím dá stříknout krásně. Jde spíš o prach, takže stříkat hned po ránu venku..
Když už to budeš dělat, tak si to zkus na jednom díle a pak případně pokračuj, ale taky záleží na barvě, stříbrnou ti nikdy nenamíchají ve stejným odstínu a abys to pak neměl více barevný. A kupovat barvu na celý auto je nesmysl, když nevíš jak ti to půjde.
Ale jestli si myslíš že něco víc ušetříš, když chceš kupovat i vybavení který nemáš,tak nevím nevím
To může vzít zrovna válečkem...výsledek by byl tak nějak nastejno.
Akorát je třeba vzít rychlý tužidlo,aby ti lak nestejkal, kdyby bylo chladněji..
Jenže všichni si myslí že je to o lakování,kdežto ono je to hlavně o přípravě, podle ní se odvíjí konečný výsledek.
Já bych určitě 30 za celolak nedal,kdyby to mělo přijít na auto který má hodnotu 100 tis, na něco dvouletýho nebo auto v hodnotě 200-300 tis samozřejmě jo..
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
kabiny,korby na nákladních autech a všechno vypadá a po letech i drží. metalízu jsem stříkal vždycky na svým autě a výsledek dle mě hodně slušnej. Rámy po opískování nepočítám, tam se na detaily moc nekouká..
Se známým jsme lakovali Volvo s 18 kubíkovou korbou a výsledek? Nikdo by to netipnul že to někdy bylo bílo žlutý. Kdyžt to postavil vedle identickýho auta s ve stejný barvě tak ani z blízka to nebylo poznat.
Sloupala se jen mřížka v masce, kterou vždycky stříkal silikonem aby tam nestrašil ten vyblitej plast. Jinak už tři roky a všechno OK..
Rád vyděl nebo viděl? Pokud ale přirovnáváš váleček ke stříkací pistoli, tak to je asi jedno..
Zeptej se Hansdob, ten se taky jednoho dne probudil, vzal auto žlutou barvou a kdybys to viděl na vlastní oči ,tak neuvěříš že to stříkal vedle baráku.
Když máš totiž volšový ruce, tak i se sebelepším vybavením to bude vypadat na nic.. Jako tomu bohužel ve spoustě lakoven je. 1 z 5 umí lakovat a to se ještě musíš zeptat po známých karosářích aby ti někoho doporučili..
Se známým jsme lakovali Volvo s 18 kubíkovou korbou a výsledek? Nikdo by to netipnul že to někdy bylo bílo žlutý. Kdyžt to postavil vedle identickýho auta s ve stejný barvě tak ani z blízka to nebylo poznat.
Sloupala se jen mřížka v masce, kterou vždycky stříkal silikonem aby tam nestrašil ten vyblitej plast. Jinak už tři roky a všechno OK..
Rád vyděl nebo viděl? Pokud ale přirovnáváš váleček ke stříkací pistoli, tak to je asi jedno..
Zeptej se Hansdob, ten se taky jednoho dne probudil, vzal auto žlutou barvou a kdybys to viděl na vlastní oči ,tak neuvěříš že to stříkal vedle baráku.
Když máš totiž volšový ruce, tak i se sebelepším vybavením to bude vypadat na nic.. Jako tomu bohužel ve spoustě lakoven je. 1 z 5 umí lakovat a to se ještě musíš zeptat po známých karosářích aby ti někoho doporučili..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
přečti si to co jsem psal ještě jednou...radíte to tady klukovi,který o tom asi moc neví...takže podle toho by to taky dopadlo..ten výsledek. O lakování mimo box už psát nebudu.Biimbo píše:kabiny,korby na nákladních autech a všechno vypadá a po letech i drží. metalízu jsem stříkal vždycky na svým autě a výsledek dle mě hodně slušnej. Rámy po opískování nepočítám, tam se na detaily moc nekouká..
Se známým jsme lakovali Volvo s 18 kubíkovou korbou a výsledek? Nikdo by to netipnul že to někdy bylo bílo žlutý. Kdyžt to postavil vedle identickýho auta s ve stejný barvě tak ani z blízka to nebylo poznat.
Sloupala se jen mřížka v masce, kterou vždycky stříkal silikonem aby tam nestrašil ten vyblitej plast. Jinak už tři roky a všechno OK..
Rád vyděl nebo viděl? Pokud ale přirovnáváš váleček ke stříkací pistoli, tak to je asi jedno..
Zeptej se Hansdob, ten se taky jednoho dne probudil, vzal auto žlutou barvou a kdybys to viděl na vlastní oči ,tak neuvěříš že to stříkal vedle baráku.
Když máš totiž volšový ruce, tak i se sebelepším vybavením to bude vypadat na nic.. Jako tomu bohužel ve spoustě lakoven je. 1 z 5 umí lakovat a to se ještě musíš zeptat po známých karosářích aby ti někoho doporučili..
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Re: Lak,po 2letech všude krupička
Ak chceš ušetriť a nebojíš sa roboty , dohodni sa s nejakým známym lakýrnikom , že mu zadarmo pomôžeš pri príprave podkladu na lak. ( nie na tvojom aute ). Potom zmeníš názor na svoje schopnosti a možnosti .Roy Jones jr. píše:Zdar. Dnes jsem zjistil,že mi po 2letech co mám supa vyskákala po celým autě krupička..malý bublinky jedna vedle druhý..je to jak na plech.dílech,tak i na plastových dílech..narazníky. Co s tím..zřejmě komplet auto zbrousit a prelakovat..jenže to je balík. Tak si říkám jestli neni lepší koupit pistoli a kompresor a udelat si to sám..je tu nejaký autolakýrník co by poradil jak na to? Díky
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
milos : bola to len snaha aby sa najprv zoznámil s tým čo ho čaká ak sa do toho chce pustiť sám .
Ja som nejedno auto robil tak , že som si sám pripravil podklad a zamaskoval a potom som zaplatil len lakovanie.
Ja som nejedno auto robil tak , že som si sám pripravil podklad a zamaskoval a potom som zaplatil len lakovanie.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v poho sám můžeš tak válečkovat něco podobnýhosenioring1 píše:milos : bola to len snaha aby sa najprv zoznámil s tým čo ho čaká ak sa do toho chce pustiť sám .
Ja som nejedno auto robil tak , že som si sám pripravil podklad a zamaskoval a potom som zaplatil len lakovanie.
http://www.youtube.com/watch?v=A0zuBzr1Zjw

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
to má ještě ceny vybavení na žiguli,dnes se musí přidat jedna nula, vdomácích podmínkách tak cáknout nárazník nebo malý věci,celolak ,to je potřeba velkej lak-hangár a hlavně ta praxe zkušenostmecano píše:golf boost píše:vybavení: kompresor 3000, pistole 1500, excenter 1500, nějaký ten hoblík na broušení 300.
material: plnič 3000, barva 4000, lak 2500, brusivo 1000, nějakej tmel 500, ředidlo 500
a stajně se ti to nepovede dokonale bez prachu takže leštička 1500, leštěnka 1000 nějaké brusivo 500
Celkem 20 800kč bez energie. K tomu všemu si připočítej že jestli si to nikdy nedělal tak to budeš i z nastrojením dělat 2 měsíce a budeš rád že to dokončíš. jestli ti to někdo naleje za 25-28tis tak neváhej
ale jinak je to hezkej koníček když se ti to opravdu povede
kompresor 3000...pistole 1500...leštička 1500? Pokud chce aby to za něco stalo,tak všechny ceny x 10.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
celolak sam doma ? tak to fakt ne... dam ti radu tatka ma firmu na cisteni aut a brouseni laku, takze vim jake kouzla jen s chemii a molitanovym kotoucem na flexe dokaze, lidi se nestaci divit
takze misto 20 tisic dej 2 tisice nekomu kdo se ti to pokusi aspon trochu vybrousit a dal na to hod bobek, nema cenu investovat a muzu ti rict sam sem brousil cele auto (naseho veterana) na plech a je to velice dlouhy proces.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 311
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
A sakra..prestaly mi chodit upomínky na mail a ted koukám,že tu moje téma rozpoutalo debatu na 3 stránky..docela jsem se pobavil Postup mám nastudovanej a levej taky úplně nejsem..viz obrázek..metalíza a lak celý nárazník..podotýkám,že sprejem. No nic počkám až to začne na supu opadávat a pak se do toho pustím. I když to broušení a leštění nezní špatně..nevíte někdo,kde to dělaj v západ.čechách? Díky


Opel Astra J sports tourer 1.7, 81kw, 2014
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 28 bře 2011, 11:57
- Bydliště: protivín- Plzen(kolej)
Zdravím, mám dotaz, je rozdíl v tom že když vezmu nárazník zbrousím ho pod vodou, pak ho otřu hadrem s ředidlem a hned na to hodím barvu (cca 1 vetší vrstvu) a na to 2-3 laku....a nebo když nejdřív dám stříkací kit a zbrousím jemněji? je to jen o kvalitě?....ted jsem strikal doma narazník a zrcátka 1 variantou a vypadá to luxusně (moje první práce s metalizou).

jinak mam pistoli asi za 600 - 700.. a kompresor starej po domacku dělanej obrovskej 2 valec (cca 150 l)

jinak mam pistoli asi za 600 - 700.. a kompresor starej po domacku dělanej obrovskej 2 valec (cca 150 l)
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764
vw-club.cz....DurexElite
vw-club.cz....DurexElite
problémy s bublinkovým lakem ( po nějaké době ) a s loupáním clear laku jsme řešili taky, nakonec se došlo na to že jafa co nám to prodával pod rukou to míchal hlava nehlava, debeer se standoxem, do toho glasurit atd, místo ředidla nám prodával aceton... 
pak to má člověk po roce někomu vysvětlovat - no nic moc
opět se ukázalo - laciné=kurevsky placené
v garáži nebo "na dvoře" si dovolím střiknout tak nějakou feldu nebo podobnou vykopávku a to ještě jen se souhlasem a varováním majitele, prach,mušky atd., box je box to je marný a to že to člověk musí umět, nebudu ani zmiňovat - co je platný když to bude bez prachu když to nebude slitý nebo naopak potečený
a navíc lakovat sundanej nárazník a dělat celolak je kurva rozdíl

pak to má člověk po roce někomu vysvětlovat - no nic moc
opět se ukázalo - laciné=kurevsky placené
v garáži nebo "na dvoře" si dovolím střiknout tak nějakou feldu nebo podobnou vykopávku a to ještě jen se souhlasem a varováním majitele, prach,mušky atd., box je box to je marný a to že to člověk musí umět, nebudu ani zmiňovat - co je platný když to bude bez prachu když to nebude slitý nebo naopak potečený
a navíc lakovat sundanej nárazník a dělat celolak je kurva rozdíl